Paradise Hotel Norge

Halloo, bare jeg som syns synd på "black" guttene? Syns det er så dårlig gjort av programmet å liksom få de frem som de taper guttene!! Det er ikke greit syns jeg.

Sent from my iPhone using BV Forum

Etter min mening syntes jeg de dreit ut pappa gutta mer., at black valgte å ikke være med på bading og gi av seg selv er jo dems egen skyld ?

Enig!!! "Æ e kjekk, æ e sexy, æ har fint smil" og "æ ska velg den minst fine jenta her inn, få ho til å lik mæ og send ho rett heim"...... Haha jeg skjemmes av å være trønder når slike folk kommer inn, høy på pæra much :)

Han Jonas virket veldig grei og jordnær, det var han personlige treneren det sant? :)

Jepp han var motbydelig! Hvem har den taktikken og skulle ta en partner bare for å sparke henne ut ?! Da kommer man jo ikke langt :s likte Jonas jeg og

Går nok det :p følelse de er sånn. Kevin er til å spy av. Eneste jeg syns var ok av hvite var Jonas, han virket faktisk grei:)

Aaaff, Kevin var motbydelig!! Jonas virket veldig ålright, men tror han er en liten luring ;)

Jeg tror han Kevin ryker fort. Er noe med når det er veldig fokus på en person så forsvinner de :P Jeg håper vært fall det stemmer i dette tilfelle! Jeg likte de "svarte-gutta" best. Aldri vært noe glad i klyser. Eneste av jentene som kanskje kan være litt Ok er hun Sara fra Kristiandsand. Men det er bare fordi hun virker som hun vil velge han svarte, fordi hun er ute etter en partner hun kan ha det kjekt med, og ikke en som "ser bra ut" (selv om jeg ikke syntes han er det styggeste der inne)

Jepp han var motbydelig! Hvem har den taktikken og skulle ta en partner bare for å sparke henne ut ?! Da kommer man jo ikke langt :s likte Jonas jeg og

Nei helt håpløst :p da har man ikke tenkt veldig langt. For å ikke snakke om at man må jo faktisk bli likt av alle for å vinne så....

Fått med dere at det er ny sende tid nå. Begynner 22.30. Blir å se det på tv3play for meg i morgen da! Det er alt for sent, folk skal jo opp på jobb dagen etterpå.

Fått med dere at det er ny sende tid nå. Begynner 22.30. Blir å se det på tv3play for meg i morgen da! Det er alt for sent, folk skal jo opp på jobb dagen etterpå.

Jepp! Dumt.. Og ikke forhåndsvinsninger på Viaplay i år heller etter hva jeg har forstått

Halloo, bare jeg som syns synd på "black" guttene? Syns det er så dårlig gjort av programmet å liksom få de frem som de taper guttene!! Det er ikke greit syns jeg.

HELT ENIG!!! Jeg og samboeren var helt lamslått her i går. Om det fortsetter sånn i mange dager så er vi fint ferdig med å se på Paradise denne sesongen...

Etter min mening syntes jeg de dreit ut pappa gutta mer., at black valgte å ikke være med på bading og gi av seg selv er jo dems egen skyld ?
Tja syns ikke akkurat TV3 dreit de pappa guttene ut, men de selv gjorde det. for meg syntes det tydelig at de skulle trykke black guttene enda mer ned på selvtilliten og fikk de frem som tapere. Syns egentlig det var teit hele det opplegget. Men altsåå, jeg kommer ikke til å slutte å se på PH for det :p må bare se

HELT ENIG!!! Jeg og samboeren var helt lamslått her i går. Om det fortsetter sånn i mange dager så er vi fint ferdig med å se på Paradise denne sesongen...
Bra noen er enig :p nei håper nå for Guds skyld de ikke skal drive å hakke enda mer ned på de guttene, stakkars. Men tror ikke jeg klarer å la vær å følge med på selvom jeg vil

Men altså, de hvite gutta... Skulle de liksom være de kjekke?? Og så kunne de ikke finne bedre? Syns ikke det var noen wow-faktor på de akkurat
Syns alltid jentene er så mye penere rnn guttene jeg!

Tja syns ikke akkurat TV3 dreit de pappa guttene ut, men de selv gjorde det. for meg syntes det tydelig at de skulle trykke black guttene enda mer ned på selvtilliten og fikk de frem som tapere. Syns egentlig det var teit hele det opplegget. Men altsåå, jeg kommer ikke til å slutte å se på PH for det :p må bare se

Jo du sier noe der :p tror nok de svarte gutta fint klarer dette, og pappaguttene graver sin egen grav takk og lov :D

Jeg tror de hvite gutta skulle hatt eget rom. Dårlig plass i samme rom som de andre, når egoen tar så stor plass! Eneste som ikke virker som han har alt for mye ego er han Jonas(??). Han ene hvite, virker koselig :P

Aaah fy flate, jeg får bare mer og mer imot Kevin for hver gang han åpner kjeften altså! FY for en selvgod klyse!!

Back
Topp