Noen som følger med på hvilepulsen si på Fitbit?

Kan absolutt være at el kom tidlig. Men det spørs jo på andre symptomer. Kan også være at du er litt forsinka :) Den måneden jeg ble gravid hadde jeg lik puls flere dager på rad, og da eggløsningen kom, steg den to hakk om dagen i tre dager. Var da tre dager for tidlig...

Takk for utfyllende svar[emoji8] Jeg hadde ikke særlig EL symptomer før 5 og 6 juli, da følte jeg at jeg virkelig hadde EL![emoji23] Alle mulig symptomer! Så på grunn av det trooor jeg ikke at EL var tidlig! Eller hvordan følte du deg da du hadde tidlig EL?? Symptomer og EL-slim? Mest sannsynlig er jeg vel forsinket, vet ikke om du så bildet jeg postet tidligere idag med ørlite håp om spire siden den har steget litt mer[emoji85]
 
Samme her. Iphone og en uke eller en måned.

Da er det ikke bare meg som ikke finner ut av det [emoji6] kanskje forskjellig app til ulike merker?
 
Haha noo. Har hatt iPhone siden jeg fikk min første telefon. Android er aaaalt for avansert [emoji28]
Jeg byttet til android i fjor, gikk helt fint det[emoji6]
 
Er på dpo6/cd18 i dag, el markert på bildet.
Puls økte godt FØR el denne gang, men så kan det være pga bidronninggele og dong quai. El vet jeg pga eltester og Ovitrelle eggløsningssprøyte.
Screenshot_20180710-120246_Fitbit.jpg
 
Last edited:
Tror EL var enten 2.juli (pga spotting etter samleie og EL slim) eller den 4.juli (ifølge appen) [emoji4]
Er 7dpo i dag og det klør i fingrene etter å ta en test, men venter på tester i posten[emoji28] mulig jeg sniker meg på butikken senere i dag [emoji848][emoji23]
80c53fba3a7414a442a3d88a48bab29e.jpg
 
Tror EL var enten 2.juli (pga spotting etter samleie og EL slim) eller den 4.juli (ifølge appen) [emoji4]
Er 7dpo i dag og det klør i fingrene etter å ta en test, men venter på tester i posten[emoji28] mulig jeg sniker meg på butikken senere i dag [emoji848][emoji23]
80c53fba3a7414a442a3d88a48bab29e.jpg

Veldig interessant viss du hadde EL den 2. og pulsen din droppet etter det, troooor de fleste har stigning etter EL! Du må holde oss oppdatert![emoji2]
 
Veldig interessant viss du hadde EL den 2. og pulsen din droppet etter det, troooor de fleste har stigning etter EL! Du må holde oss oppdatert![emoji2]
Jeg er veldig usikker altså pga spottingen, ifølge appen var EL den 4. og fra da har det jo økt [emoji848]
Har jo ingenting å sammenligne med heller siden det er første mnd med fitbit[emoji28]
 
Har dere oppdatert appen? Kan det være derfor?[emoji848]

Helt oppdatert. Den har vært sånn siden jeg fikk den for mange år siden. Det er bare android som har flere alternativer [emoji30]

Husker ikke hva jeg var inne på men på noen av de andre grafene var det mulighet å velge 3 mnd men ikke på hvilepulsen [emoji12]
 
Øyner et lite håp da pulsen ikke har dalt etter antatt EL den 6. (utenom ett hakk den 8.)[emoji28] Og som nevnt tidligere, føler jeg ser litt av de samme symptomene som forrige pp der jeg fikk positiv test, men det kan jo bare være ønsketenking[emoji13]
Image1531375565.558432.jpg
 
Øyner et lite håp da pulsen ikke har dalt etter antatt EL den 6. (utenom ett hakk den 8.)[emoji28] Og som nevnt tidligere, føler jeg ser litt av de samme symptomene som forrige pp der jeg fikk positiv test, men det kan jo bare være ønsketenking[emoji13]Vis vedlegget 266454
Spennende [emoji28] [emoji1]
 
Fikk svaaaaak strek igår, men pulsen har gått ned et hakk i dag, så dette blir veldig spennende - jeg forholder meg rolig inntil videre[emoji28]
42a47258ab08803ee2b61b31090d73e1.jpg
59eb33d9036462aee576bf10c092dbf9.jpg
 
Back
Topp