Prøver på første skatten

Test nr 2 på utvannet urin denne gang, er det noe der? [emoji85]
68109d3f930bec39e63e8419eddfa0cc.jpg
03cabbe2e13f5dab77bc98f5ac51a753.jpg
 
Enig. Er bare 7dpo eller noe idag, har ikm 12.8 tror jeg [emoji4] men tror jeg lar være å drikke alkohol idag, bare for å være sikker [emoji4]
 
Enig. Er bare 7dpo eller noe idag, har ikm 12.8 tror jeg [emoji4] men tror jeg lar være å drikke alkohol idag, bare for å være sikker [emoji4]

Ja det kan nok være alt for tidlig, så håpet er så absolutt ikke ute enda[emoji2]

Ja jeg skjønner det godt, jeg holder meg også unna alkohol mellom EL og IKM, bare for å være på den sikre siden. Men hva med å si at du går på pencillin da pga UIV og ikke kan drikke pga den? Eller noe[emoji4]
 
Ja det kan nok være alt for tidlig, så håpet er så absolutt ikke ute enda[emoji2]

Ja jeg skjønner det godt, jeg holder meg også unna alkohol mellom EL og IKM, bare for å være på den sikre siden. Men hva med å si at du går på pencillin da pga UIV og ikke kan drikke pga den? Eller noe[emoji4]
Det var gjerne ikke så dumt! Skal fundere litt på hva jeg gjør [emoji4] takk for tips!! [emoji3]
 
Haha genialt[emoji23][emoji1360] Kos deg resten av kvelden da, og det beste: du slipper å være bakfull i morgen[emoji57][emoji57][emoji57]
Må vel spille bakfull i morgen da, ellers blir spørsmål stilt fra folk [emoji23]
 
Cd20.
Har null lyst til å teste mer [emoji85][emoji85] tror ikke jeg orker å stikke på butikken for å kjøpe ny test idag, får heller ta den digitale jeg har liggende rundt ikm [emoji4]

Har antydning til sår nippel på høyre bryst, av og til småkvalm, litt småstikk i rumpe og lår, et ufattelig vondt halebein og litt murring nederst i magen. Har muligens fått enten et vondt myggstikk på kinnet, eller så er det en liten kvise [emoji12] Men alt dette kan bortforklares av andre ting, så jeg har ikke trua på at det kan være symptomer.
Blir så oppgitt av meg selv, må slutte å tenke på alt dette nå, blir jo så opphengt! [emoji23]
 
Cd22.
Dagens test:
42de7af688b934cc2243f073798e9c01.jpg
8be4d678651cb9ac563ce05ac04e3e9f.jpg


Veldig usikker på om det er skyggestrek eller babystrek.. har heldigvis snart legetime, så håpee jeg får svar der [emoji4]
 
Se der, da fikk du i alle fall bekreftet at testen hos legen ikke var særlig sensitiv. Gratulerer så mye! [emoji813]red
Tusen takk [emoji7] var veldig godt å få avkreftet negativt resultat hos legen, men tør ikke slippe jubelen løs før etter positiv cbd [emoji4]
 
Jeg er sikker på at CB testen også vil bli positiv, så jeg sier bare gratulerer jeg![emoji7][emoji7][emoji7]
 
Jeg er sikker på at CB testen også vil bli positiv, så jeg sier bare gratulerer jeg![emoji7][emoji7][emoji7]
Ååh?? [emoji3] cbd er litt min akkileshæl, så tror ikke jeg tør å ta den før jeg har prøvd en annen test med 25 først [emoji85][emoji85]
 
Back
Topp