Mine tanker på veien til en liten ICSI-spire...

Håper det! [emoji7] har begynt å gå litt mer opp for meg og [emoji173] (men ikke helt [emoji14] )
Hihi! Det er en grunn til at vi går gravide i 9 mnd har jeg skjønt! Skal noe til å klare å ta det innover seg ;)
 
Gratulerer så mye med å ha nådd de magiske 12 ukene!
Nå er det bare å senke skuldrene og nyte resten [emoji16] håper formen er grei og fortsetter sånn[emoji4] ukene mellom kvalme og standa-hval-følelsen, altså fra uke 14-15 til uke 36-38 var de absolutt beste ukene i mott svangerskap[emoji847]
Takk, Bolla ❤️ Jeg håper på god form, om ikke, så må jeg bare ta i mot det jeg får også! Men det lover bra i hvert fall :)
Er alt bra med dere?? :)
 
Gratulerer med milepælen [emoji173]
 
Takk, Bolla [emoji173]️ Jeg håper på god form, om ikke, så må jeg bare ta i mot det jeg får også! Men det lover bra i hvert fall :)
Er alt bra med dere?? :)

Blir formen dårlig så går nok det bra også ja! Det er jo bare noen måneder av livet og gulrota som venter på andre siden er den beste gulrota enhver utfordring kan ha! [emoji173]️
Her går det veldig bra! Lille har blitt 6 mnd allerede og begynner å bli veldig nysgjerrig og ganske mobil. Er ute på eventyr ved å rulle seg rundt i stua både støtt og stadig[emoji23] merker jeg nesten gruer meg til hun lærer seg å krabbe for da blir vi nok ganske opptatt med å gå etter henne og hente henne tilbake hele tiden! [emoji51]
Du har så mange fine stunder foran deg, Mator! [emoji177]
 
Gratulerer så mye med den magiske grensa og super UL. Nå er det bare å nyte [emoji173]
 
Gratulerer så mye med den magiske grensa og super UL. Nå er det bare å nyte [emoji173]
Takk❤️ Nå skal jeg prøve å nyte og ta det innover meg at jeg faktisk er gravid og det kommer til å gå fint! Hvordan er det med dere? Koser dere maks antar jeg??❤️
 
Blir formen dårlig så går nok det bra også ja! Det er jo bare noen måneder av livet og gulrota som venter på andre siden er den beste gulrota enhver utfordring kan ha! [emoji173]️
Her går det veldig bra! Lille har blitt 6 mnd allerede og begynner å bli veldig nysgjerrig og ganske mobil. Er ute på eventyr ved å rulle seg rundt i stua både støtt og stadig[emoji23] merker jeg nesten gruer meg til hun lærer seg å krabbe for da blir vi nok ganske opptatt med å gå etter henne og hente henne tilbake hele tiden! [emoji51]
Du har så mange fine stunder foran deg, Mator! [emoji177]
Herre! Tenk at lille er 6 mnd alt! Hvor blir tiden av?? Synes ikke det er så lenge siden vi begge satt og ventet på positive tester jeg, men jaggu har det blitt en stund siden :) Veldig godt å høre at alt står så bra til med dere i hvert fall! Gleder meg til jeg får oppleve alt det du opplever nå❤️
 
Herre! Tenk at lille er 6 mnd alt! Hvor blir tiden av?? Synes ikke det er så lenge siden vi begge satt og ventet på positive tester jeg, men jaggu har det blitt en stund siden :) Veldig godt å høre at alt står så bra til med dere i hvert fall! Gleder meg til jeg får oppleve alt det du opplever nå[emoji173]️

Jeg vet! Tiden bare flyr! [emoji51] synes virkelig ikke det er lenge siden jeg heller. Og hvertfall ikke siden hun kom. Men nå sitter hun her (sitter nesten helt selv!) med en tann i munnen og hår som har blitt såpass langt at det står ut over ørene[emoji7] (har ikke hatt spesielt mye hår før nå[emoji23])
heldigvis for deg går tiden fort under svangerskapet også så lenge alt er vel[emoji1303] gleder meg masse til du skal få oppleve det her jeg også! [emoji177][emoji177][emoji177][emoji1348]
 
