Prøver lykken

Hvordan går det nå? [emoji173]️
Går bra, kun litt småspotting med brun utflod, men heldigvis ikke hver dag. UL på torsdag viste 2 sprell levende babyer [emoji173][emoji64][emoji64][emoji173]
20180426_095146.jpg
20180426_095139.jpg
 
Nydelig:Heartred
 
13+0
Formen er generelt fin, noe plaget med hodepine og blir raskt sliten. Men nå har magen kommet! Og ikke bare luft..
20180507_190834.jpg
 
Se der ja! Gøy når magen kommer ,ikke bare lufta og uggen :happy:
 
Herlig[emoji7]
 
Hvordan går det med deg?
Obs, falt litt ut av babyverden..

Alt er bra med oss, mest sannsynlig to små jenter som er på vei. Er kun litt sliten, er ellers i toppform! Og magen har virkelig begynt å vokse [emoji4] Livmora går nå 10cm over navlen. Så de får det snart trangt om plassen.

Får bekreftet kjønnet på mandag, da er jeg 19+0 og skal på OUL.
20180611_161404.jpg
 
Herlig oppdatering og såå fin mage[emoji7][emoji7] lykke til med OUL!! Og kos at det kanskje er to små piker på vei[emoji173]️
 
Herlig oppdatering og såå fin mage[emoji7][emoji7] lykke til med OUL!! Og kos at det kanskje er to små piker på vei[emoji173]️
Du har jo virkelig kommet godt på vei du også, med lille gutten din [emoji4][emoji170]
 
Du har jo virkelig kommet godt på vei du også, med lille gutten din [emoji4][emoji170]

Ja, har det gitt[emoji173]️ endelig går tiden fort!! var en veldig god følelse å bikke 50% av graviditeten!! Snart er du også der[emoji7]
 
Ja, har det gitt[emoji173]️ endelig går tiden fort!! var en veldig god følelse å bikke 50% av graviditeten!! Snart er du også der[emoji7]
Jeg er der allerede på mandag [emoji4] Siden jeg mest sannsynlig settes igang uke 38.
 
Jeg er der allerede på mandag [emoji4] Siden jeg mest sannsynlig settes igang uke 38.

Jaa, det skal du vettu[emoji7][emoji7] genialt å hoppe over noen uker da[emoji23]
 
24+0 i dag og tiden flyr! Jentene har stadig fester i magehulen og kjenner bevegelser nesten hele døgnet nå! Og formen er fortsatt strålende, jobber til og med 2 dager i uka. Men det er opp til legen på sykehuset på tirsdag om jeg kan fortsette eller ikke.
 
Back
Topp