Noen flere som strikker her inne? :-)

Murre

Elsker forumet
Snøfnuggene 2018
Kunne vært koselig å samles på en tråd og delt litt mens man venter :Heartred
 
Jeg strikker [emoji1]
 
Jeg strikker! Har akkurat begynt på genser til mannen :)
 
Jeg strikker :) holder på med en romper i 0-3 mnd (barselgave eller til babykassa) og et par gensere til meg selv.
 
Akkurat nå så prøver jeg å krympe garnlageret, så da blir det restgarn klær til gutten til barnehagen, har bare å feste tråder og sy fast under med ermer og mellom beina. Så istedenfor å gjøre det så har jeg begynt med et restgarn teppe til Amandaprosjekte [emoji4]
 
Holder på med en kofte til meg selv og lærer meg å strikke votter :) planen er å strikke brudevotter til ei jeg er forlover til i høst hvis jeg får det til :p
 
Akkurat nå så prøver jeg å krympe garnlageret, så da blir det restgarn klær til gutten til barnehagen, har bare å feste tråder og sy fast under med ermer og mellom beina. Så istedenfor å gjøre det så har jeg begynt med et restgarn teppe til Amandaprosjekte [emoji4]
Bra vi er flere med restegarn! Mye slanter liggende som jeg ikke helt vet hva jeg skal bruke til:wideyed: mye ulike garntyper også..
 
Jeg strikker! Hatt ei lang pause nå etter at det ble bråstopp på babyteppe da jeg mistet i høst.... men nå er jeg igang igjen, og har fått ferdig en romper og et hentesett i påsken[emoji4] holder på med body nå. Mangler bare en baby å bruke det på [emoji28]
 
Jeg har akkurat lært å strikke av venninna mi. Jeg strikket babytøffler som skal toves i vaskemaskinen. Men jeg må ut å kjøpe pinner å garn hvis jeg skal fortsette å lære meg å strikke[emoji23] går det ann å få kjøpt no sånn type startsett tru?[emoji23]
 
Jeg har akkurat lært å strikke av venninna mi. Jeg strikket babytøffler som skal toves i vaskemaskinen. Men jeg må ut å kjøpe pinner å garn hvis jeg skal fortsette å lære meg å strikke[emoji23] går det ann å få kjøpt no sånn type startsett tru?[emoji23]
Hehe det hadde vært kjekt :p Kluter er veldig greie å strikke! Bomullsgarn og pinner i str 6 kan funke bra. Og youtube er genialt for tips iallefall!:joyful:
 
Bra vi er flere med restegarn! Mye slanter liggende som jeg ikke helt vet hva jeg skal bruke til:wideyed: mye ulike garntyper også..
Har som mål, å bli kvitt alt før jeg kjøper inn nytt garn [emoji57] har klart det hittil men MASSE garn igjen [emoji85]
 
Jeg strikker! Hatt ei lang pause nå etter at det ble bråstopp på babyteppe da jeg mistet i høst.... men nå er jeg igang igjen, og har fått ferdig en romper og et hentesett i påsken[emoji4] holder på med body nå. Mangler bare en baby å bruke det på [emoji28]
Uff, så trist at du mistet :( hvordan går det med deg nå?:Heartred
Så koselig at du strikker barneklær, noe å holde på med og noe å se frem til :Heartred har ikke helt turt å sette i gang med det enda for er redd forhåpningene blir for høye og skuffelsene større når det ikke går:oops:
 
Jeg har akkurat lært å strikke av venninna mi. Jeg strikket babytøffler som skal toves i vaskemaskinen. Men jeg må ut å kjøpe pinner å garn hvis jeg skal fortsette å lære meg å strikke[emoji23] går det ann å få kjøpt no sånn type startsett tru?[emoji23]

https://www.hobbyklubben.no/bokklubber/Hobbyklubben/Utstyr/article.action?contentId=36077

Her får du kjøpt fine startsett :)
Jeg har en a la den blå veska med blomster. Fulgte med en del pinner, målebånd og saks. Også har jeg kjøpt pinner i flere størrelser ettersom jeg har hatt behov. Men ser de har mange forskjellige fine typer her :)
 
Jeg strikker, men skulle ønske jeg var flinkere :wtf: får kanskje prøve komme i gang igjen og se hva jeg får til. Søsteren er flinkere enn meg og kan sikkert hjelpe om det stopper seg opp for meg :p har masse diverse garn liggende som jeg får prøve bruke noe av.
 
Jeg strikker!

Holder på med babybukse i babymerino grå nå, pluss en del smått (luer, sokker, tepper og annet). Buksen er det første store jeg strikker :)
 
Jeg strikker! Hatt ei lang pause nå etter at det ble bråstopp på babyteppe da jeg mistet i høst.... men nå er jeg igang igjen, og har fått ferdig en romper og et hentesett i påsken[emoji4] holder på med body nå. Mangler bare en baby å bruke det på [emoji28]

Samme her.. Ble en liten stopp, ingen lyst etter SA, men heldigvis bedre nå :) Body høres spennende ut! Her holder jeg på med sparkebukse og skal i gang med romper etter det igjen ;)
 
Jeg strikker, men skulle ønske jeg var flinkere :wtf: får kanskje prøve komme i gang igjen og se hva jeg får til. Søsteren er flinkere enn meg og kan sikkert hjelpe om det stopper seg opp for meg :p har masse diverse garn liggende som jeg får prøve bruke noe av.
Jeg bruker mamma flittig som hjelp for å si det sånn :hilarious:
 
Back
Topp