Moxies dagbok

Håper el-testene plutselig snur nå! Har sett flere som har gått fra veldig negative tester til knallpositive, og det i løpet av bare et par dager. :)
 
PP1 CD13 - og ca halvveis i syklusen...
IMG_3294.jpg IMG_3293.jpg
Negativ test i dag igjen, og null tegn på EL ellers heller :shifty:
Både forrige mnd og denne har jeg hatt en dip på CD12, trodde jeg kanskje ville få positiv test i dag, men...

Begynte å drikke grapefruktjuice i går, ikke sett noe effekt enda for å si det sånn ;)
 
Nei, men hvor blir det av egget da?? *sende mer støv*
 
*tar i mot*

Begynner å bli litt stresset for at det ikke blir noen EL, mener liksom at jeg pleier å ha symptomer et par-tre dager. Satser på i morgen, da! :)
Hvor lange i normalt syklysene dine? Er jo ikke så lenge siden du tok ut spiralen, så kan jo vere at kroppen ikke helt har stabilisert syklusene enda? Jeg har ikke hatt spiral, så har lite peiling, men det kan jo kanskje vere en grunn til at el er så sent?:)
 
Hvor lange i normalt syklysene dine? Er jo ikke så lenge siden du tok ut spiralen, så kan jo vere at kroppen ikke helt har stabilisert syklusene enda? Jeg har ikke hatt spiral, så har lite peiling, men det kan jo kanskje vere en grunn til at el er så sent?:)
Dette er tredje syklusen etter uttak, første var 27 dager og andre var 25. Tidligere lå jeg på rundt 27-28 mener jeg å huske. Irriterer meg nå at jeg ikke testet mer forrige syklus, men vi skulle etter planen vente et par mnd til med å prøve, men så endret ting seg litt...
 
PP1 CD14

Begynner å bli utålmodig :bored: Skal ta to tester i dag, hååååper... Hadde bittelitt EL-slim i natt, men ikke sett noe siden. Dagens graf:

IMG_3295.jpg
 
Spørs om det begynner å skje noe nå ja! :D
 
PP1 CD15

Dette går ikke helt etter planen altså... neg test i morges også.
 

Vedlegg

  • IMG_3297.jpg
    IMG_3297.jpg
    109,4 KB · Visninger: 77
Hmm, merkelig! Og så jevn de tre siste målingene var da, flatet helt ut jo.
 
Ny positiv test i ettermiddag. Apropos humping, når og hvor ofte bør man legge i aksjer? Sist gang var i går kveld.
 
Back
Topp