Når er din neste kontroll?

Hvordan vet dere så tidlig at dere har oul?? :)
Jeg har ikke vært på første kontroll enda da, men trodde ikke man fikk brev om oul allerede.

Fastlegen min henviste meg allerede i uke 4. Jeg var jo der pga oppstart av Albyl-E og Lutinus. Samtidig henviste han til TUL og OUL. Har OUL 26.9
 
I dag fikk jeg brev fra sykehuset om at de har fått beskjed om at jeg trenger time, og at jeg skal få nytt brev når de har satt opp time til meg.. [emoji38]
 
For en lettelse! Vært på ultralyd, alt så bra ut! Har jo blødd litt, så vært ganske bekymret da jeg har mistet en gang før. Er 7+6, termin 28 mars. Legen skrev ut Lutinus til meg for å forebygge, noen som har erfaring med dette?
 
For en lettelse! Vært på ultralyd, alt så bra ut! Har jo blødd litt, så vært ganske bekymret da jeg har mistet en gang før. Er 7+6, termin 28 mars. Legen skrev ut Lutinus til meg for å forebygge, noen som har erfaring med dette?

Så godt at alt er fint [emoji173]️ Jeg går også på lutinus, som er progresteron støtte. Det skal hjelpe fosteret å klamre seg fast. Slik jeg har blitt fortalt hvertfall. Jeg får det grunnet to sa og en MA, fått diagnosen habituell abort. Tar det 3 ganger daglig, ut uke 12. 9+5 i dag[emoji5]
 
Nå har også jeg fått innkalling til oul! Fikk time den 5. oktober! Føles som en halv evighet til [emoji28]
 
Så godt at alt er fint [emoji173]️ Jeg går også på lutinus, som er progresteron støtte. Det skal hjelpe fosteret å klamre seg fast. Slik jeg har blitt fortalt hvertfall. Jeg får det grunnet to sa og en MA, fått diagnosen habituell abort. Tar det 3 ganger daglig, ut uke 12. 9+5 i dag[emoji5]
Takk for svar:)
 
Har fått time til første kontroll 5 september, en hel evighet til jo, men da er jeg 12 uker og kan ta alle blodprøvene samtidig :)
 
Fikk brått en time til TUL hos gynekolog på mandag førstkommende :p Har tenkt litt på det og det tror jeg vil roe meg en del, bare det å vite at det er noe som helst der inne og at alt er bra (og at det helst bare er én :hilarious:). Grugleder meg masse! :D:woot:
 
Bestiller meg legetime rundt uke 11-12 tenker jeg[emoji4]
 
Bestilt time hos fastlege 29.august, er da 10 uker. Ville ha tidligere for å vurdere arbeidssituasjon, men legen har jo eviglang pasientliste.
 
Har time til tidlig UL imorgen tidlig igjen [emoji173]️ og første svangerskapskontroll på mandag [emoji847]
 
Back
Topp