Noen flere som strikker her inne? :-)

Ja takk, gjerne! Når avspaseringa er over. :hilarious:

Vurderer å dra på strikkekafé i nærheten hvis det finnes. ;)

Hvis "i nærheten" er Oslo er det noe som heter Oslostrikketreff på insta, møtes en torsdag i mnd typ. Jeg har bare vært med en gang, men det var veldig gøy :)
 
Hvis "i nærheten" er Oslo er det noe som heter Oslostrikketreff på insta, møtes en torsdag i mnd typ. Jeg har bare vært med en gang, men det var veldig gøy :)

Har arrangert håndarbeidstreff igjennom jobben flere ganger, veldig koselig og som regel mange dyktige som deltar. Men de har tatt en pause og Oslo blir dessverre et stykke unna her jeg holder til, i Midt-Norge. ;)

Men takk for tipset, kanskje noen andre kan dra nytte av det? :)
 
Har arrangert håndarbeidstreff igjennom jobben flere ganger, veldig koselig og som regel mange dyktige som deltar. Men de har tatt en pause og Oslo blir dessverre et stykke unna her jeg holder til, i Midt-Norge. ;)

Men takk for tipset, kanskje noen andre kan dra nytte av det? :)

Åå, det blir litt langt for litt strikking ja ;) Du får dra med deg noen damer :)
 
IMG_3129.JPG
IMG_3130.JPG
Nå blir det babyteppe til spira :love017oppskrift fra sandnesgarn med merinoull. (Det hvite med hullmønster)
 
Det var det jeg tenkte først ja, litt sånn dus flaskegrønnish. :p Så da var det fin farge da. ;)
Hehe det var egentlig ikke så dumt. Dus flaskegrønnish men vintge i tonen hvis det gir mening:hilarious:
Synes den var fin og kjønnsnøytral iallefall:joyful:
 
Back
Topp