Paradise Hotel Norge

Melulu

Førstegangs mamma <3
Noen andre som skal se det når det starter over helgen? Kjenner du kanskje noen som er med? (dette trenger man seff ikke røpe før de eventuelt sjekker inn) Jeg vet dette er "trash-tv" men jeg kan ikke noe for det, jeg digger det. Jeg syntes det er helt greit underholdning :D
 
Jaa gleder meg så sykt, elsker sånne drittprogram :D:D

Kjenner ingen.. Kjente ei som var med for noen år siden da :D
 
Ja!!:D gleder meg:D

Det er bra :D Gleder meg kjempe masse jeg også, men føler jeg er den eneste :p

Sitat fra en av gutta: - Jeg bruker aldri kondom. Jeg har en egen evne til å spotte jenter med kjønnssykdommer. (kopiert fra Facebook)

Vet ikke om jeg skal le eller gråte....
 
Det er bra :D Gleder meg kjempe masse jeg også, men føler jeg er den eneste :p

Sitat fra en av gutta: - Jeg bruker aldri kondom. Jeg har en egen evne til å spotte jenter med kjønnssykdommer. (kopiert fra Facebook)

Vet ikke om jeg skal le eller gråte....
Hahahhaa er det mulig!:p håper det blir mye drama og intriger i år også:D
 
Det er bra :D Gleder meg kjempe masse jeg også, men føler jeg er den eneste :p

Sitat fra en av gutta: - Jeg bruker aldri kondom. Jeg har en egen evne til å spotte jenter med kjønnssykdommer. (kopiert fra Facebook)

Vet ikke om jeg skal le eller gråte....
Ler meg ihjel, må nok sjå på litt denne gangen også skjønnar eg:)
 
Hahahhaa er det mulig!:p håper det blir mye drama og intriger i år også:D

Det håper jeg også! :p Men blir nok mest sansynlig det, vis ikke gidder ikke folk se på det :p
 
Ler meg ihjel, må nok sjå på litt denne gangen også skjønnar eg:)

Det syntes jeg du skal gjøre :D Også kommer du inn her og forteller oss hvor teit du syntes programmet er :p Jeg har vært fall planer om og dele mine tanker :p
 
Det er bra :D Gleder meg kjempe masse jeg også, men føler jeg er den eneste :p

Sitat fra en av gutta: - Jeg bruker aldri kondom. Jeg har en egen evne til å spotte jenter med kjønnssykdommer. (kopiert fra Facebook)

Vet ikke om jeg skal le eller gråte....
Ah kjenner jeg blir flau allerede haha. Gleder meg til å se og diskutere med dere :D
 
Ja det blir det garantert:p de legger det jo opp slik:p

Leste også at mange av guttene IKKE ville ha jenter inn som er fra Bergen og Stavanger. Nå vet jeg ikke hvor du er fra, men jeg "tilhører Bergen" (bor rett utenfor) og merker jeg håper det renner inn med jenter fra Bergen og Stavanger :p
 
Leste også at mange av guttene IKKE ville ha jenter inn som er fra Bergen og Stavanger. Nå vet jeg ikke hvor du er fra, men jeg "tilhører Bergen" (bor rett utenfor) og merker jeg håper det renner inn med jenter fra Bergen og Stavanger :p
Haha jeg er fra stavanger så det hadde jo vært morsomt da!:D
 
Ja trenger slik hjernedød underholdning på kvelden :) blir lett avhengig :p
 
Sånn søppel gir jeg ikke noe tid til :) dette er bare oppmerksomhetssyke folk som ikke eier intelligens! :p

Skjønner at du ikke vil bruke tiden din på det, for det er redigert ganske så drøyt til tider.
Ja trenger slik hjernedød underholdning på kvelden :) blir lett avhengig :p


Alt for lett avhengi :p
 
Skjønner at du ikke vil bruke tiden din på det, for det er redigert ganske så drøyt til tider.



Alt for lett avhengi :p
I tillegg er sambo helt lik, om ikke verre :p
 
Bruker ikke tida mi på det nei :p
 
Jeg håper også det kommer mange folk fra Bergen og Stavanger inn :D
 
Back
Topp