Noen som følger med på hvilepulsen si på Fitbit?

Begynte å blø litt igår, blør litt i dag også - nok til at jeg bruker bind da - men pulsen har økt? IKM om tre dager..
db9226f004ed72fca07ac911521688f6.jpg
 
Er dette gravidpuls?[emoji28][emoji16] Har litt trua altså!! Blir GT onsdagsmorgen, har ikke mulighet før da[emoji23] (pulsen gikk fra 77 til 76 etter at jeg postet bilde sist, var 77 igjen pittelitt på kvelden men endte på 76). Tror jeg er ca 10dpo idag.
IMG_4359.jpg
 
Så spennende! Har du andre symptomer?

Ja det vil jeg påstå (selv om man føler jo det som sagt hver pp)[emoji1] Ømme bryster, emosjonell (kjenner jeg får lyst å gråte av hver minste triste/glade ting[emoji23]), og trooor jeg må tisse litt ofte. Med andre ord samme symptomer som sist pp, da fikk jeg positive tester men mensen 2 dager senere[emoji848] Men tror faktisk egget sitter denne gangen, helt annen kurve enn sist[emoji1374]
 
Er dette gravidpuls?[emoji28][emoji16] Har litt trua altså!! Blir GT onsdagsmorgen, har ikke mulighet før da[emoji23] (pulsen gikk fra 77 til 76 etter at jeg postet bilde sist, var 77 igjen pittelitt på kvelden men endte på 76). Tror jeg er ca 10dpo idag. Vis vedlegget 266976

Det ser jo enda mer ut som min etter EL jo! Wooo! Jeg har troa!
 
Er dette gravidpuls?[emoji28][emoji16] Har litt trua altså!! Blir GT onsdagsmorgen, har ikke mulighet før da[emoji23] (pulsen gikk fra 77 til 76 etter at jeg postet bilde sist, var 77 igjen pittelitt på kvelden men endte på 76). Tror jeg er ca 10dpo idag. Vis vedlegget 266976
Spennende, dette ser lovende ut[emoji173]
 
Øker bittelitt og blør litt enda - men det er annerledes enn mens, blodet virker "tørt" på en måte - vanskelig å forklare[emoji23] åsså er det mye lysere enn ved mens![emoji848]
e92322cdd3ddbede122f8f2580ce00d2.jpg
 
Jeg får jo angst ved hver eneste dipp nå og tenker at det er nok bare kjemisk graviditet til (ikke at jeg har tatt GT enda og bekreftet at jeg faktisk er gravid)[emoji23] ca 11 dpo idag, og blir nok en test senere på dagen når jeg får tak i, selv om jeg egentlig var tenkt til å vente til imorgen tidlig[emoji87] Men igjen, jeg skjønner ikkje hvordan appen kan si at jeg bare har gått ned ett hakk når jeg synes den time-for-time grafen ser mye lavere ut... slenger med bildene fra igår og idag
IMG_4371.jpg
IMG_4369.jpg
IMG_4370.jpg
 
Jeg får jo angst ved hver eneste dipp nå og tenker at det er nok bare kjemisk graviditet til (ikke at jeg har tatt GT enda og bekreftet at jeg faktisk er gravid)[emoji23] ca 11 dpo idag, og blir nok en test senere på dagen når jeg får tak i, selv om jeg egentlig var tenkt til å vente til imorgen tidlig[emoji87] Men igjen, jeg skjønner ikkje hvordan appen kan si at jeg bare har gått ned ett hakk når jeg synes den time-for-time grafen ser mye lavere ut... slenger med bildene fra igår og idagVis vedlegget 267109Vis vedlegget 267110Vis vedlegget 267111

Jeg tror ikke den regner gjennomsnittshvilepulsen av hele dagen, men tror den måler når du har sittet stille så og så lenge. For jeg kan ha både mye lavere og mye høyere puls enn hva hvilepulsen min sier. Jeg vet ikke hvor fancy maskineriet inni der er, men det er i hvert fall min teori.
 
Jeg tror ikke den regner gjennomsnittshvilepulsen av hele dagen, men tror den måler når du har sittet stille så og så lenge. For jeg kan ha både mye lavere og mye høyere puls enn hva hvilepulsen min sier. Jeg vet ikke hvor fancy maskineriet inni der er, men det er i hvert fall min teori.

Ja du er helt sikkert inne på noe, tror bare jeg må stole på fitbiten[emoji28] Men tror nok fortsatt jeg er gravid (viss ikke er jeg dødssyk), sitter her og chiller i en hagestol med puls på 111[emoji23]‍♀️
IMG_4390.JPG
 
Ja du er helt sikkert inne på noe, tror bare jeg må stole på fitbiten[emoji28] Men tror nok fortsatt jeg er gravid (viss ikke er jeg dødssyk), sitter her og chiller i en hagestol med puls på 111[emoji23]‍♀️Vis vedlegget 267119

Når tester du? [emoji33] Krysser fingrer for deg [emoji173]️ Håper det er spirepuls [emoji173]️
 
Når tester du? [emoji33] Krysser fingrer for deg [emoji173]️ Håper det er spirepuls [emoji173]️

Haha takk![emoji8][emoji173]️ Klarte selvfølgelig ikke å vente og tok en test istad, men den var negativ[emoji85] Men det var ikke en test-tidlig test, og det var sånn 2-3t siden sist jeg var på do[emoji23] tenker å prøve igjen i morgen tidlig, ikke tidlig-test da heller men tenker det burde vise siden jeg er ca 12 dpo da. Og hvilepulsen spratt opp på 78 iløpet av dagen[emoji1376]
 
Haha takk![emoji8][emoji173]️ Klarte selvfølgelig ikke å vente og tok en test istad, men den var negativ[emoji85] Men det var ikke en test-tidlig test, og det var sånn 2-3t siden sist jeg var på do[emoji23] tenker å prøve igjen i morgen tidlig, ikke tidlig-test da heller men tenker det burde vise siden jeg er ca 12 dpo da. Og hvilepulsen spratt opp på 78 iløpet av dagen[emoji1376]

Superspennende! Husk å oppdatere her da [emoji16][emoji56] Jeg tror du får strek! [emoji173]️
 
Her er min kurve så langt i måneden [emoji4] Fikk mensen den 2.juli og da pleier pulsen å synke noen hakk, litt usikker på EL, men pulsen pleier å stige etterpå så kan se ut som den var torsdag/fredag forrige uke [emoji4] Krysser fingrene for at det er en liten spire [emoji1376]

IMG_5827.JPG
 
Skjønner lite og ingenting jeg[emoji848] og siden jeg er ca 12 dpo er det vel lite håp. Føler jeg avogtil ser hint av strek men det er så lite at det er vel den berømte skyggestreken[emoji28] Blir nok flere tester, men ser dårlig ut[emoji53] ble puls på 77 igår, er på 77 idag og foreløpig
IMG_4405.JPG
 
Virker som at blødningene avtar og jeg har aldri mensen i to dager[emoji28] IKM i morgen og vi drar på hytta i dag og blir borte 2 netter,så får ikke testet før tidligst fredag. Pulsen holder seg stabil foreløpig (skulle gjerne hatt noe å sammenligne med[emoji85]). Jeg blir fortere klar enn vanlig, men tenker det har mest med varmen å gjøre:)
aa0c44e5945f383f222bebc3f7a8440b.jpg
 
Back
Topp