Paradise Hotel Norge

Samboeren min sier han ikke skal se det, men han så vær eneste episode forrige sesong :p
Hahaha ja min var også slik i starten sist, at nei dette var for dumt å se på, men den som satt klistret var han :p
 
Hahaha ja min var også slik i starten sist, at nei dette var for dumt å se på, men den som satt klistret var han :p

Samboeren min mener det går helt greit om han ikke ser det i år, men tror han blir like avhengi som meg :p bare noen dager igjen nå :D
 
Aldri sett det før, og skal ikke se det nå heller! :)
 
Jeg skal se på :p Har sett på det i alle år.
 
Nei. Følger gjerne med med en gang. Så går det like fort i glemmeboka resten av sesongen.
 
Jeg lar gjerne slike program stå på, men må ikke følge med. Den norske versjonen har ofte vært kjedelig , taktikk hele tiden. Ser heller på partysvenskene og danskene.
 
" Jeg er meg selv 110% " :p
 
Jeg har ikke sett hvem deltakerene er engang jeg:p haha

Hihi mye bra i år :D bedre enn i fjor isåfall, men det skal ikke så mye til !! Virker som de har gått litt mer tilbake til barbie og ken, men for min del syntes jeg det er mer underholdene se på :p
 
Tenker å se på, men spørs om jeg følger med så lenge, går fort i glemmeboka her :p nå kommer det jo snart en liten en til verdens også, men alltids gøy å kunne titte på innimellom :)
 
Når begynner det ? Ser så lite på tv, men må jo nesten få med meg dette ! At de aaldri lærer :p
 
Har sett en sesong av paradise hotell. Min oppfattning er PR kåt ungdom som tror de kan leve på "kjendis" status og gratis drinker på byen :p
 
Jeg skal se på :p
 
Back
Topp