Når er din neste kontroll?

Første kontroll hos jordmor om en uke! Bf blir med, håper vi får høre hjertelyd...! Nr 1 er jo straks 6 år, husker ikke om vi fikk høre hjertelyd hos jm o_O
 
Første kontroll hos jordmor om en uke! Bf blir med, håper vi får høre hjertelyd...! Nr 1 er jo straks 6 år, husker ikke om vi fikk høre hjertelyd hos jm o_O

Hvor langt er du på vei da? Hos jordmor her vil de ikke lytte etter hjertelyd før tidligst uke 14.
 
Jeg har fått time til tidlig ultralyd i morgen tidlig kl 09.... Om alt er bra der så har jeg time til første svangerskapskontroll noen timer etter :bag:
Er så nervøs nå og redd de skal finne noe galt på tul. Om det skulle skje blir vel heller første svangerskapskontroll til en samtale om utskrapning siden jeg ikke kan ta hormoner for å tømme livmor. Mye tanker i hodet i kveld :hungover:
 
Skal til lege på kontroll i uke 12. Den 20 aug. Har allerede vært på tul for å sjekke at alt er fint. Gjort privat. Har hatt sa før, så ville se at alt var fint:)
 
11 uker på søndag. Med storebror så lyttet de inne hos legen, hadde første kontroll der.

Så bra. Jeg ble litt skuffet over at jordmor ikke ville lytte sist, men skal tilbake om 19 dager, da er jeg 14+6. Har sett og hørt hjerteslag på UL da, og skal på ny UL i morgen igjen (12+2).
 
Skal på tul på Riksen etter IVF på mandag. Er da uke 8, men greit om det blir bekreftet at det er hjertelyd og lever der inne!
 
Jeg har første svangerskapskontroll senn 22 aug hos fastlegen. Er vel da ca 11+4 eller noe:) uka etter skal jeg på privat ul for å se om alt ser bra ut:)
 
Nå har jeg ikke kontroll hos lege før i november[emoji23] kommer en oul før det, men bestilte meg time hos jm i september :)
 
Ser mange skal på TUL, er dette noe dere fleste gjør privat, eller via fast lege? :)
 
Privat her[emoji4]Sist fikk jeg via fastlege pga blødninger.
Jeg hadde blødninger i forrige svangerskap, fikk ikke noe da. Har blødd i dette svangerskapet også, men får ikke oppfølging eller ultralyd. Synes det er dårlig at de praktiserer dette så ulikt..
 
Back
Topp