NYTT KAPITTEL

I dpo-land når man får blendahvite graviditetstester:
downloadfile.png
 
Haha, ja det er litt sånn
 
Hatt 2 dager med så vidt litt spotting. Og spotter jaggu i dag også. Hva skjer med det? Er på dag 30 i syklusen nå. Har stort sett 26-28 dagers syklus, og sjeldent at jeg spotter mer enn max 1 dag. Antar at det kommer i løpet av dagen da.
 
PP 4

CD2
Mensen: i går 8 februar
Forventer eggløsning: ca 22 februar
Ikm: 7 mars

Ekstrem menstruell migrene den gangen her. Den uka her bør gå fort.
 
Huff, håper migrenen ikke blir for ille
 
Når vi var i prosessen med alle abortene så husker jeg at jeg mistenkte østrogendominans, altså at det er mangel på progesteron. Jeg er ganskd sikker på at jeg har for lite progesteron. Kanskje jeg skal teste ut wild yam den PP her. Aldri prøvd det før. Får stikke innom helsekosten ila uka.
 
Når vi var i prosessen med alle abortene så husker jeg at jeg mistenkte østrogendominans, altså at det er mangel på progesteron. Jeg er ganskd sikker på at jeg har for lite progesteron. Kanskje jeg skal teste ut wild yam den PP her. Aldri prøvd det før. Får stikke innom helsekosten ila uka.
Her funket wild yam. Eneste er at ihvertfall Jeg, gikk forferdelig ømme pupper
 
Her funket wild yam. Eneste er at ihvertfall Jeg, gikk forferdelig ømme pupper
Det er vel ofte progesteron som gir så det gir jo mening sånn sett..
 
Her funket wild yam. Eneste er at ihvertfall Jeg, gikk forferdelig ømme pupper

Hvordan bruker man det? Vet egentlig veldig lite om det. Ble du gravid når du tok det? Ekstremt ømme pupper har jeg alltid uansett før mensen.
 
Er det ikke progesteron mangel som gir det egentlig? Mener jeg leste det.
Progesteron-mangel gir ikke ømme pupper, men økt progesteron kan for mange gi ømme pupper (merkes tydelig om man f eks bruker progesteron ifm IVF og får ømme pupper før innsett f.eks..)
 
Hvordan bruker man det? Vet egentlig veldig lite om det. Ble du gravid når du tok det? Ekstremt ømme pupper har jeg alltid uansett før mensen.
Ble gravid Ja, men mistet. Men det har nok ikke noe med wy (at jeg mistet )
Fra 3 dpo til 10 dpo - 2 morgen 2 kveld
10 dpo - 12 dpo - 1 morgen 1 kveld
12 dpo - 13 dpo - 1 morgen
 
Progesteron-mangel gir ikke ømme pupper, men økt progesteron kan for mange gi ømme pupper (merkes tydelig om man f eks bruker progesteron ifm IVF og får ømme pupper før innsett f.eks..)

Okay. jeg har ekstremt ømme pupper før mensen. Alltid vært sånn. Men tror fremdeles jeg har progesteron mangel egentlig
 
Ble gravid Ja, men mistet. Men det har nok ikke noe med wy (at jeg mistet )
Fra 3 dpo til 10 dpo - 2 morgen 2 kveld
10 dpo - 12 dpo - 1 morgen 1 kveld
12 dpo - 13 dpo - 1 morgen

Skjønner. Nei det med å miste kan ha med progesteron mangelet. Eneste måten jeg kunne få barn på var å bruke hormoner så fort jeg fikk positiv test.
Takk, da skal jeg prøve ut det den gangen her.
 
Hmmm. Merkelig mensen den gangen her.
2 dager med spotting.
5 dager med blødning.
Og nå er jeg på min 2.dag med spotting siden blødningen sluttet.

Har også vært veldig ustabil den syklusen, mye hodepine, ekstremt mye kvalme og jeg kan kjenne at kroppen har jobbet litt ekstra.
Har kjøpt meg wild yam. Tar det når jeg vet at eggløsning er helt over.
 
CD 8 (10 om jeg regner fra spotting)

EL testen har blitt mye sterkere fra i går til i dag. Ikke positiv enda, men syns streken er merkelig sterk til å være så tidlig i syklusen, hvertfall hvis jeg bare er 8 dager inn.

Det får meg til å tenke litt på den dagen jeg var hos gynekologen i høst, 10 dager inn i syklusen og hun mente jeg allerede hadde hatt eggløsning. Jeg stussa veldig på det fordi jeg hadde jo akkurat hatt mensen.. Ca 1 uke ettepå fikk jeg eggløsningssmerter som normalt med slim og hele pakka. Hadde jeg hatt eggløsning tru, eller så hun bare feil?

Bilde av en ikke fult så positiv test, men langt i fra negativ.
Snapchat-1668389030.jpg
 
ikke så greit si. Det hender de finner på en del rart disse kroppene..
 
Eggløsningssmerter. Tok en test og streken er sterkere enn hva den har vært de siste dagene. Har kun 1 test igjen så håper på full pott i morgen.
 
CD 14
Veldig positiv test nå. :happy:
Den mnd her må det gå.

Snapchat-1218687761.jpg
 
ingen tvil der nei.
Lykke til
 
Back
Topp