Mine tanker på veien til en liten ICSI-spire...

Fantastisk :D [emoji173]
 
For en fin og vakker test ❤ Heldige deg, håper den holder helt til november :)
Takk, fine, gode du!❤ Skulle helst sett at du også satt med denne om noen dager! Det føles vondt å vite hva du går igjennom nå og sitte her med mine stigende tester. Håper du også får oppleve det ganske snart❤
 
Nydelig ❤❤
Herlig[emoji173][emoji173][emoji173]
Fantastisk [emoji173]
Må si meg enig :D Nå må dere følge etter! 2018 trenger noen små vakringer den også❤

Herlig!!! [emoji173] Ikke kjemisk, nå skal spira holde hele veien!! :)
Ikke kjemisk, tenk det! Nå skal den sitte hele veien til november ja❤

For en fin test[emoji173] nesten så jeg blir litt misunnelig kjenner jeg. Jeg elsket tiden rett etter positiv test, når man boblet over av glede og spenning :) nyt det, denne spira sitter [emoji16]
Veldig enig! Klarer liksom ikke helt å ta det inn over meg heller. Vet jeg er gravid, men føler meg liksom ikke ordentlig gravid heller. Kommer nok forhåpentligvis ved UL eller når de magiske 12 ukene er overstått :D
 
Fantastisk :D [emoji173]
Jaaa :D Beklager at jeg ikke lenger kan underholde deg med tester, men forhåpentligvis så kommer det mange andre positive tester her inne ganske snart! ;) Snart blir jo alle øyne rettet mot deg og lille også ❤
 
Veldig enig! Klarer liksom ikke helt å ta det inn over meg heller. Vet jeg er gravid, men føler meg liksom ikke ordentlig gravid heller. Kommer nok forhåpentligvis ved UL eller når de magiske 12 ukene er overstått :D

Så surrealistisk det var for meg, kan jeg tenke meg at det er enda mer surrealistisk for deg med så lang vei hit.[emoji4] Men det går nok opp for deg så fort du ser spira på skjermen på første ul [emoji1348] Og særlig hvis du skal på ul igjen rundt uke 12! Jeg var i uke 13 og da så det overraskende mye ut som en ferdig baby som lå der inne og sprellet [emoji173]
 
Jaaa :D Beklager at jeg ikke lenger kan underholde deg med tester, men forhåpentligvis så kommer det mange andre positive tester her inne ganske snart! ;) Snart blir jo alle øyne rettet mot deg og lille også [emoji173]

Haha, jeg er bare veldig glad for at det er sånn, jeg, for det betyr at alt er som det skal i magen din :D [emoji173] Satser på det kommer flere gravide her inne på assistert fremover nå :)

Gleder meg veldig til jeg kan begynne å oppdatere om vår lille sønn i steden for bekkenløsning :D [emoji14]
 
Så surrealistisk det var for meg, kan jeg tenke meg at det er enda mer surrealistisk for deg med så lang vei hit.[emoji4] Men det går nok opp for deg så fort du ser spira på skjermen på første ul [emoji1348] Og særlig hvis du skal på ul igjen rundt uke 12! Jeg var i uke 13 og da så det overraskende mye ut som en ferdig baby som lå der inne og sprellet [emoji173]
Ja, jeg håper på det altså! Bare jeg får se og evt høre et bankende hjerte, så tror jeg nok mye er gjort! :)
Tenkte ta en ul til før uke 12 jeg altså. Nå skal jeg inn når jeg er 6+6 og tenker at jeg kanskje tar en i løpet av uke 9 også. Må forsikre meg vet du ;)
 
Ja, jeg håper på det altså! Bare jeg får se og evt høre et bankende hjerte, så tror jeg nok mye er gjort! :)
Tenkte ta en ul til før uke 12 jeg altså. Nå skal jeg inn når jeg er 6+6 og tenker at jeg kanskje tar en i løpet av uke 9 også. Må forsikre meg vet du ;)

Den hjertelyden er den mest fantastiske lyden i verden (ihvertfall frem til babyen er født og begynner å lage masse koselige lyder [emoji7]) Skjønner deg godt! Jeg synes det var uendelig lenge å vente til uke 13 [emoji12]
 
Fått svar på HCG blodprøven? :D
Nei, jeg var og tok oppfølgingsprøven i dag, så da får jeg vel svar en av de neste dagene antar jeg :)
 
I dag har jeg prøvd meg på ellipsemaskinen og det kommer ikke til å skje igjen med det første. Nå har jeg så vondt i magen og er redd for at jeg har trigget noe :(
 
I dag har jeg prøvd meg på ellipsemaskinen og det kommer ikke til å skje igjen med det første. Nå har jeg så vondt i magen og er redd for at jeg har trigget noe :(

Jeg følte det litt det samme etter yoga'n på mandag. Men det gikk over i løpet av et par timer. Jeg har vært støl i magen pga av spiren (regner jeg med) i det siste. Derfor gjorde det litt vondt etterpå. Sikkert ikkenoe farlig [emoji173]
 
Jeg følte det litt det samme etter yoga'n på mandag. Men det gikk over i løpet av et par timer. Jeg har vært støl i magen pga av spiren (regner jeg med) i det siste. Derfor gjorde det litt vondt etterpå. Sikkert ikkenoe farlig [emoji173]
Håper ikke det! Var akkurat som jeg hadde konstant hold/sting på sidene, kunne minne om luftsmerter egentlig, så var ikke nede i magen. Får krysse fingrene for at spiren klorer seg godt fast!
 
Håper ikke det! Var akkurat som jeg hadde konstant hold/sting på sidene, kunne minne om luftsmerter egentlig, så var ikke nede i magen. Får krysse fingrene for at spiren klorer seg godt fast!
Sånn får man mye i starten på grunn av ligamentene som strekkes! Kan gjøre veldig vondt og være ubehagelig men er visst ikke farlig [emoji173]
 
Skulle til å skrive det Poppi allerede har skrevet.
Ligamentene er stramme i starten og smertene er bare at de strekker seg :) Treningen kan sikkert øke intensiteten av det hele, men er nok ikke farlig :)
 
Skulle til å skrive det Poppi allerede har skrevet.
Ligamentene er stramme i starten og smertene er bare at de strekker seg :) Treningen kan sikkert øke intensiteten av det hele, men er nok ikke farlig :)
Godt vi har dere kloke damer her inne til å fortelle oss førstegangere at vi kan roe oss ned, alt har en naturlig forklaring! Det gikk over etter en times tid og det har ikke skjedd noe mer, så da er nok alt som det skal :)
 
Back
Topp