Mine tanker på veien til en liten ICSI-spire...

Så koselig om dere kan få barn samtidig etter alt slitet ❤️❤️
Veldig koselig! Og ikke minst en lettelse! Jeg har følt litt på det i forhold til at jeg skulle få det til nå og hun ikke, så helt fantastisk at vi begge endelig har klart det :D ❤️
 
I dag fikk jeg verdens beste beskjed! Venninnen min som også har drevet på med ivf, nesten et helt år lenger enn meg, er også gravid! [emoji173]️ Så hun er 4 uker bak meg, og jeg håper så inderlig at vi får gått sammen hele veien til termin begge to!:joyful:

Har også hatt babybesøk her i dag. Ei annen venninne var her med sin lille som er 3 uker gammel. Jeg smeltet totalt og hun sovnet på brystet mitt. For en ro man opplever da [emoji173]️

Heier sånn på alle sammen her inne, at vi alle skal få oppleve vårt eget lille nurk sovende på brystet[emoji173]️

Så hyggelig at dere får baby nesten likt. De barna får sikkert mye glede av hverandre i oppveksten [emoji173]️
 
Så hyggelig at dere får baby nesten likt. De barna får sikkert mye glede av hverandre i oppveksten [emoji173]️
Veldig. Vi var bestevenner men så sklei vi i fra hverandre når jeg fikk meg kjæreste og hun satset på idretten. Hatt sporadisk kontakt siden, men når vi fant ut at vi befant oss i samme situasjon i fjor sommer, så fikk vi kontakt igjen og prates hver uke og ses i hvert fall en gang i måneden, så det er skjebnen som fører oss sammen igjen altså :) Håper på et like godt vennskap mellom våre barn som det vi har ❤️ Hvordan er formen din om dagen da??
 
Last edited:
Veldig. Vi var bestevenner på slutten av ungdomsskolen og 2 første årene på VGS, så sklei vi i fra hverandre når jeg fikk meg kjæreste og hun satset på idretten. Hatt sporadisk kontakt siden, men når vi fant ut at vi befant oss i samme situasjon i fjor sommer, så fikk vi kontakt igjen og prates hver uke og ses i hvert fall en gang i måneden, så det er skjebnen som fører oss sammen igjen altså :) Håper på et like godt vennskap mellom våre barn som det vi har [emoji173]️ Hvordan er formen din om dagen da??

Veldig fint for dere mamma'ene også! Dere kan utveksle erfaringer og kanskje dra på ferie sammen og slikt [emoji4]

Jeg føler mer som jeg eksisterer enn lever, formen et ganske laber, men bring it on!! Jeg har lært meg litt mer hva som får meg til å føle meg bedre: spise før jeg blir sulten, mye frukt og cola hvis alt annet fails [emoji39] Og stakkars mannen, veldig sjelden hanky panky....

Hva med deg? Formen er grei?
 
Veldig fint for dere mamma'ene også! Dere kan utveksle erfaringer og kanskje dra på ferie sammen og slikt [emoji4]

Jeg føler mer som jeg eksisterer enn lever, formen et ganske laber, men bring it on!! Jeg har lært meg litt mer hva som får meg til å føle meg bedre: spise før jeg blir sulten, mye frukt og cola hvis alt annet fails [emoji39] Og stakkars mannen, veldig sjelden hanky panky....

Hva med deg? Formen er grei?
Litt som deg egentlig, føler bare jeg eksisterer. Jobb i dag har vært helt sinnsykt tungt, konstant trøtt og kjent på litt ubehag i underlivet faktisk. Strålinger og stikninger i symfysen og lysken, blir nervøs av mindre! Holder meg nok til 50% ut måneden, har ikke overskudd til noe mer..
Påsken tilbrakte jeg på sofaen på hytta. En gåtur var det jeg orket. Ikke kvalm da, bare sliten.. Du kjenner på kvalmen skjønner jeg??
 
Last edited:
Litt som deg egentlig, føler bare jeg eksisterer. Jobb i dag har vært helt sinnsykt tungt, konstant trøtt og kjent på litt ubehag i underlivet faktisk. Strålinger og stikninger i symfysen og lysken, blir nervøs av mindre! Holder meg nok til 50% ut måneden, har ikke overskudd til noe mer..
Påsken tilbrakte jeg på sofaen på hytta. En gåtur og en tur med isfiske var det jeg orket. Ikke kvalm da, bare sliten.. Du kjenner på kvalmen skjønner jeg??

