Pakke! Garn! Heldig!

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Pakke!

Drops baby merino fra garnius
a456c634596f57625d45ca8dce4acadb.jpg
 
5ae7779e7c4b6021cd860f3ac8df56b2.jpg


Jeg har kjøpt meg silk mohair i dag, som jeg skal strikke en rillegenser sammen med alpakka silke [emoji7]
 
Plutselig var Strikk meg boka forhåndsbestilt pluss kjøpt oppskrift for barn og voksen av ankerstrøye og ingendikkedarergenser...

Fort gjort? [emoji23]
 
Plutselig var Strikk meg boka forhåndsbestilt pluss kjøpt oppskrift for barn og voksen av ankerstrøye og ingendikkedarergenser...

Fort gjort? [emoji23]
Fort gjort
 
Har en pakke som ligger og venter på meg på butikken, bare dumt at postnord driver og leverer pakkene våre på en butikk noen kilometer unna heller enn den over gata..
 
Både posten og post nord leverer samme sted hos oss. Og det er desverre 6 kilometer herfra i en retning jeg ca aldri er.

Vi hadde post i butikk på nærbutikken før, men det tok slutt. Å hente pakker er blitt et tiltak. Nå er mannen den veien for å dra på jobb da, men om et halvt år flytter jobben hans og da blir det ikke det lenger.

Kjedelig å måtte sånne omveier for å hente pakker
 
Både posten og post nord leverer samme sted hos oss. Og det er desverre 6 kilometer herfra i en retning jeg ca aldri er.

Vi hadde post i butikk på nærbutikken før, men det tok slutt. Å hente pakker er blitt et tiltak. Nå er mannen den veien for å dra på jobb da, men om et halvt år flytter jobben hans og da blir det ikke det lenger.

Kjedelig å måtte sånne omveier for å hente pakker
Den er lei ja ! Og var ett realt stk også gitt.
Ikke samme butikk her. Men de er 5 min unna hverandre om vi går. Så ikke langt da.
 
Det morsomme her er at den over gata er ett postnord utleveringssted, de bare driver og tuller det til for oss :p

Kjedelig når det er sånn styr for pakker. Men verdt det når man får kloa i de :D
 
8e94ea2624c877416c59439fca89b96a.jpg


Pakke fra knit_o_rama med håndfarget garn
 
Fikk henta pakken min i dag jeg også :)
Hvitt teppe og nordsjøblå babyklær på gang snart :dummy::dummy1:2017-09-18 21.54.48.jpg
 
Venter ennå på min.. Bestilte 10 september!
 
Så gøy ! [emoji1][emoji1] Herlig blåfarge da ! [emoji1]
Fargen er enda finere I virkeligheten :) blågrønn er vist temafargen på baby. Syns den er så fin ❤
 
Fargen er enda finere I virkeligheten :) blågrønn er vist temafargen på baby. Syns den er så fin [emoji173]
Ofte sånn. Får liksom ikke med ordentlig fargen på bilder. Helst ut i sola og med hvit bakgrunn [emoji23] Så veldig fin ut ja [emoji169]
 
Klarte ikke gå forbi denne på rema [emoji1]

48c11d240d4fe26c2484b4c8ef62fbfa.jpg

Jeg bestilte den og fikk den i posten for en stund siden. Men ble ikke veldig imponert egentlig. Var du fornøyd med den?
 
Jeg bestilte den og fikk den i posten for en stund siden. Men ble ikke veldig imponert egentlig. Var du fornøyd med den?
Syns det var mye pent inni jeg da :) Men har ikke prøvd noe enda. Nok med alt jeg har for øyeblikket planer om [emoji23]
 
Back
Topp