Prøver på første skatten

Tror du istedenfor å teste så mye burde heller finne på andre ting i perioden mellom EL og TR uansett hvor vanskelig det er [emoji23]
Man blir gal av den ene streken!

Når det kommer til utredning så var jeg hos en gynekolog som spesialiserer seg på abort, og han ville ikke høre om det om det var kjemisk, fordi han mente at det ikke var årsak til habituell abort.

Men håper uansett neste spire sitter for deg :)

Hahahah, godt poeng!! [emoji23] billigere å finne på andre ting enn testing [emoji12]

Fikk beskjed av legen ved siste time at dersom jeg fikk positive tester og mistet enda en gang måtte jeg få meg en time for å begynne utredning, så tror legen min vil sende videre [emoji4] har hatt 1 sa og 3 kjemiske på 5 mnd, så vi vet jo at jeg er fruktbar, men jeg klarer ikke holde på spirene :( håper på å få resept på blodfortynnende og crinone, og håper det hjelper [emoji4] har lite lyst til å måtte gjennom lang tid med venting på legetimer og flere ganger å miste i mellomtiden..
 
Murringer i mage og nedentil idag, så til gangs! Spesielt når jeg nyser [emoji12] og trøtt ut av en annen verden. Samt jeg var utrolig kvalm i går.
Men det er ikke symptomer, for jeg er nemlig ikke på jakt etter dem [emoji23][emoji85] men uansett så er det altfor tidlig, fortsatt godt mulig det er el-smerter også!
Jøss, skjerp seg, Fregnefanten! [emoji12]
 
Hei! Så leit å lese at det ikke har klaffet så langt, jeg skjønner så godt at det er frustrende og kjipt når ønsket er så stort[emoji173]️

Vil gjerne følge med her og håper at det går bra denne pp'en!
 
Hei! Så leit å lese at det ikke har klaffet så langt, jeg skjønner så godt at det er frustrende og kjipt når ønsket er så stort[emoji173]️

Vil gjerne følge med her og håper at det går bra denne pp'en!

Hei!
Tusen takk [emoji173]
Håper det klaffer snart, men har lite trua på denne pp'en. Aner ikke hvor langt jeg har kommet, og klarer ikke kjenne om det er murringer eller el-smerter jeg har [emoji28] vet bare jeg er på cd14 idag, så kan potensielt være godt inne i dpo-land, eller så har jeg el nå [emoji85]
 
Cd15, nesten garantert å være i dpo-land [emoji4]
Vært trøtt idag, småsvimmel, sulten, litt emosjonell, og småkvalm. I kveld har jeg måttet sove noen timer, men måtte spise først for å i det hele tatt få til å sove [emoji12] nå sitter jeg med noen ganske merkbare stikninger nederst i magen, og er ganske kvalm, men samtidig veldig sulten!
Og jeg har bestemt meg for at dette ikke er symptomer, er ganske sikker på at det ikke klaffet denne gangen. Er nok bare denne kroppen som prøver å lure meg [emoji4]
 
Cd15, nesten garantert å være i dpo-land [emoji4]
Vært trøtt idag, småsvimmel, sulten, litt emosjonell, og småkvalm. I kveld har jeg måttet sove noen timer, men måtte spise først for å i det hele tatt få til å sove [emoji12] nå sitter jeg med noen ganske merkbare stikninger nederst i magen, og er ganske kvalm, men samtidig veldig sulten!
Og jeg har bestemt meg for at dette ikke er symptomer, er ganske sikker på at det ikke klaffet denne gangen. Er nok bare denne kroppen som prøver å lure meg [emoji4]

Jeg er også Kommet litt CD15 [emoji4]

Selv om du tror det ikke klaffet denne mnd så krysser jeg fingrene for at du tar feil der[emoji1360][emoji2]
 
Håper deg går veien for dere snart[emoji4] Tror jeg skal stjele et tips å ikke teste hele tiden, streksynet tar overhånd.. krysser fingrene for dere[emoji4]
Streksynet kan fort bli litt mye! [emoji85][emoji23] har funnet ut at jeg ikke kan begynne å teste for tidlig, for da ender jeg opp på testesmellen, må heller vente i det lengste før jeg starter [emoji23]
 
