Prøver på første skatten

1502635452075.jpg Da klarte jeg ikke vente på testene jeg bestilte i går, og endte opp på søndagsåpen butikk for å kjøpe en test :p har hatt sånne voldsomme murringer de siste dagene og ble litt bekymret..
Har en del stikking i rumpe og lår, samt innimellom blir jeg litt uggen, og veldig trøtt! Men samtidig blir jeg litt skeptisk iom puppene ikke er særlig ømme enda.. Kommer nok til å forbli rimelig usikker og bekymret fram til jeg når 12 uker.

Burde dagens test vært sterkere? Er en rfsu 10miu/ml.
 
Åå så fine tester[emoji7] Skikkelig gøy å se at det klaffet for deg! Krysser fingrene for at spiren holder seg i magen i 9 mnd!
 
Håååper spiren vokser seg stor og sterk! [emoji173]
Tok denne idag, en a1 test med 25miu. Er litt redd for at den er svak, men den ble tatt på utvannet urin på ettermiddagen. Blir nok en ny i morgen tidlig [emoji4]
4ed6cd2c9772efb2d22ee79d893792ea.jpg
 
Da var tul overstått i går! Fikk se en liten reke som lå på rett plass i livmoren [emoji7] den var større enn jeg hadde sett for meg, men var for tidlig til å se noe hjerte enda.. ny tul om 13 dager! [emoji7]
Fikk også svar på blodprøve tatt på torsdag som lå på over 900. Så da får jeg nok 3+ på cbd om en dag eller to [emoji4]

I morgen er jeg 5+0, og over grensen for kjemisk![emoji173] Det blir en stor milepæl etter 3 kjemiske på kort tid.
 
Hurra for 5+0 i morgen. Dette går så fint skal du se![emoji2][emoji173]️
Tusen takk![emoji3][emoji7]
Var litt panikk og en del tårer i går, fikk ikke stigning på cbd [emoji85] men etter en stund med trøst av mannen dro han i desperasjon til apoteket for å kjøpe en ny test til meg [emoji38] og i mellomtiden fikk jeg mange betryggende ord her på forumet [emoji173]
Det viste seg at jeg tok bekymringene på forskudd, var ingen tvil om stigning på cb+!
5dc5b1cca21ff832154d890333969811.jpg


Hormoner, altså! [emoji38] hadde ikke sjanse til å kontrollere følelsene mine engang [emoji28][emoji85]
 
Ser det er et år siden sist oppdatering, så det er vel på høy tid! [emoji28]
Vi fikk vår aldeles nydelige sønn i april og har storkost oss som foreldre hver dag siden! Han er helt fantastisk og utviklingen skjer hver dag, kjempegøy å følge med på [emoji7]

Det nyeste som har skjedd nå er at jeg og samboeren har hatt sex uten prevensjon.. vi tenkte oss ikke helt om, men jeg er veldig klar på at jeg ønsker flere barn [emoji28] har ikke fått tr etter fødsel enda, men har hatt litt el-slim idag uten å ha test for å se om jeg har el nå. Så det blir vel en test eller tre fra meg om en uke eller to [emoji23]
Vet ikke om jeg skal si vi prøver på andre skatten heeelt enda, men tenker det kommer nok til det stykket etterhvert dersom det ikke klaffet tilfeldigvis denne gangen [emoji28]
 
Har vel tenkt så mye på dette at jeg har begynt å innbille meg symptomer allerede.. har fått igjen mensmurringer som er veldig like de jeg hadde da jeg ble gravid med småen, og i natt har jeg hatt veldig livlige drømmer. Har ikke hatt særlig med drømmer siden småen ble 6 uker gammel, altså mens jeg fortsatt hadde hcg i blodet.

Har mast på samboeren om å begynne å prøve på en til siden vi lå på barsel [emoji23] men jeg er ganske så sikker på at dette bare er innbilning, evt at tr er på vei. Gidder ikke teste nå, for da braker det løs med testetøsing!
 
Har drømt så mye om positive tester i natt at jeg dro på apoteket idag og kjøpte et par tester [emoji85] får se om jeg tester i helga eller neste uke..
 
I natt var det ingen drømmer jeg kan huske, men idag har jeg hatt en anelse av metallsmak i munnen.. har ikke testet enda, mye fordi jeg ikke tror testen vil bli positiv og vil ikke sløse test [emoji28]
 
Idag er det myyye murringer, samt jeg begynte å gråte av klipp fra fødeavdelingen på tv.. veldig følsom med andre ord.
Enten er tr rett rundt hjørnet eller så blir den testen positiv.. aner jo ikke hvordan tr blir første gang etter fødsel, så kan godt hende det bare er pms som tuller med meg.
 
Idag er det myyye murringer, samt jeg begynte å gråte av klipp fra fødeavdelingen på tv.. veldig følsom med andre ord.
Enten er tr rett rundt hjørnet eller så blir den testen positiv.. aner jo ikke hvordan tr blir første gang etter fødsel, så kan godt hende det bare er pms som tuller med meg.
Mye spennende symptomer da ;) Når tenker du evt å teste?
 
Back
Topp