Nedtelling til Tul

Prøver90

Gift med forumet
♡Junigull 2016♡
Septemberhjertene 2018
Noen som skal ha tidlig ultralyd? Og kanskje allerede bestillt? Da kan vi telle ned sammen[emoji16]
 
Det hjelper absolutt på [emoji846] jeg har hatt alle gangene jeg har vært gravid. Pga ivf på første, og blødninger alle andre gangene. Nå blir det pga jeg har mista mange ganger. Håper jeg slipper unna blødninger denne gangen..
 
Det hjelper absolutt på [emoji846] jeg har hatt alle gangene jeg har vært gravid. Pga ivf på første, og blødninger alle andre gangene. Nå blir det pga jeg har mista mange ganger. Håper jeg slipper unna blødninger denne gangen..

Ja syns det er greit å få sjekket hvis man er redd
 
7 dager [emoji173]️ vil da være 6+3
Håper på hjertelyd!
 
jeg skal pga ivf og så har jeg mista 2 ganger før
 
Det hjelper absolutt på [emoji846] jeg har hatt alle gangene jeg har vært gravid. Pga ivf på første, og blødninger alle andre gangene. Nå blir det pga jeg har mista mange ganger. Håper jeg slipper unna blødninger denne gangen..

Hadde faktisk en blødning med lille rundt uke 8. Men det var ikke mye da. Hørt mange har mye blødninger selv om alt er bra[emoji4]
 
Jeg ble henvist av fastlegen fordi jeg har mistet flere ganger. Skal når jeg er 7+5, akkurat 3 uker til!
 
Pga har mistet flere ganger skal jeg fredag 7 juli. 5+6. Jeg er fornøyd sålenge jeg ikke har blæremola igjen. Hjerteslag kan Evt komme senere...
 
Skal til legen på mandag,håper på å få henvisning til TUL da. Er jo ikke så mye man kan se så tidlig,men roer kanskje nervene litt hvis man får se at det er noe der [emoji173]
 
Back
Topp