Noen flere som strikker her inne? :-)

Skap-strikker her! Altfor mange UFO´er liggende her og der. :p

Da er vi to! Haha, men jeg har slitt med NULL strikkemotivasjon etter SA og graviditet (og MA)... Strikka INGENTING til megselv eller kommende spire. Kanskje det kommer neste gang når jeg kommer litt lenger enn mine 12 uker fra nå sist! :D Håper det, det er jo så SINNSYKT mye fiiiint å strikke!
 
Da er vi to! Haha, men jeg har slitt med NULL strikkemotivasjon etter SA og graviditet (og MA)... Strikka INGENTING til megselv eller kommende spire. Kanskje det kommer neste gang når jeg kommer litt lenger enn mine 12 uker fra nå sist! :D Håper det, det er jo så SINNSYKT mye fiiiint å strikke!

Signerer hele posten din her! :) Har begynt som smått å strikke igjen i påska, men straks ferien var over, så rakk/gadd jeg ikke mer. :p Nei - skjerpings!

Hva kunne du ha tenkt deg å strikke neste gang? Vurdere å begynne på noe nytt igjen jeg, med nytt, deilig garn i en fin farge og kanskje noe lite, så jeg føler jeg faktisk kommer meg i mål! :p
 
Da er vi to! Haha, men jeg har slitt med NULL strikkemotivasjon etter SA og graviditet (og MA)... Strikka INGENTING til megselv eller kommende spire. Kanskje det kommer neste gang når jeg kommer litt lenger enn mine 12 uker fra nå sist! :D Håper det, det er jo så SINNSYKT mye fiiiint å strikke!

Måtte bare slå til og kjøpe masse garn, kanskje lysten kommer tilbake nå? :p

Ta deg en titt du også!

1vQ5hc+xQbmHEdcWPBaP%A_thumb_8094.jpg
 
Signerer hele posten din her! :) Har begynt som smått å strikke igjen i påska, men straks ferien var over, så rakk/gadd jeg ikke mer. :p Nei - skjerpings!

Hva kunne du ha tenkt deg å strikke neste gang? Vurdere å begynne på noe nytt igjen jeg, med nytt, deilig garn i en fin farge og kanskje noe lite, så jeg føler jeg faktisk kommer meg i mål! :p

Jeg har faktisk nesten bare strikket babyklær! Jeg har ikke tålmodighet til store prosjekt!! Haha!

Tenkte noe fint og sommerlig, elsker de fine fargene man kan bruke når det er så fint og lyst ute! Kanskje en liten romper? Hva tenker du kan være et fint nytt prosjekt nå? For å få igang igjen strikkefingrene :)
5abe3f87463cf65c2eb26de996736702.jpg
869786594d668c69a73a23ec02594f07.jpg
8b4c25bb4adacfe9014ebcedcb0369ad.jpg
 
Jeg har faktisk nesten bare strikket babyklær! Jeg har ikke tålmodighet til store prosjekt!! Haha!

Tenkte noe fint og sommerlig, elsker de fine fargene man kan bruke når det er så fint og lyst ute! Kanskje en liten romper? Hva tenker du kan være et fint nytt prosjekt nå? For å få igang igjen strikkefingrene :)

Åh! Disse var jo superskjønne! :love7 Hvilken katalog er dem fra? Har siden sist såvidt begynt på kjappstrikkarumperen, men nå angrer jeg når jeg så de fine her, som er myyye finere! Da ble det nok en UFO i huset... :hilarious:

Red. Jeg fant jeg fant! :D Det så ut som en typisk sandnes katalog, og da jeg ikke fikk svar med én gang fra deg (null tålmodighet) så måtte jeg google - https://issuu.com/sandnesgarn/docs/sg_1608_sommer_baby_lowres_enkle

Blir innkjøp av oppskrifter og garn i morgen. :p
 
Last edited:
Jeg har faktisk nesten bare strikket babyklær! Jeg har ikke tålmodighet til store prosjekt!! Haha!

Tenkte noe fint og sommerlig, elsker de fine fargene man kan bruke når det er så fint og lyst ute! Kanskje en liten romper? Hva tenker du kan være et fint nytt prosjekt nå? For å få igang igjen strikkefingrene :)
5abe3f87463cf65c2eb26de996736702.jpg
869786594d668c69a73a23ec02594f07.jpg
8b4c25bb4adacfe9014ebcedcb0369ad.jpg
Disse var jo bare helt nydelige! :love017
 
Jeg strikker. Konstant. Akkurat ferdig med det royale svøb i blått til en veninne som venter gutt. Holder nå på med en amigurumi kanin. Jeg hekler masse bamser som jeg gir i gave eller selger. Samtidig som jeg har div strikkeprosjekter liggende.
 
Noen som har godt vottegarn å anbefale? :)
Tynt: Rauma Finull, Sandnes Tove eller tynn totrådsull, holdt enkelt eller dobbelt :)
Tykt/til toving: Sandnes Fritidsgarn eller Istex Lettlopi eller Alafoss Lopi.

Syns ren ull er best til votter, siden det toves lett i bruk, og så kan en håndtove det litt for å få det mer tett/fluffy eller tove hardt i maskina, så det blir vindtett.
 
Har ikke noe babystrikk på pinnene akkurat nå, bare ting til meg selv ;)
 
Tynt: Rauma Finull, Sandnes Tove eller tynn totrådsull, holdt enkelt eller dobbelt :)
Tykt/til toving: Sandnes Fritidsgarn eller Istex Lettlopi eller Alafoss Lopi.

Syns ren ull er best til votter, siden det toves lett i bruk, og så kan en håndtove det litt for å få det mer tett/fluffy eller tove hardt i maskina, så det blir vindtett.
Takk for anbefalinger! :) tenker å strikke noen par med votter til tantebarn og fadderbarn ;)
 
Back
Topp