Prøver på første skatten

Etter fristen:
c86a95b1c2f0080aebeb5ec473fc6259.jpg
 
Weeeeh!! Den er omtrent identisk med den jeg fikk for et par dager siden [emoji1] hååååper det går rette veien denne gangen!!
 
Hvilken DPO er du kommet til nå?[emoji2] Gleder meg til å se flere tester jeg, har trua på denne pp'en for din del[emoji173]️
 
Hvilken DPO er du kommet til nå?[emoji2] Gleder meg til å se flere tester jeg, har trua på denne pp'en for din del[emoji173]️
11 dpo ca [emoji4] tok en test i morges, men den var så svak at jeg regnet den som blenda. Har sovet i hele dag, så tenkte å ta en ny test snart [emoji56][emoji12] har vært, og er enda, supertrøtt!!
 
Kjenner at jeg var mindre forberedt på det denne gangen enn de to andre gangene jeg hadde kjemisk.. gikk litt i kjelleren, men samtidig prøver jeg å glede meg litt over en ny runde med grapefruktjuice. Har utrolig nok fått skikkelig smaken på den, så savner litt å drikke det [emoji23]
 
Så på testen nå etter tiden, og da var det selvfølgelig kommet en skyggestrek som gjør meg veldig usikker igjen! Flere som ser den?

Uredigert:
a8aeabd7cd2b85e28396f530ffb5abcd.jpg


Redigert:
6f6f532ca30ce47e5f4a8af2abbad9ca.jpg
 
Kjipt! Hvor mange Dpo er du?? jeg ser ikke noe.. ser en tendens til en strek men er det noe jeg har lært etter 1,5 år som prøver er det at sånne skyggestreker ofte dukker opp etter fristen:( men altså , kan jo fortsatt hende at streken blir sterkere??? Man vet jo aldri ;-) håper det!
 
Kjipt! Hvor mange Dpo er du?? jeg ser ikke noe.. ser en tendens til en strek men er det noe jeg har lært etter 1,5 år som prøver er det at sånne skyggestreker ofte dukker opp etter fristen:( men altså , kan jo fortsatt hende at streken blir sterkere??? Man vet jo aldri ;-) håper det!
Er 11 dpo idag, så er tidlig enda!
Var så mørkt over teststreken innen tiden at jeg trodde den var negativ, legger ved bilde. Men uansett er streken så svak at jeg tror ikke det går veien..
71237b7ba098f1bf03564b956809ac1b.jpg
 
Hmm litt vanskelig å se, men det kan godt hende det er noe der[emoji2] Skal du teste i dag?
Har tenkt å vente til ikm med flere tester nå [emoji4] har skikkelige murringer idag, føles som om tr kommer når som helst. Tør ikke gå uten truseinnlegg heller [emoji12] puppene er mindre vonde også, og har ganske så vobdt i ryggen (hatt det alle SA'ene). Tipper på at tr kommer før ikm og at el blir mens vi er på besøk hos familie og ikke kan gjøre noe med det [emoji21]
 
Og der begynte smertene.. kommer takvis, så er vel å bare vente på å begynne å blø. Ser ikke helt mørkt på ny pp da, det skal sies. Det blir baby i hus her også etterhvert, vi får bare mer tid til å forberede og klargjøre først [emoji4]
 
Røk på siste strimmel idag [emoji28] helt blenda, da er det å innse at slaget er tapt for denne gang.

Innen frist:
8de18ebdd9695e33952ea671afadca22.jpg

Etter frist:
64470bfa82a53349e0c4ea29983c9e33.jpg
 
Helt sikker på at håpet er ute da?[emoji848]

Håper det kun er murring pga spire jeg. Krysser fingrene for at tanta/heksa holder seg unna og at testene blir positive snart[emoji173]️
 
Helt sikker på at håpet er ute da?[emoji848]

Håper det kun er murring pga spire jeg. Krysser fingrene for at tanta/heksa holder seg unna og at testene blir positive snart[emoji173]️
Er ikke helt sikker, nei! [emoji85] men siden testene gikk fra dårlig stigning til å bli svakere igjen har jeg ikke mye håp :/
Ikm i morgen, får bare forvente det verste og håpe det beste [emoji12]
 
Back
Topp