Paradise Hotel Norge

Sambo blir så lett hektet på sånne program, så det kommer nok til å stå på.
 
Det er mulig jeg er rett og slett for gammel for den type tv, men jeg begriper liksom ikke helt poenget med dette? Er de der for å ha sex, drikke alkohol og drite seg ut på tv?
Hva handler dette egentlig om? :eek:
Som sagt jeg er sikkert for gammel :p
 
Hva syntes dere om årets første episode :D? Må le litt av black vs white :p og hun som valgte solo da haha er det mulig :D
 
Jeg liker hun i gult jeg som mente hun var smartest av jentene også sier hun så fint "Hjulene på kofferten var på feil side, så jeg bare dro en etter meg"

Det ga liksom ikke mening :p Men hun mener selv hun er smart da :p Og for alt jeg vet er hun det. Jeg skal ikke dømme :p
 
Det er mulig jeg er rett og slett for gammel for den type tv, men jeg begriper liksom ikke helt poenget med dette? Er de der for å ha sex, drikke alkohol og drite seg ut på tv?
Hva handler dette egentlig om? :eek:
Som sagt jeg er sikkert for gammel :p


De er vel der for og vinne penger :p Husker aldri hvor mye de kan vinne. Fem hundre tusen tror jeg det er. Prisen er bare å drite seg ut på tv, kanskje ha litt sex og risikere at hele Norge får se deg "ugly-crying" :p
 
Jeg liker hun i gult jeg som mente hun var smartest av jentene også sier hun så fint "Hjulene på kofferten var på feil side, så jeg bare dro en etter meg"

Det ga liksom ikke mening :p Men hun mener selv hun er smart da :p Og for alt jeg vet er hun det. Jeg skal ikke dømme :p

Hahah, ja det var ikke det smarteste jeg har hørt altså :p
 
Halloo, bare jeg som syns synd på "black" guttene? Syns det er så dårlig gjort av programmet å liksom få de frem som de taper guttene!! Det er ikke greit syns jeg.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nei huff det gidder jeg ikke. Så den sesongen Petter Pilgård var med, og syns det var veldig gøy da, men klarer ikke å synes at det er underholdende på samme måte lenger :p
 
Halloo, bare jeg som syns synd på "black" guttene? Syns det er så dårlig gjort av programmet å liksom få de frem som de taper guttene!! Det er ikke greit syns jeg.


Sent from my iPhone using BV Forum
Syns de kan sende ut alle hvite guttene jeg. Cocky hele gjengen.
 
Hahah ja. Er det muulig. Lurer på om de er sånn eller om de bare tuller seg på tv. Går jo ikke an å være så sjøldigger? :O


Sent from my iPhone using BV Forum
Går nok det :p følelse de er sånn. Kevin er til å spy av. Eneste jeg syns var ok av hvite var Jonas, han virket faktisk grei:)
 
Går nok det :p følelse de er sånn. Kevin er til å spy av. Eneste jeg syns var ok av hvite var Jonas, han virket faktisk grei:)

Enig!!! "Æ e kjekk, æ e sexy, æ har fint smil" og "æ ska velg den minst fine jenta her inn, få ho til å lik mæ og send ho rett heim"...... Haha jeg skjemmes av å være trønder når slike folk kommer inn, høy på pæra much :)

Han Jonas virket veldig grei og jordnær, det var han personlige treneren det sant? :)
 
Enig!!! "Æ e kjekk, æ e sexy, æ har fint smil" og "æ ska velg den minst fine jenta her inn, få ho til å lik mæ og send ho rett heim"...... Haha jeg skjemmes av å være trønder når slike folk kommer inn, høy på pæra much :)

Han Jonas virket veldig grei og jordnær, det var han personlige treneren det sant? :)
Ja han fine blonde, og ikke han Harald blonde haha :p

Kevin får meg til å spy. Ofte er det sånne folk som kommer langt-.-
 
Enig!!! "Æ e kjekk, æ e sexy, æ har fint smil" og "æ ska velg den minst fine jenta her inn, få ho til å lik mæ og send ho rett heim"...... Haha jeg skjemmes av å være trønder når slike folk kommer inn, høy på pæra much :)

Han Jonas virket veldig grei og jordnær, det var han personlige treneren det sant? :)
Han der blir jeg bare flau av :D
 
Hva syntes dere om årets første episode :D? Må le litt av black vs white :p og hun som valgte solo da haha er det mulig :D
TV3 er morsomme når de spiller "i wish that i could be like the cool kids", mens de filmer de svarte guttene som sitter der og ser så triste ut haha. Jeg syns litt synd på dem, så foreløpig så må jeg heie på de :p
Foreløpig ikke funnet noen favoritter i jentene, men syns ikke hun fra Oslo virker som den smarteste der inne selv om hun sier det selv.
 
Ja :p ho skrøt og var glad for ho hadde fått et såååå fint rom, uten å gidde å skjekke at det sto solo på døra :p

Ja lo godt, haha også ikke tenke over muligheten for at det fortsatt er ledig rom da haha :p
 
Back
Topp