Pakke! Garn! Heldig!

Garnsalg [emoji7][emoji56][emoji23]
650e3b8988fee2d8a7aef6da4db53da7.jpg
 
Fikk pakke med garn i dag :)

6A4F2CCC-D40A-4965-B221-D5D7490C3EBE.jpeg
 
Fytti den lilla var fiiiin [emoji7] Herlige farger. Men den lilla poppa jammen godt ut [emoji7]
Nydelige farger :)

Ser du har mange proskjekt på gang med alle de freshe fargene!
 
Garn først. En plan etterpå [emoji23][emoji23] Så må finne mye gøy nå ja.

Har du en plan for ditt?
Sånn gjør jeg det av og til også, eller som regel :p er det salg så må man bare hoppe på.

Skal strikke Dolleguriskjørt til mine nieser. Hver sin farge.
 
Sånn gjør jeg det av og til også, eller som regel [emoji14] er det salg så må man bare hoppe på.

Skal strikke Dolleguriskjørt til mine nieser. Hver sin farge.
Så heldige de er [emoji7] Det er fint skjørt det [emoji1]
 
Da har jeg den selv faktisk. Bare kommet meg til sikksakkskjørt i en av de [emoji14] [emoji23] Mangler kun den siste av de ser du. Men da skal jeg jammen kikke litt ekstra i den ja :D
Åja :) da får du kikke litt ekstra i den ;) Så mye fint i de bøkene. Skal strikke sikksakk skjørtet til meg selv og et til min søster. Vestlandsskjørtet er også fint men litt for innviklet syns jeg (og det får du jo i barnestr også).
 
Åja :) da får du kikke litt ekstra i den ;) Så mye fint i de bøkene. Skal strikke sikksakk skjørtet til meg selv og et til min søster. Vestlandsskjørtet er også fint men litt for innviklet syns jeg (og det får du jo i barnestr også).
Var det jeg så. Skulle ønske sikksakk var til barn også. Eldste kan jeg ta i str XS/S altså. Og ikke klarer jeg tenke hvordan lage det i barnestr heller [emoji23] Så god er jeg ikke gitt.

Men får prøve det heller til minste og sikksakk til eldste :)
 
Var det jeg så. Skulle ønske sikksakk var til barn også. Eldste kan jeg ta i str XS/S altså. Og ikke klarer jeg tenke hvordan lage det i barnestr heller [emoji23] Så god er jeg ikke gitt.

Men får prøve det heller til minste og sikksakk til eldste :)
Skulle ønske det jeg også. Kikket litt på forskjellen på sikksakk og vestlands (voksen str), på antall masker. Og hvordan maskeantallet er på barnestr på vestlands. Så tenkte å kanskje lage sikksakk oppskrift i barnestr utifra det, om det var fler eller færre masker. Hadde jo vært kjekt om alle hadde likt men i forskjellige farger :)
 
Skulle ønske det jeg også. Kikket litt på forskjellen på sikksakk og vestlands (voksen str), på antall masker. Og hvordan maskeantallet er på barnestr på vestlands. Så tenkte å kanskje lage sikksakk oppskrift i barnestr utifra det, om det var fler eller færre masker. Hadde jo vært kjekt om alle hadde likt men i forskjellige farger :)
Veldig :)
 
Strikk meg boka kom i dag. Og nye strikkeønsker er på lista ! Spesielt denne [emoji7][emoji7][emoji7]
78cc408d567b14c2330b36ba21e48397.jpg
 
Back
Topp