Mine tanker på veien til en liten ICSI-spire...

Fantastisk!! [emoji173]
 
12+3

Så var vi endelig over kneika og ul i dag viste en perfekt liten baby som hadde mål som tilsa 12+5/12+6! Vi er begge lange, så vi konkluderte med at det er derfor den måles så langt foreløpig, for ivf-termin er jo satt. Det var uansett godt å få bekreftelse på at alt så ut som det skulle og få se den lille sprelle og tulle rundt inni der ❤️

Energien er også på vei tilbake og denne uken har jeg fått til to korte, men effektive, styrkeøkter og gått turer hver dag, med varierende lengde. I dette været kan man jo ikke gjøre annet enn å trekke ut og nyte!

Nå kan jeg i hvert fall senke skuldrene og nyte tiden framover. Gleder meg masse til å kjenne liv og til oul for å vite om lille er en jente eller gutt.
Tenk at vi har fått være så heldige å bli gravide❤️

Ikke gi opp dere andre! Alt strev, vonde tanker og følelser, bekymringer og stress, er verdt det til slutt! Jeg heier på dere alle sammen❤️
 
12+3

Så var vi endelig over kneika og ul i dag viste en perfekt liten baby som hadde mål som tilsa 12+5/12+6! Vi er begge lange, så vi konkluderte med at det er derfor den måles så langt foreløpig, for ivf-termin er jo satt. Det var uansett godt å få bekreftelse på at alt så ut som det skulle og få se den lille sprelle og tulle rundt inni der [emoji173]️

Energien er også på vei tilbake og denne uken har jeg fått til to korte, men effektive, styrkeøkter og gått turer hver dag, med varierende lengde. I dette været kan man jo ikke gjøre annet enn å trekke ut og nyte!

Nå kan jeg i hvert fall senke skuldrene og nyte tiden framover. Gleder meg masse til å kjenne liv og til oul for å vite om lille er en jente eller gutt.
Tenk at vi har fått være så heldige å bli gravide[emoji173]️

Ikke gi opp dere andre! Alt strev, vonde tanker og følelser, bekymringer og stress, er verdt det til slutt! Jeg heier på dere alle sammen[emoji173]️
Hurra for å ha passert de magiske 12 ukene[emoji173][emoji173] Og hurra for sprell levende spire med fine målinger [emoji4][emoji11]
 
Hurra for å ha passert de magiske 12 ukene[emoji173][emoji173] Og hurra for sprell levende spire med fine målinger [emoji4][emoji11]
Tusen takk :D Nå må du komme etter!! Og med de testene dine så lover det veldig godt!! Hurra :D
 
Tusen takk :D Nå må du komme etter!! Og med de testene dine så lover det veldig godt!! Hurra :D
Takk fine du[emoji173][emoji173][emoji7]
 
Gratulerer med kneika ❤️❤️
 
Fantastisk! [emoji3] gratulerer med kneika! Så deilig [emoji5]
 
Gratulerer så mye med å ha passert de nervepirrende 12 ukene!:)❤️Så utrolig herlig det må være❤️ Kos deg med graviditeten:happy:
 
Gratulerer med å komme over 12 uker❤️ Nå er det bare å nyte:)
 
Så fantastisk å ha kommet seg over kneika [emoji7] Nå må du nyte resten av graviditeten, det er deg så vel unntak [emoji173]
 
Ååhh [emoji7] så fantastisk! Gratulerer så mye!! [emoji173] [emoji173]
 
Gratulerer så mye med å ha passert de nervepirrende 12 ukene!:)❤️Så utrolig herlig det må være❤️ Kos deg med graviditeten:happy:
Takk ❤️ Det er bare å begynne å telle ned for deg også, for plutselig flyr ukene avgårde uten at du skjønner hvor de blei av :D
 
Gratulerer med å komme over 12 uker❤️ Nå er det bare å nyte:)
Så fantastisk å ha kommet seg over kneika [emoji7] Nå må du nyte resten av graviditeten, det er deg så vel unntak [emoji173]
Veldig deilig! En stor lettelse for et bekymret hjerte❤️ Nå gleder jeg meg til dere får positive tester så jeg kan heie dere over kneika også :D
 
Ååhh [emoji7] så fantastisk! Gratulerer så mye!! [emoji173] [emoji173]
Takk, Poppi!❤️ Tror jaggu det gikk litt mer opp for meg i dag!
 
Gratulerer med 12 uker! [emoji173]️ Fra nå av går det veldig fort! (Hvis formen holder seg da) [emoji4]
 
Gratulerer så mye med å ha nådd de magiske 12 ukene!
Nå er det bare å senke skuldrene og nyte resten [emoji16] håper formen er grei og fortsetter sånn[emoji4] ukene mellom kvalme og standa-hval-følelsen, altså fra uke 14-15 til uke 36-38 var de absolutt beste ukene i mott svangerskap[emoji847]
 
Gratulerer med 12 uker! [emoji173]️ Fra nå av går det veldig fort! (Hvis formen holder seg da) [emoji4]
Takk :D Gårsdagen var fin, men i dag har jeg vært trøtt og sliten igjen. Skulle rettet noen stiler, men får Ts det igjen i morgen :) Og ukene går nok fort uansett framover nå, for det skjer vanvittig mye på jobb og fridagene kommer i fleng nå de kommende ukene :D Og om bare noen små uker er jo du mamma også! Det blir stas det❤️
 
Back
Topp