Nedtelling til Tul

TUL i går - så ikke hjertet enda siden det fortsatt er så lite.
Men så fornøyd med at det er foster og at den er i livmoren (prøverør).
I Danmark er det 2 ul i svangerskapet - så skal til fastlegen om 2uker å ordne med journalen, også blir første ordinære ultralyd i uke 12 (mellom uke 11-13). Så det blir trolig i slutten av august en gang. Og det er jo snart [emoji7]
 
Skal ha. Er i Spania og kommer ikke hjem før 30 juli, da er jeg i uke 7, så håper vel på uken etter jeg kommer hjem, så jeg får tul rundt uke 8
 
2 timer[emoji51]
 
9 dager til.
Skal ha oppfølging siden jeg har mistet så mange ganger. Vil være 6+1 utifra EL.
 
Den var litt liten... 6,8 mm... satt tilbake fra 7+0 til 6+4. Akkurat som andre gangen jeg var gravid på samme tid...[emoji17]
 
Den var litt liten... 6,8 mm... satt tilbake fra 7+0 til 6+4. Akkurat som andre gangen jeg var gravid på samme tid...[emoji17]
Håper det ser fint ut på neste UL.
Husk at det er veldig små marginer og at hvis det blir en ørliten feilmåling gir stort utslag enda.
 
Klarte ikke vente 34 dager til tul, så bestilte nettopp tul 31.07.. så da er det 15 dager til[emoji1319][emoji1319]
 
8 dager
 
10 dager ifjen!
 
16 dager til jeg i allefall er innenfor den uka jeg skal ha tul, har ikke fått time enda men håper jeg får time i posten snart så jeg kan ha noe å se frem imot istede for å bare telle uker [emoji14]
 
5 dager
 
Back
Topp