Cd16 har vært en lang dag [emoji14] vært litt humørsvingninger, sulten, spenn i magen, kviseutbrudd, småkvalm, trøtt, tørst og til tider tisset mye og ofte.
Blæ, blir en test lørdag morgen da vi skal på fest på kvelden... Må vel bli en rfsu eller cb early. Noen forslag til hvilken som er å foretrekke? [emoji4]
 
Så spennende! [emoji1] når tenker du å begynne å teste? [emoji4]

Hmm jeg tenker å ikke stresse så mye med det, jeg gjorde nemmlig det sist og det er bare dumt og jeg ble skuffet. Tenker å (prøve) å holde meg frem til rett før IKM, men jeg få se hva jeg klarer.. Plutselig blir man jo testegal og koko[emoji38] Hva med deg?
 
Hmm jeg tenker å ikke stresse så mye med det, jeg gjorde nemmlig det sist og det er bare dumt og jeg ble skuffet. Tenker å (prøve) å holde meg frem til rett før IKM, men jeg få se hva jeg klarer.. Plutselig blir man jo testegal og koko[emoji38] Hva med deg?
Heheh, ser den! [emoji12] er så utrolig lett for å svi av test etter test når man først har begynt!
Det blir nok en test i morgen, vi skal på fest om kvelden, så vil ta en test for sikkerhets skyld. Men jeg har null lyst til å teste denne pp'en, så den i morgen blir noe motvillig [emoji12]
 
Heheh, ser den! [emoji12] er så utrolig lett for å svi av test etter test når man først har begynt!
Det blir nok en test i morgen, vi skal på fest om kvelden, så vil ta en test for sikkerhets skyld. Men jeg har null lyst til å teste denne pp'en, så den i morgen blir noe motvillig [emoji12]

Ja ikke sant.. [emoji38]

Ok ja jeg ser den at du vil forsikre deg om at det ikke er noe der, før du skal drikke. Så det er jo ikke "testegal-testing" men "forsikreseg-testing" , haha[emoji2][emoji1360]
 
Cd17.
Idag kjenner jeg det i ryggen, og hver gang jeg hoster brekker jeg meg, så er litt kvalm. Stikker litt i puppene nå og da, men det er vanlig i tiden mellom el og tr. Har null forventninger til denne pp, er egentlig veldig innstilt på at tr kommer på ikm [emoji4]
Har også følelsen av at tr skal dukke opp når som helst, så er nok under en uke til hun er på døra.
 
Cd17.
Idag kjenner jeg det i ryggen, og hver gang jeg hoster brekker jeg meg, så er litt kvalm. Stikker litt i puppene nå og da, men det er vanlig i tiden mellom el og tr. Har null forventninger til denne pp, er egentlig veldig innstilt på at tr kommer på ikm [emoji4]
Har også følelsen av at tr skal dukke opp når som helst, så er nok under en uke til hun er på døra.

Oi dette blir spennende [emoji2] Krysser fingrene for denne pp'en!
 
Dagens test, cd18. Like usikker på den som på når el har vært [emoji23] er det strek? Er den farget? [emoji85] jeg blir sprø! [emoji23]
62267b4796b1157ff2cd1b520d7f188f.jpg
8a82904fac70305fee41fc990fddd0f4.jpg
 
Må en tur på butikken og kjøpe enda en test da [emoji28] lurer litt på hva jeg gjør i kveld da, om jeg skal prøve å lure folk til å tro at jeg drikker eller hva [emoji85] kan ikke skylde på at jeg kjører da det er vi som holder festen hjemme hos oss [emoji23]
 
Må en tur på butikken og kjøpe enda en test da [emoji28] lurer litt på hva jeg gjør i kveld da, om jeg skal prøve å lure folk til å tro at jeg drikker eller hva [emoji85] kan ikke skylde på at jeg kjører da det er vi som holder festen hjemme hos oss [emoji23]

Jaa, oppdater her da. Skikkelig spennende[emoji76]

Haha ja Hmm den ble vrien, du får komme på noe lurt noe[emoji2]
 
Back
Topp