Prøve på førstemann

Noen råd for å øke sexlysten? Etter 5-6 års prøving syns jeg sexen begynner å bli litt kjedelig! Får dere orgasme ved sex? Jeg har ennå ikke kommet! Men når alene kommer jeg bra ved stimulering med finger/ dusj /vibrator!!
 
Innom dagboken din for å ønske deg lykke til med ny pp Miniknøttet [emoji173]️ Synd det ikke gikk denne gangen heller [emoji17]
 
Til nå har jeg blødd ut to bukser. Håper tablettene vil virke.

Jeg håper det klaffer for oss snart
emoji4.png
Åååh...for første gang siden den første MAen for 1 1/2 år siden kan jeg våkne opp uten at blodet renner nedover beina mine. For noen mirakeltabletter!
Oi, da skjønner jeg godt at du trenger noen medisiner for å kontrollere det litt. Så bra at tablettene virker da!! Kjempebra at du fikk hjelp :)

Syns det er på tide for oss altså at det klaffer ❤️
 
Oi, da skjønner jeg godt at du trenger noen medisiner for å kontrollere det litt. Så bra at tablettene virker da!! Kjempebra at du fikk hjelp :)

Syns det er på tide for oss altså at det klaffer [emoji173]️
Ja, det er kjempedeilig å slippe. En av bivirkningene på tablettene er blodpropp, men det er det jo på p-piller og.

Vi må få det til å klaffe [emoji4][emoji106]
 
Noen råd for å øke sexlysten? Etter 5-6 års prøving syns jeg sexen begynner å bli litt kjedelig! Får dere orgasme ved sex? Jeg har ennå ikke kommet! Men når alene kommer jeg bra ved stimulering med finger/ dusj /vibrator!!
Der har jeg ingen råd. Jeg har større sexlyst enn kjæresten [emoji23] [emoji13]
Jeg får orgasme ved sex, men ikke hver gang.
 
Ja, det er kjempedeilig å slippe. En av bivirkningene på tablettene er blodpropp, men det er det jo på p-piller og.

Vi må få det til å klaffe [emoji4][emoji106]
Ikke noe valg at det ikke skal klaffe nå ;)
 
De gjør nok forhåpentligvis det. Vi må bare treffe på rett egg.
Det var det da :p Var det et egg i året som var bra når man var i vår alder? Da syns jeg det skal komme nå i sommermånedene ;)
 
Jeg vet ikke... Jeg har tydeligvis best egg i oktober/november. Det er de to gangene jeg har blitt gravid.
Håper det kommer tidligere i år på deg da ;) Jeg hadde visst et litt godt egg i april/mai i fjor, men ikke godt nok, så da håper jeg det blir nå :)
 
Det var det da :p Var det et egg i året som var bra når man var i vår alder? Da syns jeg det skal komme nå i sommermånedene ;)
Gyn sa til meg de regnet et bra egg eller en «ordentlig» graviditet i året i min alder... skjønte jo ikke helt hvorfor jeg ble gravid hele tiden..
 
I dag er det termindato for babyen som skulle ha vært 1 år gammel[emoji22] [emoji22]

Om 12 dager er det termin for årets baby som heller ikke ble noe av.
 
Back
Topp