Nedtelling til Tul

Var på tul i dag og fikk se og høre et bankende hjerte [emoji173] ble satt tilbake fra 6+4 til 6+2 siden frøet bare var 4mm, men gyn sa alt så bra ut. Har forresten laget en tråd under bilder for de som vil legge ut ul-bildene sine[emoji1]

Så flott! Og så bra med tråd om ul-bilder! Jeg skal smette over og kikke nå :) og forhåpebtligvis legge til mitt eget bilde om 9 dager!
 
1. august, så nøyaktig to uker, da skal jeg være 7 uker på vei nøyaktig... Blir to laaaange uker...
 
1. august, så nøyaktig to uker, da skal jeg være 7 uker på vei nøyaktig... Blir to laaaange uker...
 
1-3 dager! Sendte mail i går og ba om å fremskynde timen, slik at mannen får være med. Skal få svar av dem i morgen om det kan bli onsdag eller torsdag:) Håper inderlig det blir i morgen, siden jeg har mistet alle symptomer..
 
6 dager
 
I morgen :eek: gruer meg enormt! Har veldig teite sykluser, så kan være alt fra 6+ til 7+ håper uansett vi får sett ett hjerte.. spiller ingen rolle om hun setter meg tilbake... Bare vi får se ett hjerte. Kjenner det blir lite søvn i natt..
 
I morgen :eek: gruer meg enormt! Har veldig teite sykluser, så kan være alt fra 6+ til 7+ håper uansett vi får sett ett hjerte.. spiller ingen rolle om hun setter meg tilbake... Bare vi får se ett hjerte. Kjenner det blir lite søvn i natt..

Krysser fingrene for det.
Blir en til i løpet av neste uke, da dem ikke kunne se på ul uken som var.
Huff, så skummelt. Satser på at alt står bra til.
Fikk fremskyndet til i morgen! Gruer meg fælt:arghh: Er 6+6 da, og håper virkelig vi får se hjerteaktivitet:Heartred
Lykke til.
 
2 dager
 
Back
Topp