Mine tanker på veien til en liten ICSI-spire...

Har så mye press i magen i dag, likt som ved tr, så blir litt stressa av det altså.. Blæ :(
Vet så godt hvordan det føles! Var sikker på jeg skulle begynne å blø når som helst. Hadde til tider så kraftige menssmerter, men det er HELT normalt kjære deg :) spesielt i 1 trimester
 
Vet så godt hvordan det føles! Var sikker på jeg skulle begynne å blø når som helst. Hadde til tider så kraftige menssmerter, men det er HELT normalt kjære deg :) spesielt i 1 trimester

Helt normalt og skikkelig nervepirrende :p
 
Ja, jeg røk på en ny en nå.. Magevondten stresser meg! Men da skal jeg ikke ta ny før på tirsdag, og da er det digital :)
 

Vedlegg

  • IMG_0168.JPG
    IMG_0168.JPG
    903,6 KB · Visninger: 81
Fiiiiiiin strek :D
Føler den andre var sterkere, men dette er på ettermiddagsurin, så det er vel innafor. Ikke alle testene er like heller, for denne har faktisk en svakere kontrollstrek enn den andre.. Hmm.. Nå må jeg roe meg og telle ned til ny blodprøve istedenfor :)
 
Helt nydelig ❤
 
Føler den andre var sterkere, men dette er på ettermiddagsurin, så det er vel innafor. Ikke alle testene er like heller, for denne har faktisk en svakere kontrollstrek enn den andre.. Hmm.. Nå må jeg roe meg og telle ned til ny blodprøve istedenfor :)

Jeg får litt tissetrang når jeg ser dine tester [emoji12] Jeg syns du ikke skal bekymre deg for styrken på streken, den er jo kjempesterk. Jeg kan føle litt menssmerter innimellom også, folk sier det er normalt, så jeg prøver å slappe av.
 
Ja, tenkte å ta en ny i morgen tidlig eller mandag, digital altså.. For å se at jeg får 2-3 nå. Burde vel få det nå 4+4?
Tror nok du får 2-3, men personlig så liker jeg ikke de digitale så godt,liker heller å se om streken blir sterkere. Ble stressa av digital [emoji14]
 
Åhhh.. Du og Andunge frister meg til å teste :p Og jeg har bare eBay liggende..
 
Forstår godt at du blir bekymret både av tester og trykk i magen! MEN, testene er kjempefine og det med magen er helt normalt :) Ser frem til digital på tirsdag, testing er spennende å følge med på :)
 
Forstår godt at du blir bekymret både av tester og trykk i magen! MEN, testene er kjempefine og det med magen er helt normalt :) Ser frem til digital på tirsdag, testing er spennende å følge med på :)
Ja, jeg må nok bare innse at trykket har kommet for å bli og at det er positivt og ikke nødvendigvis negativt :) Gleder meg til tirsdag selv! Og til svar på blodprøve!
 
Tror nok du får 2-3, men personlig så liker jeg ikke de digitale så godt,liker heller å se om streken blir sterkere. Ble stressa av digital [emoji14]
Vet egentlig ikke om den streken kan bli noe sterkere nå jeg! Den er jo ganske klar❤ Får nok bare vente litt på blodprøve nå ja :)
 
Nydelig test :D [emoji173] Takk også til deg for at du stiller testesuget mitt [emoji23]
 
I kveld gjorde jeg meg skikkelig bort!
Jeg valgte å fortelle bestevenninna mi her om dagen at vi er gravide og skulle sende henne en snap av godteposen som det ikke frister å røre og heller ikke har gjort på et par helger.. Samtidig snappet jeg med ei annen venninne som er sammen med en på laget til sambo, og gjett hvem som klarte å sende til feil person og røpte at hun var gravid da? Joda, det var meg! Sambo ble passe oppgitt og jeg fikk helt vondt inni meg..
Jeg er, som dere sikkert har fått med dere, livredd for å fortelle for mye og jinxe hele greia og prøvde å tulle det bort, men hun kjenner meg for godt. Så da var det bare for meg å tilstå og få henne til å holde helt tyst. Jeg var heldig med at det var henne egentlig, for hun har holdt på hemmeligheter tidligere, så det skal jo være trygt sånn sett. Men bekymringen for at andre skal få vite det nå, ble litt større.. Håpløst :/
 
I kveld gjorde jeg meg skikkelig bort!
Jeg valgte å fortelle bestevenninna mi her om dagen at vi er gravide og skulle sende henne en snap av godteposen som det ikke frister å røre og heller ikke har gjort på et par helger.. Samtidig snappet jeg med ei annen venninne som er sammen med en på laget til sambo, og gjett hvem som klarte å sende til feil person og røpte at hun var gravid da? Joda, det var meg! Sambo ble passe oppgitt og jeg fikk helt vondt inni meg..
Jeg er, som dere sikkert har fått med dere, livredd for å fortelle for mye og jinxe hele greia og prøvde å tulle det bort, men hun kjenner meg for godt. Så da var det bare for meg å tilstå og få henne til å holde helt tyst. Jeg var heldig med at det var henne egentlig, for hun har holdt på hemmeligheter tidligere, så det skal jo være trygt sånn sett. Men bekymringen for at andre skal få vite det nå, ble litt større.. Håpløst :/

Thihi, gravidhjerne :hilarious:
Men fra spøk til alvor, du vil nok oppleve at det likevel er godt å ha noen som vet for å kunne hviske litt med og dele underveis, det er nemlig bare koselig ;)
 
Thihi, gravidhjerne :hilarious:
Men fra spøk til alvor, du vil nok oppleve at det likevel er godt å ha noen som vet for å kunne hviske litt med og dele underveis, det er nemlig bare koselig ;)
Fantastisk hvordan jeg får det til:wacky:
Men ja, det er nok godt å ha noen å hviske med altså, men kunne jo tenke meg å si det på en annen måte enn jeg gjorde også:hilarious:
Uansett, gjort er gjort! Jeg skal IKKE la det skje igjen i hvert fall:p
 
Fantastisk hvordan jeg får det til:wacky:
Men ja, det er nok godt å ha noen å hviske med altså, men kunne jo tenke meg å si det på en annen måte enn jeg gjorde også:hilarious:
Uansett, gjort er gjort! Jeg skal IKKE la det skje igjen i hvert fall:p

Haha! Kjenner meg litt igjen.
Ikke gjort akkurat det samme, men nesten...

Hadde tatt bilde av det gule arket fra Riksen (prøverørsopplegget) for å ha oversikten på tlf.

Fikk samtidig bilder fra sambos morfar etter en bursdag og skulle sende noen bilder tilbake. Klarte å trykke på bildet av det gule arket ved ett uhell og den begynte å bli sendt (gikk heldigvis sakte!). [emoji33]Jeg ropte i panikk og ble kaldsvett. Sambo var rask og slo av tlf min. Så googlet han litt og sørget for at tlf var slått av wifi da vi slo den på igjen og vi trooooor vi klarte å slette bildet fra å bli fullstendig sendt over til hans morfar. Helt vanvittig fælt! [emoji15]

Din flause var litt koseligere syns jeg [emoji6] for det er jo en gledens liten hemmelighet [emoji171]
 
Back
Topp