Når er din neste kontroll?

Hei!
Kanskje dere har noen gode råd[emoji4]
Er mellom to steder for øyeblikket. Skal flytte til en ny by, men har for tiden ikke helt flyttet dit.

Burde jeg få første time til kontroll i byen jeg skal flytte til eller i hjembyen min?
Har ikke fått meg fastlege i byen jeg skal flytte til.

Vet det ble veldig dårlig skrevet, men håper noen forstår hva jeg mener[emoji85]
Om du kommer til å flytte før du føder, ville jeg personlig valgt å få en kontroll i den nye byen, så de(n) samme personen(e) følger deg opp. Jeg selv blir fulgt opp på diapol pga diabetes, og der er det flere leger (faste) som følger meg opp, derfor jeg også skrev i flertall i parentes, da jeg ikke kjenner din bakgrunn :)
 
Fikk time hos jordmor den 30! Er da 9+1. Skal til legen dagen etter det [emoji4] skal bli godt å "komme i gang" med kontrollene
 
Jeg skal på første svangerskapskontroll 31. juli, da er jeg 9+6. Hadde tredje TUL nå på onsdag, da var jeg 8+0. Første gang jeg har kommet så langt i et svangerskap. Vurderer en privat TUL til om to ukers tid, før vi skal på to ukers rundreise i Norge sammen med familie som kommer på besøk til Norge. IMG_2277.JPG
 
Jeg skal på svangerskapskontroll 14. August hos legen. Vi skal vel ta noen prøver og så håper jeg på litt hjelp med å bestemme og søke fødested;)
 
15. August med fastlegen på grunn av blodprøver (og UL-apparat på kontoret), så blir det vel OUL i månadsskiftet september/oktober om eg ikkje tek heilt feil.
 
Tul blir 13.august. Så skal jeg inn til legen for blodprøver den samme uken, og ha prat med legen når de svarene kommer, ett par uker senere[emoji28]
 
TUL 4 september, da er jeg 11+3. Kommer til å bestille time hos legen uken etter tenker jeg :)
 
Legetime 3/8, er da er jeg 8+3 tror jeg. Etter det time hos jordmor i september [emoji4]
 
Har tul til 3/8 (8+5) og første svangerskapskontroll hos legen 6/8 (9+1) [emoji4]
 
Jeg tenker jeg bestiller til time til første kontroll rundt uke 10, nå er jeg 7 + 1.
Må ha sykemelding, men trenger ikke time for det sånn sett, da legen min allerede vet at jeg er forferdelig dårlig :hungover:
 
Første svangerskapskontroll hos legen med blodprøver etter ferien 23. august [emoji16] er da 12+2 hvis jeg ikke blir flyttet på TUL.
 
Last edited:
Har ikke tenkt så langt ennå, men regner med det blir om en måneds tid, rundt 12 uker :)
 
Første kontroll hos lege den 21/8 er 13 uker da(12+0)
 
Har ikke bestilt no time enda...regner med det blir rundt uke 12
 
Back
Topp