Noen flere som strikker her inne? :-)

Jeg har faktisk nesten bare strikket babyklær! Jeg har ikke tålmodighet til store prosjekt!! Haha!

Tenkte noe fint og sommerlig, elsker de fine fargene man kan bruke når det er så fint og lyst ute! Kanskje en liten romper? Hva tenker du kan være et fint nytt prosjekt nå? For å få igang igjen strikkefingrene :)
5abe3f87463cf65c2eb26de996736702.jpg
869786594d668c69a73a23ec02594f07.jpg
8b4c25bb4adacfe9014ebcedcb0369ad.jpg

De var fine! Fra Sandnes? :) Oi oi, jeg skulle egentlig ikke begynne på noe babygreier før pos test, men kanskje eg må det likevel :D
 
Jeg strikker denne fra Sandnes garn (bildet er hentet fra heftet)! Den kan brukes på vranga også :) Det er noen år siden jeg har strikket genser, så blir spennende om jeg får det skikkelig til.. :) Vis vedlegget 223752
åå! Den var fin! :woot: Har du nummeret på sandesheftet den hører til i ? Har lett lenge etter en genser å strikke, så tror jammen jeg må strikke en sånn til mannen:)
Hvilket garn bruker du?
 
åå! Den var fin! :woot: Har du nummeret på sandesheftet den hører til i ? Har lett lenge etter en genser å strikke, så tror jammen jeg må strikke en sånn til mannen:)
Hvilket garn bruker du?

Ja, den ser veldig fin ut! De er ute med et ganske nytt herrekolleksjonshefte som heter MR (http://www.sandnesgarn.no/1619). De har flere lekre gensere til menn der! :)
 
Ja, den ser veldig fin ut! De er ute med et ganske nytt herrekolleksjonshefte som heter MR (http://www.sandnesgarn.no/1619). De har flere lekre gensere til menn der! :)
Takk! Der var det mange fine, men mannen var enig i at den du holdt på med var finest ;)
Så da må jeg bare strikke ferdig bøvertunkofta til meg selv før det kanskje blir neste prosjekt:)
 
Takk! Der var det mange fine, men mannen var enig i at den du holdt på med var finest ;)
Så da må jeg bare strikke ferdig bøvertunkofta til meg selv før det kanskje blir neste prosjekt:)

Bøvertunkofte ja! Da blir den neste til mannen barnemat :) :) Jeg får spørre om litt tips etterhvert dersom jeg ikke får det til da :) Jeg bruker forresten SISU, ble anbefalt dette da det visstnok holder seg penere etter et par vask (selv om jeg er litt skeptisk til garn som ikke er 100% ull) :)
 
Bøvertunkofte ja! Da blir den neste til mannen barnemat :) :) Jeg får spørre om litt tips etterhvert dersom jeg ikke får det til da :) Jeg bruker forresten SISU, ble anbefalt dette da det visstnok holder seg penere etter et par vask (selv om jeg er litt skeptisk til garn som ikke er 100% ull) :)
Har strikket en god del kofter før og, er nok litt koftegal:angelic: Bare å spørre om det er noe ja:) Strikker bøvertun uten ruter i mini alpakka for å få en litt lettere variant. Har hørt det samme om sisu;)
 
Ja, den ser veldig fin ut! De er ute med et ganske nytt herrekolleksjonshefte som heter MR (http://www.sandnesgarn.no/1619). De har flere lekre gensere til menn der! :)
Det har jeg også sett på! Skal strikke den med skinnlapper på albuene til mannen, venter på at det skal komme inn et fint tweedgarn i den lokale garnsjappa mi ;) masse fint i det heftet.
 
Bøvertunkofte ja! Da blir den neste til mannen barnemat :) :) Jeg får spørre om litt tips etterhvert dersom jeg ikke får det til da :) Jeg bruker forresten SISU, ble anbefalt dette da det visstnok holder seg penere etter et par vask (selv om jeg er litt skeptisk til garn som ikke er 100% ull) :)
Tynn merinoull er et fint alternativ til Bøvertun syns jeg, eller Tynn Alpakka/ull. Hvis du ikke vil ha nylonblanding mener jeg :) men Sisu er et godt garn. Litt sånn arbeidshest, men det holder seg veldig fint i mange år.
 
Ja, det var mye lekkert! Tenker på å strikke noen av romperne i første omgang, så jeg ikke rekker å bli lei og får nok en UFO liggende. :p
Rompere er fin strikk. De funker til alt, og så går de fort nok til at det ikke blir liggende.
 
Fikk nyheter om at jeg skal bli tante i oktober her i helgen, så da må jeg kanskje strikke noe til godgutten:Heartblue Hva hadde du satt pris på å få til barnet ditt? :)
 
Rompere er fin strikk. De funker til alt, og så går de fort nok til at det ikke blir liggende.
Så fine farger og! Det der må jo bare bli kosestrikk:love017

Hadde bare ikke vært for at jeg er en fullstendig amøbe tydeligvis når det kommer til det å lese oppskrifter... :shifty: Og det på oppskrifter som er merket som nivå ÈN! :hilarious:

Nå har jeg raknet opp tusen ganger, så strikketøyet får avspasering par dager tror jeg. :p
 
Fikk nyheter om at jeg skal bli tante i oktober her i helgen, så da må jeg kanskje strikke noe til godgutten:Heartblue Hva hadde du satt pris på å få til barnet ditt? :)

Så koselig, gratulerer. :) Til en vinterbaby ville jeg gjerne ha hatt en dress tror jeg, omslagsbody, sokker, luer o.l.
 
Hadde bare ikke vært for at jeg er en fullstendig amøbe tydeligvis når det kommer til det å lese oppskrifter... :shifty: Og det på oppskrifter som er merket som nivå ÈN! :hilarious:

Nå har jeg raknet opp tusen ganger, så strikketøyet får avspasering par dager tror jeg. :p
Er det noe vi kan hjelpe med?:)
Kjenner følelsen:hilarious: men man kommer raskt inn i det hvis man først har kommet inn i det:hilarious:
 
Er det noe vi kan hjelpe med?:)
Kjenner følelsen:hilarious: men man kommer raskt inn i det hvis man først har kommet inn i det:hilarious:

Ja takk, gjerne! Når avspaseringa er over. :hilarious:

Vurderer å dra på strikkekafé i nærheten hvis det finnes. ;)
 
Hadde bare ikke vært for at jeg er en fullstendig amøbe tydeligvis når det kommer til det å lese oppskrifter... :shifty: Og det på oppskrifter som er merket som nivå ÈN! :hilarious:

Nå har jeg raknet opp tusen ganger, så strikketøyet får avspasering par dager tror jeg. :p
Noen ganger mistenker jeg Sandnes for å stappe inn flere oppskrifter enn det egentlig er plass til i hvert hefte, og sparer litt plass på å ikke skrive ut mønstrene helt...så tenker at du ikke er amøbe der egentlig. Men bare spør, så kan det være noen her kan hjelpe?
 
Back
Topp