Takk[emoji173]️ Nå skal jeg prøve å nyte og ta det innover meg at jeg faktisk er gravid og det kommer til å gå fint! Hvordan er det med dere? Koser dere maks antar jeg??[emoji173]️
Det er så godt når man kommer lenger og lenger ut i svangerskapet og kan bli mer og mer trygg :D [emoji173]

Vi koser oss masse, ja! Deilig nå som det føles som at vi har litt mer kontroll på ting :D Det er bare å glede seg [emoji173][emoji173]
 
Jeg vet! Tiden bare flyr! [emoji51] synes virkelig ikke det er lenge siden jeg heller. Og hvertfall ikke siden hun kom. Men nå sitter hun her (sitter nesten helt selv!) med en tann i munnen og hår som har blitt såpass langt at det står ut over ørene[emoji7] (har ikke hatt spesielt mye hår før nå[emoji23])
heldigvis for deg går tiden fort under svangerskapet også så lenge alt er vel[emoji1303] gleder meg masse til du skal få oppleve det her jeg også! [emoji177][emoji177][emoji177][emoji1348]
Oi! Tenner har kommet allerede også ja? Da blir de plutselig så store! Bare å nyte tiden, for før man vet ordet av det, flyr de rundt beina på deg og maser etter ditten og datten ;) Hihi.
Håper tiden skal gå fort fra nå av, siden jeg kan slappe mer av. Synes egentlig de to-tre siste ukene har gått fort inder hele tatt, så før jeg vet ordet av det er jeg klar for oul og er halvveis! :D
 
Det er så godt når man kommer lenger og lenger ut i svangerskapet og kan bli mer og mer trygg :D [emoji173]

Vi koser oss masse, ja! Deilig nå som det føles som at vi har litt mer kontroll på ting :D Det er bare å glede seg [emoji173][emoji173]
Tror jeg på! Med tanke på at hun gikk så grundig igjennom alt som var om fredag, så føler jeg meg forholdsvis trygg nå altså, selv om man aldri har noen garantier. Men har en god tro nå da :D

Så fint å høre at dere har det topp og at kontrollen kommer sakte men sikkert på plass! Det er dere vel unt ❤️ Gleder meg masse til jeg får oppleve det samme!
 
Oi! Tenner har kommet allerede også ja? Da blir de plutselig så store! Bare å nyte tiden, for før man vet ordet av det, flyr de rundt beina på deg og maser etter ditten og datten ;) Hihi.
Håper tiden skal gå fort fra nå av, siden jeg kan slappe mer av. Synes egentlig de to-tre siste ukene har gått fort inder hele tatt, så før jeg vet ordet av det er jeg klar for oul og er halvveis! :D

Jepp, første tanna kom her om dagen[emoji16]
Kommer til å løpe rundt før man vet ordet av det[emoji51]
Går bare fortere og fortere nå som man senker skuldrene litt. Etter oul flyr ukene forbi uten at man merker det! Da er det jo så mye annet å tenke på! Alt det det er greit å vite kjønn for. Navn, barnerom, alle innkjøp... vips så er du høygravid! [emoji12]
(Også går det saaaktere enn noe annet den dagen man bikker termin uten at noe har skjedd[emoji23])
 
Jepp, første tanna kom her om dagen[emoji16]
Kommer til å løpe rundt før man vet ordet av det[emoji51]
Går bare fortere og fortere nå som man senker skuldrene litt. Etter oul flyr ukene forbi uten at man merker det! Da er det jo så mye annet å tenke på! Alt det det er greit å vite kjønn for. Navn, barnerom, alle innkjøp... vips så er du høygravid! [emoji12]
(Også går det saaaktere enn noe annet den dagen man bikker termin uten at noe har skjedd[emoji23])
Så stas! Men Gud så store de blir når sånt komme på plass :) Er bare å fortsette å nyte mens du kan!

Håper tiden fram til oul får fort og jeg altså, for jeg får ikke sett nok av den lille. Er vel nesten bare da jeg skjønner at jeg er gravid, men så er det like fort over igjen dagen etter. Satser på at den følelsen kommer mer fram når magen kommer og jeg kjenner liv :)
 
Så stas! Men Gud så store de blir når sånt komme på plass :) Er bare å fortsette å nyte mens du kan!

