Prøve på førstemann

10dpo og testen viste Ikke gravid, men det visste jeg jo. Jeg kan bare forberede meg på TR på søndag.
Æsj da[emoji173] er det ikke håp overhodet? 10 dpo er da tidlig.
 
Det fins nok ikkeno håp. Alle de gangene jeg har fått negativ g-test, så har TR kommet.
Så dritt kjære deg[emoji173] [emoji173] Håper du får en fin dag og bedre lykke neste pp[emoji294] [emoji256]
 
Heisann! [emoji5]Jeg vil skravle litt her [emoji4] Gikk en 12km tur i fin været igår/puls klokka registrert 23400 skritt for hele igår...inkludert sykling til og fra jobb. Føler likevel jeg må ut på en 7km joggetur en av disse dagene, men syns det er for varmt for det! Lagt inn mange aksjer forrige helg...og håper spiren sitter denne gang. Lengter etter det lille miraklet som vi har ønsket oss siste 5-6 år!!!
 
Heisann! [emoji5]Jeg vil skravle litt her [emoji4] Gikk en 12km tur i fin været igår/puls klokka registrert 23400 skritt for hele igår...inkludert sykling til og fra jobb. Føler likevel jeg må ut på en 7km joggetur en av disse dagene, men syns det er for varmt for det! Lagt inn mange aksjer forrige helg...og håper spiren sitter denne gang. Lengter etter det lille miraklet som vi har ønsket oss siste 5-6 år!!!
Hei!
Da var du skikkelig flink i går. Jeg har vært i aktivitet nesten hver dag siden sommerferien startet for 3 uker siden [emoji4]
Jeg venter bare på at TR skal starte om noen dager...
 
Nå prøver jeg ut pillene som skal gi mindre blødninger. Endelig kan jeg få bukt på problemet.

Nå gleder jeg meg til vi kan prøve igjen [emoji4]
 
Synd det ikke gikk rett vei denne gangen, men så godt å lese at du er klar for en ny pp :)
Lykke til med de pillene og håper det hjelper :)
 
Kjedelig med ny syklus, men godt med oppfølging og hjelp. Håper det gjør en forskjell
 
Back
Topp