Noen som følger med på hvilepulsen si på Fitbit?

Der forsvant det ørlille håpet jeg hadde[emoji85] Hadde 74 hele dagen igår men så skiftet det til 73 på kvelden, og idag er det altså 72[emoji28] var tenkt å kjøpe GT imorgen men da tror jeg ikke det er noe vits i
IMG_4286.jpg
 
Håper den stiger imorgen altså!
Jeg tok nettopp en relax og pulsen når jeg var ferdig var på 65, kan man egentlig stole på denne grafen eller bør man teste hvilepulsen selv noen ganger ila dagen?[emoji848]
157ba8fe0ceefb8f67b20b85237ebd9a.jpg
 
Last edited:
Må teste nå snart da!![emoji1][emoji1373]
Jeg har jo tatt ovitrelle, så testene er ikke helt pålitelige enda. Men de har ikke blitt negative enda, og kvalmen har økt. Så jeg har håp.
 
3 dager over IKM.... bare brukt fitbit en mnd så ikke noe å sammenlikne med
IMG_1132.jpg
 
Hoppet et par hakk - 5 dager til IKM og (nesten) blenda test - ikke økt på to dager og med morgenurin, så mister litt håpet...
70967cc271251ac67a55d8096da1d19c.jpg
 
Hoppet et par hakk - 5 dager til IKM og (nesten) blenda test - ikke økt på to dager og med morgenurin, så mister litt håpet...
70967cc271251ac67a55d8096da1d19c.jpg

Kanskje du bare har litt treig stigning??[emoji4] Eller kanskje du har hatt kjemisk denne mnd sånn som jeg sikkert hadde sist mnd? Hadde ikke peiling på hvor vanlig det var før jeg kom på forumet her, og da skjedde det selvsagt med meg også![emoji28][emoji28] Men ingen grunn til å miste håpet før du er over IKM tenker jeg[emoji847]
 
Litt opp idag til tross for blendahvit test på morgenurinen (ca 6t siden sist dobesøk, ca 8dpo). Sååå vet ikke helt va jeg skal tro, går vel kanskje bare oppover mot TR selv om hvilepulsen har oppført seg ganske annerledes denne mnd og holdt seg relativt høy! Blir jo selvsagt test igjen om ca 2-3 dager[emoji28]
IMG_4292.jpg
 
Og er det noen som har skjønt hvordan appen beregner hvilepulsen nå?[emoji28] Jeg heller skjønner ikke hvordan den kan si at jeg har hvilepuls på 74 når jeg ligger her med puls på 68!
IMG_4293.jpg
 
Litt opp idag til tross for blendahvit test på morgenurinen (ca 6t siden sist dobesøk, ca 8dpo). Sååå vet ikke helt va jeg skal tro, går vel kanskje bare oppover mot TR selv om hvilepulsen har oppført seg ganske annerledes denne mnd og holdt seg relativt høy! Blir jo selvsagt test igjen om ca 2-3 dager[emoji28]Vis vedlegget 266701

Ser jo litt ut som min graf etter EL den mnd jeg ble gravid [emoji16]

IMG_1501.JPG


Det markerte punktet er 8 dpo, fikk positiv test 11 dpo. Krysser fingrene! [emoji322]
 
Sååååå idag gikk det fra 74 til 77![emoji28][emoji1373] Prøver å ta det som et godt tegn (og at det ikke går mot TR-topp) siden det er høyere enn høyeste topp før TR forrige mnd (75)! Tror jeg er ca dpo 9 idag. MEN på det laveste igår hadde jeg 62 iløpet av natten og på det laveste idag har jeg hatt 59, så jeg skjønner fortsatt ikke hvordan fitbiten kan mene at jeg har steget så mye... men jeg får vel bare stole på den og fokusere på at det var et godt hopp oppover[emoji28]
IMG_4345.jpg
IMG_4346.jpg
 
Back
Topp