Håper tiden fram til oul får fort og jeg altså, for jeg får ikke sett nok av den lille. Er vel nesten bare da jeg skjønner at jeg er gravid, men så er det like fort over igjen dagen etter. Satser på at den følelsen kommer mer fram når magen kommer og jeg kjenner liv :)
Går fort nå i mai med alt av røde dager og forhåpentligvis fint vær[emoji295]️[emoji16][emoji1303]
For meg ble det ihvertfall mye mer "ekte" når jeg kunne kjenne henne der inne[emoji16] elsker å ligge i sengen og se på magen bevege seg etter at det begynte[emoji23] det er så magisk at jeg plutselig savner det skikkelig[emoji177]
Gled deg!
 
Går fort nå i mai med alt av røde dager og forhåpentligvis fint vær[emoji295]️[emoji16][emoji1303]
For meg ble det ihvertfall mye mer "ekte" når jeg kunne kjenne henne der inne[emoji16] elsker å ligge i sengen og se på magen bevege seg etter at det begynte[emoji23] det er så magisk at jeg plutselig savner det skikkelig[emoji177]
Gled deg!
Ja, vi får håpe været kommer tilbake igjen, for her har det vært 4 grader og regn i hele dag. Måtte sette på varmepumpa igjen jeg, det var deprimerende! Vil ha varme, sol og sommer på kroppen :D
Gleder meg vanvittig til å kjenne liv! Det både ser og høres helt fantastisk ut, så jeg tror nok jeg kommer til å storkose meg med det❤️

Fikk høre hjertet for første gang i dag, etter et panikkanfall ved et dobesøk og alt annet enn det synet jeg ønsket å bli møtt med. Men hjerteslag og fornuft sier at dette skal gå fint :)
 
Lykke til hos fastlegen i morgen [emoji5] [emoji171][emoji92]
 
Ja, vi får håpe været kommer tilbake igjen, for her har det vært 4 grader og regn i hele dag. Måtte sette på varmepumpa igjen jeg, det var deprimerende! Vil ha varme, sol og sommer på kroppen :D
Gleder meg vanvittig til å kjenne liv! Det både ser og høres helt fantastisk ut, så jeg tror nok jeg kommer til å storkose meg med det[emoji173]️

Fikk høre hjertet for første gang i dag, etter et panikkanfall ved et dobesøk og alt annet enn det synet jeg ønsket å bli møtt med. Men hjerteslag og fornuft sier at dette skal gå fint :)

Ja, hvis sommeren ikke kommer snart nå rømmer jeg landet[emoji19]
Selv når det er vondt og h*n sparker deg i ribbena så du ikke får sove er det herlig. For da kjenner du at h*n har det bra der inne[emoji7] samtidig synes jeg det var litt creepy. Det er liksom et helt eget menneske som romsterer rundt, INNI kroppen din[emoji15]
Er så fin den hjertelyden[emoji847] godt du fikk høre den så du kunne legge angsten til siden[emoji4]
 
Hvordan har det gått? [emoji5] *spent*
 
Hvordan har det gått? [emoji5] *spent*
Jo du, det gikk fint! :) Hun startet med en ultralyd, noe som overrasket meg, da jeg ikke hadde sett for meg det. Ante ikke at de hadde det der en gang, så det var positivt! Fikk jeg hilst på lille som fortsatt er superaktiv og sjenert for fotografen ;) Så da fikk jeg roet nervene enda mer etter gårsdagens hendelse. Veldig godt!
Videre så gikk vi igjennom blodprøvesvarene jeg hadde tatt på forhånd, ingen overraskelser der fra sist, men moro å vite blodtypen min da. Så ble det målt blodtrykk, som har sunket enda litt til, jeg ble veid, også hadde vi en generell prat om alt som har skjedd i svangerskapet til nå, hva jeg kan spise og gjøre, samt ikke. Hun brukte veldig god tid, så vi var sikre på alt! Alt i alt en fin opplevelse :)
Så nå er det bare å vente spent på innkalling til oul i posten og finne en jordmor som er ålreit her i området! Gled deg :D
 
Back
Topp