Fint du får 50% [emoji4] Høres ut som en kos påske :) Jeg kan skryte av å ha sett alle episodene av Skam i påsken, det er alt, digg!

Jeg er ikke sånn skikkelig kvalm heldigvis, vanskelig å forklare egentlig. Litt sånn småuggen som man kan være når man er fyllesyk, 30% kvalm på en måte. Det tåler jeg helt fint.
 
10+3❤️

Skulle egentlig bare til akupunktur hos jordmoren jeg gikk til før og mens behandlingen pågikk i dag, men hun slo av en prat og forstod fort at jeg hadde mange bekymringer og var redd, så hun banket på døren hos gyn og fikset så jeg fikk en ordentlig ultralyd.
Ultralyden viste et friskt, aktivt lite foster på 3,9cm, noe som stemte på en prikk med hvor langt jeg er på vei❤️
Bekymringene forsvant rimelig kjapt når jeg så hjertet blinke fint og nå skal jeg virkelig gå inn for å slappe av og presse bort alle vonde tanker og bekymringer. Dette SKAL gå veien :)
 
Gratulerer så mye Mator! [emoji173] nå er sjansene veldig store vet du, så nå kan du senke skuldrene litt :)
 
Så godt å få bekreftet at alt er bra med lille❤️
 
Gratulerer [emoji171][emoji5] Så fantastisk bra at de passer på deg og tar bekymringene på alvor, det må jeg si var service! Så kos at du gikk se den lille og at alt var bra [emoji5][emoji92]
 
Så fint å høre at alt er vel med deg og mini! ❤️
Bare nyt du nå, dette går veien :)
 
Gratulerer [emoji171][emoji5] Så fantastisk bra at de passer på deg og tar bekymringene på alvor, det må jeg si var service! Så kos at du gikk se den lille og at alt var bra [emoji5][emoji92]
Ja, vet du! Jeg kan ikke få fullrost de nok. Fikk til og med beskjed om at om bekymringene ble for mange igjen, så skulle jeg komme tilbake og få høre hjertelyd så ofte jeg bare trengte :) Det hjelper på en bekymringsfull sjel!
Kommer seg for deg og nå da :)
 
Gratulerer så mye Mator! [emoji173] nå er sjansene veldig store vet du, så nå kan du senke skuldrene litt :)
Ja, jeg håper det! Det var ingen feil på lillegull som hun kunne se i hvert fall og da føler jeg meg ganske mye tryggere. Hun brukte virkelig tiden godt og var ganske nysgjerrig selv, så det var veldig moro ❤️
 
Så fint å høre at alt er vel med deg og mini! ❤️
Bare nyt du nå, dette går veien :)
Skal prøve så godt jeg kan! Skal konse mer om å heie på dere som skal følge etter nå :D
 
10+3[emoji173]️

Skulle egentlig bare til akupunktur hos jordmoren jeg gikk til før og mens behandlingen pågikk i dag, men hun slo av en prat og forstod fort at jeg hadde mange bekymringer og var redd, så hun banket på døren hos gyn og fikset så jeg fikk en ordentlig ultralyd.
Ultralyden viste et friskt, aktivt lite foster på 3,9cm, noe som stemte på en prikk med hvor langt jeg er på vei[emoji173]️
Bekymringene forsvant rimelig kjapt når jeg så hjertet blinke fint og nå skal jeg virkelig gå inn for å slappe av og presse bort alle vonde tanker og bekymringer. Dette SKAL gå veien :)
Så herlig [emoji177][emoji16] Så godt at du fikk en god sjekk [emoji7][emoji7] Nå er det bare å senke skuldrene så godt du greier og nyte [emoji177][emoji108] Dette skal gå bra, nå skal du komme helt i mål kjære du [emoji11]
 
Så fint å lese! Godt du blir ivaretatt! Nyyt [emoji7]
 
Ja, vet du! Jeg kan ikke få fullrost de nok. Fikk til og med beskjed om at om bekymringene ble for mange igjen, så skulle jeg komme tilbake og få høre hjertelyd så ofte jeg bare trengte :) Det hjelper på en bekymringsfull sjel!
Kommer seg for deg og nå da :)

Kan jeg låne gynekologen din litt? [emoji12]
2 lange uker til min neste ultralyd, blir godt å se hjertet [emoji176]
Men blir godt tatt vare på på Riksen også altså [emoji6]
 
Back
Topp