Prøver på første skatten

Fregnefanten

Forumet er livet
*Aprilbaby 2018*
Sommerfuglene
Hei!
Har vært på forumet her en god stund, men har først nå bestemt meg for å skrive dagbok.
Vi begynte å prøve i februar, og til vår store overraskelse satt spiren på første forsøk! Gleden min var veldig stor da jeg tidligere i livet har fått beskjed om at jeg ville gjerne få problemer med å få barn pga jeg var i grenseland til pco. Dessverre ble gleden kortvarig da jeg hadde en SA uke 7+4..
Neste pp kom og vi prøvde igjen, denne gangen hadde jeg positiv test, men det endte i kjemisk 4+2.
Atter en gang satte vi i gang prøving rett etter, og enda en kjemisk 4+5..

Siste mistet jeg 1.juni, samme dag som vi skulle flytte inn i hus vi har kjøpt sammen. Det ble en tung periode, men heldigvis klarte jeg noenlunde å se det positive; jeg kunne løfte tungt uten å være redd for å miste. To uker etter blødningen hadde startet kjente jeg fortsatt på symptomer og valgte å teste, og fikk positiv test. Hadde ikke prøvd i mellomtiden, så jeg fikk et håp om at spiren kanskje hadde klart seg. Det fikk jeg avkreftet hos legen med blodprøve og fikk beskjed om at dersom vi mister igjen blir det utredning for habituell abort.
Vi bestemte oss for å vente en måned med å prøve igjen slik at kroppen min kanskje skulle klare å komme seg litt tilbake til normalen. Og de siste dagene har jeg endelig hatt skikkelig EL for første gang siden februar! Har tatt tester, drukket grapefruktjuice, salvie-te og solvipect.
Idag fikk jeg negativ el-test og er endelig i dpo-land [emoji1]

Håper virkelig dette blir pp'en som gir oss vår første baby [emoji7]

(Er ikke veldig god på slike ting, så beklager rotete innlegg) [emoji85]
 
Så koselig at du har fått deg dagbok! :D Blir spennende å følge deg videre her!
Måtte spiren sitte nå :Heartred
 
Får se hvor flink jeg blir til å oppdatere her [emoji12]
Håper virkelig det blir en spire som klamrer seg fast nå, vil absolutt ikke miste enda en gang!
 
Hei og velkommen hit!

Så trist å lese om spirene dere har mistet, men krysser fingrene for at det vil gå kjempebra denne gangen[emoji173]️ Vil gjerne følge med i dagboken din fremover [emoji4]
 
Hei og velkommen hit!

Så trist å lese om spirene dere har mistet, men krysser fingrene for at det vil gå kjempebra denne gangen[emoji173]️ Vil gjerne følge med i dagboken din fremover [emoji4]
Tusen takk [emoji173]

Har bedre trua framover nå som kroppen har normalisert seg og jeg har skikkelig el igjen [emoji4]
 
Hei. Ønsker deg masse lykke til denne pp. Håper du slipper å være her inne lenge! :)
 
Tusen takk [emoji173]
Har vært så mye inn og ut her at jeg håper jeg snart får en 9 mnd lang pause, selvom jeg kommer til å savne denne delen av forumet også [emoji4]

Ja samme her.. blir fint å gav steget videre til et terminforum og faktisk få være der mer enn bare noen uker :) skal du bruke noen hjelpemidler denne pp?
 
Ja samme her.. blir fint å gav steget videre til et terminforum og faktisk få være der mer enn bare noen uker :) skal du bruke noen hjelpemidler denne pp?
Det hadde vært helt fantastisk! Snart er det vår tur [emoji1]
Har brukt salvie-te, solvipect og grapefruktjuice hittil, videre skal jeg bruke wild yam. Gravid-vitaminer har jeg tatt siden vi begynte å prøve [emoji4]
Enn du da? [emoji4]
 
Det hadde vært helt fantastisk! Snart er det vår tur [emoji1]
Har brukt salvie-te, solvipect og grapefruktjuice hittil, videre skal jeg bruke wild yam. Gravid-vitaminer har jeg tatt siden vi begynte å prøve [emoji4]
Enn du da? [emoji4]

Begynte å drikke salvie te i går på CD 10 som kanske er litt sent men gir det er forsøk. Glemte å pakke med teen på sydenturen! :p Hehe. Så tenkte jeg drikke grapefruktjuice og kanske litt solvipect.. og concieve +. Har liksom falt litt ut av tempeverden men lurer på å starte opp med det igjen og for å se om el er denne mnd eller ikke:)
 
Begynte å drikke salvie te i går på CD 10 som kanske er litt sent men gir det er forsøk. Glemte å pakke med teen på sydenturen! [emoji14] Hehe. Så tenkte jeg drikke grapefruktjuice og kanske litt solvipect.. og concieve +. Har liksom falt litt ut av tempeverden men lurer på å starte opp med det igjen og for å se om el er denne mnd eller ikke:)

På ferie er det så lett å glemme slike ting, og var sikkert godt med en liten pause? [emoji4] kan ikke skade å begynne med teen nå hvertfall [emoji4]

Concieve+ høres interessant ut, lurer på å prøve det om det ikke klaffet denne pp!
 
Back
Topp