Mine tanker på veien til en liten ICSI-spire...

Haha! Kjenner meg litt igjen.
Ikke gjort akkurat det samme, men nesten...

Hadde tatt bilde av det gule arket fra Riksen (prøverørsopplegget) for å ha oversikten på tlf.

Fikk samtidig bilder fra sambos morfar etter en bursdag og skulle sende noen bilder tilbake. Klarte å trykke på bildet av det gule arket ved ett uhell og den begynte å bli sendt (gikk heldigvis sakte!). [emoji33]Jeg ropte i panikk og ble kaldsvett. Sambo var rask og slo av tlf min. Så googlet han litt og sørget for at tlf var slått av wifi da vi slo den på igjen og vi trooooor vi klarte å slette bildet fra å bli fullstendig sendt over til hans morfar. Helt vanvittig fælt! [emoji15]

Din flause var litt koseligere syns jeg [emoji6] for det er jo en gledens liten hemmelighet [emoji171]
Åh! Det hørtes greit stressende ut det der og ja! Godt dere fikk avverget krisen ;) Føles helt forferdelig når det skal være hemmelig og man gjør seg bort sånn. Gjorde meg litt bort på jobb nå også, i en liten diskusjon med lederen min og en kollega. Snakket om neste skoleår og et møte jeg ikke fikk dra på i dag, som blir viktig for skoleåret 2018/2019. Ble selvfølgelig furt og sa at da fikk vi aldri høre erfaringer om dette prosjektet, for jeg er jo ikke her neste skoleår:wacky: Skal heretter ikke åpne munnen min mer:hilarious:
 
Huffda, sånn kan det gå [emoji14] det kunne lett jeg gjort og! Bra du ikke la det ut på my story [emoji23]

Men hun du snappet feil til må bare holde kjeft, og så skal du se at det ikke finnes noe som heter jinxing [emoji173]
 
Huffda, sånn kan det gå [emoji14] det kunne lett jeg gjort og! Bra du ikke la det ut på my story [emoji23]

Men hun du snappet feil til må bare holde kjeft, og så skal du se at det ikke finnes noe som heter jinxing [emoji173]
Haha! Flaks med den ja ;)

Hun har lovet, så jeg får stole på henne frem til det motsatte er bevist :)

I dag har jeg forøvrig vært en dårlig gravid. Jeg glemte meg bort og stekte meg vårruller med biffkjøtt i stekeovnen. De stod i 20min som pakken sa, men når jeg spiste dem var de ikke ordentlig gjennomvarme, det er kanskje ikke så bra fant jeg ut når jeg var ferdig, med tanke på at det var rødt kjøtt.. Huff! Skader sikkert ikke denne ene gangen, men blir sinna på meg selv likevel!
 
Haha! Flaks med den ja ;)

Hun har lovet, så jeg får stole på henne frem til det motsatte er bevist :)

I dag har jeg forøvrig vært en dårlig gravid. Jeg glemte meg bort og stekte meg vårruller med biffkjøtt i stekeovnen. De stod i 20min som pakken sa, men når jeg spiste dem var de ikke ordentlig gjennomvarme, det er kanskje ikke så bra fant jeg ut når jeg var ferdig, med tanke på at det var rødt kjøtt.. Huff! Skader sikkert ikke denne ene gangen, men blir sinna på meg selv likevel!
Jeg klarte å kjøre nedpå ett roastbiff smørbrød før jeg fikk tenkt meg om Det går nok helt fint skal du se, er mange som har gjort verre og hvor det gikk helt fint [emoji4]
 
Haha! Flaks med den ja ;)

Hun har lovet, så jeg får stole på henne frem til det motsatte er bevist :)

I dag har jeg forøvrig vært en dårlig gravid. Jeg glemte meg bort og stekte meg vårruller med biffkjøtt i stekeovnen. De stod i 20min som pakken sa, men når jeg spiste dem var de ikke ordentlig gjennomvarme, det er kanskje ikke så bra fant jeg ut når jeg var ferdig, med tanke på at det var rødt kjøtt.. Huff! Skader sikkert ikke denne ene gangen, men blir sinna på meg selv likevel!
Det tror jeg skal gå helt fint, fordi det kjøttet er vel kokt først? Det tror jeg faktisk :)
 
Jeg klarte å kjøre nedpå ett roastbiff smørbrød før jeg fikk tenkt meg om Det går nok helt fint skal du se, er mange som har gjort verre og hvor det gikk helt fint [emoji4]
Jada, tror nok ikke det skal ha en avgjørende konsekvens altså, må bare få inn i hodet mitt at det faktisk ikke er alt jeg kan spise lenger :)
 
Det tror jeg skal gå helt fint, fordi det kjøttet er vel kokt først? Det tror jeg faktisk :)
De er kanskje det? Det slo meg enda senere igjen faktisk. At de er vel kanskje gjennomstekt tidligere og skal bare varmes opp igjen :)
 
De er kanskje det? Det slo meg enda senere igjen faktisk. At de er vel kanskje gjennomstekt tidligere og skal bare varmes opp igjen :)
Kjøttet er både stekt og vårrullene fritert, så du har null å stresse over
 
Kjøttet er både stekt og vårrullene fritert, så du har null å stresse over
Takk for bekreftelsen! Da kan jeg slippe den dårlige samvittigheten avgårde :)
 
5+0❤IMG_0175.JPG Dette hadde jeg aldri trodd skulle skje meg! En milepæl er nådd :D Nå er det bare å vente på blodprøve i morgen, så dette antar jeg blir min siste test! 2 uker til TUL :D
 
Nydelig ❤❤
 
Herlig syn❤️
 
Herlig!!! [emoji173] Ikke kjemisk, nå skal spira holde hele veien!! :)
 
Fantastisk [emoji173]
 
For en fin test[emoji173] nesten så jeg blir litt misunnelig kjenner jeg. Jeg elsket tiden rett etter positiv test, når man boblet over av glede og spenning :) nyt det, denne spira sitter [emoji16]
 
For en fin og vakker test ❤ Heldige deg, håper den holder helt til november :)
 
Back
Topp