Prøver lykken

Ånei :( Det var det siste jeg ville høre.. Hviler nesten en forbannelse over oss assistert-damer med dårlige beskjeder nå :sorry:

God klem ❤️
 
Første blodprøve er tatt, føler meg veldig ambivalent for øyeblikket. Ingen sterke reaksjoner hverken positive eller negative. Er nok bare en beskyttelse for meg selv, til dommen er klar..

Håpet var så stort! For ønsket virkelig ikke å gjennomføre et nytt egguttak! Det var så forferdelig...
 
Første blodprøve er tatt, føler meg veldig ambivalent for øyeblikket. Ingen sterke reaksjoner hverken positive eller negative. Er nok bare en beskyttelse for meg selv, til dommen er klar..

Håpet var så stort! For ønsket virkelig ikke å gjennomføre et nytt egguttak! Det var så forferdelig...

❤️
 
Ånei så kjipt!! Når får du svar på blodprøven ?
 
Det vet jeg ikke, tar det bare via mail med fastlegen. Håper han svarer i dag, evt i morgen.
Okei, Lykke Til! Håper det bare er en feil/tulletest som ble negativ :stop:
Tenker på deg :)
 
Liten oppdatering, hcg var på 1(!).. Så at jeg i det hele tatt fikk positive tester forrige uke er et mirakel! Så nå gjelder der bare for kroppen min og innse at det er over så tanta kan komme. Hjelper kanskje nå som jeg lutter Lutinus.
 
Liten oppdatering, hcg var på 1(!).. Så at jeg i det hele tatt fikk positive tester forrige uke er et mirakel! Så nå gjelder der bare for kroppen min og innse at det er over så tanta kan komme. Hjelper kanskje nå som jeg lutter Lutinus.

Så utrolig leit[emoji22][emoji22] gode klemmer[emoji173]️
 
Så leit! :( Ta vare på deg selv:Heartred
 
I dag ville jeg vært 5+0, istedenfor kom tante rød. Min lille baby ble aldri mer enn 'GRAVID 1-2', før han/hun forsvant igjen fra våre liv..

Porsgrunn ble informert, de sa at legene var informert og at jeg skulle ta kontakt neste uke for å få plan videre... Siden dette er siste forsøket offentlig, ble det i kveld skrevet en relativt lang melding...



"Sånn ifht plan videre, så har jeg endel tanker og bekymringer..


Dette er tross alt mitt siste offentlig forsøk, hvor de to forrige resulterte i 2 gode og 1 greit egg.. hvor 2 har blitt negative og 1 kjemisk. Av totalt 19(!) egg.


Jeg følte under stimuleringen, som ved kontroll på dag 10 ikke var kommet like langt som sist ved lik antall sprøytedager, og ikke noen ekstra kontroller før eggløsningssprøyten, så tenker jeg... var alle eggene modne nok? Var de blitt store nok? Fikk tross alt ut 11 egg, mot 8 første gangen, og til slutt kun 1 som overlevde!

Skulle man prøvd å dyrke alle til blasto for å se om de i det hele tatt hadde overlevd? For blasto var planen, før de falt fra alle mann.. Jeg vil mye heller ha for mange egg og totalfrys, eller avbrutt forsøk hvis de faller fra alle sammen, enn å "sette inn det eneste vi har på dag 2, for vi tørr ikke noe annet..."


For ikke å snakke om egguttak! Fortalte ved 2 forsøk at det var veldig smertefullt ved første uttak, og ble beroliget med at jeg kunne få mer smertestillende. Før vi i det hele tatt var ferdig med en eggstokk, sa jeg ifra om at der begynte å øke på. Når dere begynte på andre eggstokken, var det ekstremt vondt. Og istedenfor fikk jeg beskjed om; "du er jo snart ferdig...". Mest sannsynlig det verste noen kunne sagt i det øyeblikket. Brøyt fullstendig sammen i tårer, klarte ikke engang å ligge stille mens jeg kjente de hogg inn i de siste eggposene. Ja, jeg forstår uttaket straks var ferdig, men hva dere ikke forstår, er at for 2 gang, kjører jeg 3 timer hjem i et smertehelvete uten like! Klarer ikke engang kle på meg selv etter uttaket.. så når dere forklarer at det ikke har effekt før uttaket er over, så betyr ikke det slutten på mine smerter. Og Paracet? Det gjør ikke en pøkk for de smertene!


Og hva er deres tanker ifht hcg-støtte? Jeg tenker jo at man må gjøre alt man kan for at kroppen skal forstå hva som skal gjøres..


Ifht til kontroller, så tar jeg gjerne turen til Porsgrunn om dere ønsker å følge tettere opp. Den kjøreturen er så verdt det, hvis alt klaffer.


Så jeg kommer til å ta kontakt igjen på mandag, for å etter hvert få en plan videre. Jeg beklager at det ble en lang korrespondanse, men jeg føler at det måtte bli sagt. Dette er tross alt min framtid og store drøm dere styrer med.. "
 
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]Enig! Kjent det daue håndtrykket? Gir liksom dårlig første inntrykk. Men hyggelig kar. Og virker dyktig!
Alltid blitt noe negative nyheter i påvente av oppstart, så spent nå..

Hadde første samtale i august 2016, men måtte fikse stoffskifte. Klarsignal i oktober, mensen kom i november og der kræsjet med jul. Første fersk ble januar 2017. Så frys i april. Så var det fullt før sommeren og ble i utgangspunktet utsatt til september/oktober, men kranglet meg til en ekstra uke på spray for å få forsøket i august.

Så tenker.. hva skjer nå?
 
Godt skrevet. Krysser fingrene for neste forsøk [emoji173][emoji173]
 
Alltid blitt noe negative nyheter i påvente av oppstart, så spent nå..

Hadde første samtale i august 2016, men måtte fikse stoffskifte. Klarsignal i oktober, mensen kom i november og der kræsjet med jul. Første fersk ble januar 2017. Så frys i april. Så var det fullt før sommeren og ble i utgangspunktet utsatt til september/oktober, men kranglet meg til en ekstra uke på spray for å få forsøket i august.

Så tenker.. hva skjer nå?
Glemte helt å svare deg!

Ja, hva er veien videre? Hørt noe? Det absolutt verste er den ventinga! Jeg takler det meget dårlig.
 
Back
Topp