Moxies dagbok

Lykke til med prøvinga på en attpåklatt :) Håper det ikke tar altfor lang tid :)
Har prøvd på vår første i 16pp og endelig nå satt det :) Så veldig nytt alt. Blir 37 til høsten.
 
Last edited:
Gratulerer MiniMe80! Ingen selvfølge at det går fort, nei! Håper alt går bra med svangerskapet deres :)

I dag er endelig TR over her, tid for å se fremover. I dag er bibliotekdag for meg, jeg prøver å få ferdig en eksamensoppgave ila de neste dagene. Og når den er inne er det vel ca EL-tid, så jeg gleder meg dobbelt til det :joyful:
 
I går kom EL-testene mine i posten. I følge bruksanvisningen skal jeg begynne å teste på søndag, så nå føler jeg i hvert fall at noe snart skal skje :rolleyes:

Deilig vær her i dag. Får ikke vært noe særlig ute på dagen i dag, men jeg skal følge mellomste på fotballtrening i ettermiddag i hvert fall :)
 
I går kom EL-testene mine i posten. I følge bruksanvisningen skal jeg begynne å teste på søndag, så nå føler jeg i hvert fall at noe snart skal skje :rolleyes:

Deilig vær her i dag. Får ikke vært noe særlig ute på dagen i dag, men jeg skal følge mellomste på fotballtrening i ettermiddag i hvert fall :)
Lykke til med el-testinga :) Blir spennende :)
 
PP1 CD8

Vi har tatt turen til fjells i dag hele familien. Jeg skal jobbe med eksamen mens mannen holder ungene unna :p Så jeg burde vel nå strengt tatt ikke sitte på BV, men SKRIVE.....

Er altså på CD8 i dag og har tatt med meg et par EL-tester til fjells, og lurer fælt på når jeg burde starte å teste. Hadde tenkt å teste fra søndag (CD11), for jeg har tidligere hatt kort lutealfase, men sist syklus var bare på 25 dager, så det er kanskje litt sent? Jeg har med to tester, så kan jo ta en i morgen kveld og en lørdag kveld, og så ny søndag kveld når jeg kommer hjem?
 
PP1 CD9

Mann og barn sendt på fjelltur, og jeg skal skrive eksamen. I dag blir første EL-testedag, jeg får være flink og vente til litt utover dagen i det minste, eller til kvelden hvis jeg er ekstra flink :shy:
 
OK, så lenge holdt jeg :shy: EL-testet nå nettopp, og det var en teststrek der, men mye svakere enn kontrollstreken. Så da får jeg bare smøre meg med tålmodighet til i morgen igjen :)
 

Vedlegg

  • IMG_3247.JPG
    IMG_3247.JPG
    360,4 KB · Visninger: 104
PP1 CD10

Ny test i dag, synes nesten den er svakere enn i går:
 

Vedlegg

  • IMG_3265.JPG
    IMG_3265.JPG
    474,1 KB · Visninger: 110
PP1 CD10

Ny test i dag, synes nesten den er svakere enn i går:
Ser ut som den er litt svakere ja. Men håper den blir sterkere i morgen :)
 
Ser ut som den er litt svakere ja. Men håper den blir sterkere i morgen :)
Vi får satse på det :) Etter "planen" skal den være positiv tidligst ca på tirsdag, så det er jo god tid enda. Men vi legger nok uansett inn aksjer annenhver dag fremover i tilfelle det blir noe kluss, siden det er første PP og første mnd jeg tester på mange år, og jeg derfor ikke har fått oversikt over syklusen min enda.
 
Vi får satse på det :) Etter "planen" skal den være positiv tidligst ca på tirsdag, så det er jo god tid enda. Men vi legger nok uansett inn aksjer annenhver dag fremover i tilfelle det blir noe kluss, siden det er første PP og første mnd jeg tester på mange år, og jeg derfor ikke har fått oversikt over syklusen min enda.
Lurt :) Lykke til :)
 
Så gøy at du har fått deg dagbok :happy:
Har du testet igjen i dag? :)

Ja, fikk testet igjen i ettermiddag, og den var lik de to forrige. Hadde jo håpet den var litt sterkere, men jeg husker ikke helt hva som er vanlig - blir de sterkere og sterkere for hver dag, eller kan de se helt like ut og så plutselig bli positive? Har jo liksom en "plan" om eggløsning på torsdag :smiley-ashamed005

Nå sitter jeg på biblioteket og skal få ferdig eksamensoppgaven min. Fikk plutselig for meg noen ting som måtte endres sent i går kveld, og ikke hatt mulighet til å gjøre noe før nå. Men nå kommer siste innspurt før levering i morgen.
 
Ja, fikk testet igjen i ettermiddag, og den var lik de to forrige. Hadde jo håpet den var litt sterkere, men jeg husker ikke helt hva som er vanlig - blir de sterkere og sterkere for hver dag, eller kan de se helt like ut og så plutselig bli positive? Har jo liksom en "plan" om eggløsning på torsdag :smiley-ashamed005

Nå sitter jeg på biblioteket og skal få ferdig eksamensoppgaven min. Fikk plutselig for meg noen ting som måtte endres sent i går kveld, og ikke hatt mulighet til å gjøre noe før nå. Men nå kommer siste innspurt før levering i morgen.
Hos meg var testene nesten positive på lørdag og søndag, før de ble veldig negative msndag og tirsdag. Testet ikke på onsdag, men torsdag var den positiv :) Tror det varierer litt.. Håper el kommer på torsdag og at spiren sitter med en gang! :happy:
Masse lykke til med eksamen! Hva skriver du om?
 
Godt å høre om dine erfaringer med testene, da føler jeg det er litt mer håp for at det plutselig kan snu :)

Jeg tar noen studiepoeng ved siden av jobb i en videreutdanning - en oppgave med vinkling på teknologi og samfunn. Hva jobber/driver du med?
Så spennende! Jeg har akkuratt levert bachelor og er fortiden med hodet ned i mattebøkene klar for eksamen. Ferdig med tre år på lærerskolen, så nå er det bare et år igjen før det er full jobb :happy: (Forhåpentligvis etter et år i perm da ;))
 
PP1 CD12

I dag gjorde tempen en ytterligere dip, nå ser jeg for meg at den straks skal begynne å stige og at jeg snart burde få utslag på EL-testene. Spent på de neste par dagene nå!

I dag går eksamensoppgaven min inn, og da har jeg bare litt vanlig jobbing igjen før det er ferie.
 
Back
Topp