Nedtelling til Tul

Da var jeg ferdig [emoji4] Vi så en liten babyklump på 8mm, og ett hjerte som banket så fint [emoji173][emoji173]
Gyn mente at siden jeg var så tidlig (7+1), var det 10% sjanse for abort, så han ville ikke fortalt om den til noen enda [emoji15] Synest det var litt deprimerende sagt, men jeg må bare overse den kommentaren. Jeg har ett bankende hjerte, en baby som er der den skal være, og over 90% sjanse for at dette går som det skal [emoji173] og ikke minst var der bare 1 [emoji23] Jeg har vært så dårlig i det siste, at vi var litt bekymret for om der skulle være flere [emoji23]
Akkurat det gyn sa til meg i dag og på tul [emoji23] "ikke noe å poste på face akkurat" frekking. [emoji39]
 
10 august [emoji173]️ vil da være 7+5 :)
 
Hadde time i går kl 11, og er nok kortere på vei enn det menstermin sier. Gyn mente jeg var i uke 5 et sted, og i følge en terminkalkulator som regner med lutealfasen er jeg 5+5 eller 5+6 i dag :p

Men jeg fikk se en sort fostersekk med et lite embryo inni, og gyn sa at alt var helt perfekt! Litt for tidlig å se hjertet, men det var utrolig stort for meg å se at jeg faktisk er gravid og at det så bra ut :D Skikkelig god opplevelse!

Vi fikk time igjen om fire uker, så gleder meg veldig til det :D
 
Vi var på vår andre TUL i dag. Fikk se et bittelite hjerte [emoji173]️ Ny TUL om to uker siden de ikke finner ut hvor blødningene kommer fra samt at fosteret har gjemt seg veldig til venstre i livmoren. Men da er vi med videre, det hadde jeg ikke trodd.
 
Skal i morgen 11:15. Sendte Mail til privatgyn om at jeg har panikk og ønsker å komme. Er så sliten nå[emoji25] Så kanskje det er derfor panikken kommer... akkurat nå er jeg i perioden det alltid har gått galt... så...
 
Back
Topp