Når er din neste kontroll?

ArcticMist

Glad i forumet
Marsipanene 2019
Jeg vet ikke helt når jeg skal bestille første lege- og jordmortime!
Ved forrige svangerskap var jeg så gira at jeg ringte og bestilte time i uke 5.. [emoji85] [emoji23]
Da fikk jeg til svar at dersom det ikke var noe spesielt så satte de timen rundt uke 12, noe som jo er helt naturlig [emoji28]
Blir ikke å bestille noe som helst før i uke 10 tenker jeg... [emoji57]
 
Glem alt jeg skrev..
Kom på at jeg fikk beskjed om at jeg har folatmangel i fjor... bestilte legetime til i morgen tidlig for å få målt verdiene.. [emoji55] [emoji52]
 
Har legetime på onsdag :) Skal snakke om d-vitaminmangel, MA og blødninger.. Håper på henvisning til tidlig UL!
 
Har legetime på onsdag :) Skal snakke om d-vitaminmangel, MA og blødninger.. Håper på henvisning til tidlig UL!
Håper du får henvisningen da! [emoji5]
Vitaminmangel ja.. akkurat det har jeg ikke tenkt på, men mistenker jeg får i meg alt for lite kalsium mtp at jeg er allergisk mot melk (melkeprotein, ikke laktose), så da bør jeg vel begynne å ta litt kalsiumtilskudd under graviditeten!
Får huske å spørre om det også i morgen! [emoji28]
 
Håper du får henvisningen da! [emoji5]
Vitaminmangel ja.. akkurat det har jeg ikke tenkt på, men mistenker jeg får i meg alt for lite kalsium mtp at jeg er allergisk mot melk (melkeprotein, ikke laktose), så da bør jeg vel begynne å ta litt kalsiumtilskudd under graviditeten!
Får huske å spørre om det også i morgen! [emoji28]

Jeg også, om ikke blir det privat :)
Jeg sjekka ikke vitaminstatus før etter MA’en sist. Denne gangen skal jeg sjekke så fort som mulig :)
 
Har time 7 august. Uke 11 :) Jeg ringte tidlig så jeg vet jeg har time til rett tid. Legen min har 4uker ferie så har time uka han er tilbake. Dagen før skal vi på ultralyd[emoji7]
 
Jeg kommer til å ringe i morgen å få time tidlig grunnet at jeg har vanskeligheter med å få barn og hadde en MA i februar i år så vil få ekstra oppfølging
 
Hei!
Kanskje dere har noen gode råd[emoji4]
Er mellom to steder for øyeblikket. Skal flytte til en ny by, men har for tiden ikke helt flyttet dit.

Burde jeg få første time til kontroll i byen jeg skal flytte til eller i hjembyen min?
Har ikke fått meg fastlege i byen jeg skal flytte til.

Vet det ble veldig dårlig skrevet, men håper noen forstår hva jeg mener[emoji85]
 
Back
Topp