Mine tanker på veien til en liten ICSI-spire...

Det høres veldig fornuftig ut :D

Ja, nå er jeg overraskende klar. Trodde aldri jeg skulle komme dit, men det er rart hvor utålmodig man blir mot slutten, gitt [emoji14] Gleder meg til følge deg helt til dit også :D
Det tror jeg på! Når man venter så lenge på å bli gravid og endelig blir det, vil man nok at tiden skal gå fort de siste ukene, man ønsker jo så fælt å møte lille hjertet❤ Gleder meg til å høre at du har født jeg! :)
 
Om det skjer så tror jeg at jeg letter og kan fly en tur av gledesrusen!
Off ja! Leste historien din nå. Det er utrolig hvor mye enkelte mennesker skal igjennom og må tåle! Men en ting er sikkert, vi har alle et eller annet å stri med, dessverre er det barn som har vært vårt problem. Håper virkelig at riggingen nå holder hele veien til termin og at dere endelig får den sårt etterlengtede spiren deres ❤
 
TUL bestilt og skal inn den 27.03! Porsgrunn hadde ikke klart å sende henvisningen enda, så gyn satte opp en time på egen hånd. Hun ble så glad på mine vegne og sa jeg bare måtte komme før om det var noe jeg var usikker på :D
 
TUL bestilt og skal inn den 27.03! Porsgrunn hadde ikke klart å sende henvisningen enda, så gyn satte opp en time på egen hånd. Hun ble så glad på mine vegne og sa jeg bare måtte komme før om det var noe jeg var usikker på :D

Hurra, TUL! Har fått time 30/ selv i Porsgrunn. De ble også glade da jeg meldte nyheten, hihi.
 
Hurra, TUL! Har fått time 30/ selv i Porsgrunn. De ble også glade da jeg meldte nyheten, hihi.
Jeg orker rett og slett ikke reise tilbake dit jeg. Sambo må bruke av feriedagene sine også, så vi fant ut at om han skal være med, så må vi faktisk ta det her i nærheten :) håper å høre hjertelyd, men er realist og vet at kanskje muligheten for det er liten 6+6. Tror nok jeg må ha en ultralyd til et par uker etter det altså, før kontroll i uke 12. Hihi:joyful:
 
Jeg har forresten lutinus til 9 dager til om jeg tar tre om dagen.. Lurer på å bruke de opp, selv om Porsgrunn sa jeg trygt kunne slutte. Kanskje evt bare ta to om dagen fram til det er tomt? Er det dumt og unødvendig?
 
Jeg har forresten lutinus til 9 dager til om jeg tar tre om dagen.. Lurer på å bruke de opp, selv om Porsgrunn sa jeg trygt kunne slutte. Kanskje evt bare ta to om dagen fram til det er tomt? Er det dumt og unødvendig?

Skader ingenting, så gjør det om det føles bedre for deg[emoji173]
 
Skader ingenting, så gjør det om det føles bedre for deg[emoji173]
Men tror du det er lurt å trappe ned? Satt her og regnet litt på det nå nemlig.. Om jeg kanskje tar 3 om dagen fram til i morgen, kutter ned til to om dagen fra mandag til mandag og tar 1 om dagen fra tirsdag til fredag uka deretter? Da er jeg 6+3 og har ul 6+6..
 
Men tror du det er lurt å trappe ned? Satt her og regnet litt på det nå nemlig.. Om jeg kanskje tar 3 om dagen fram til i morgen, kutter ned til to om dagen fra mandag til mandag og tar 1 om dagen fra tirsdag til fredag uka deretter? Da er jeg 6+3 og har ul 6+6..

Jeg hadde nok trappet ned ja:)
 
Har du sluttet å teste? *En som elsker testespamming her*
 
Har du sluttet å teste? *En som elsker testespamming her*
Ja, tenkte å ta en ny i morgen tidlig eller mandag, digital altså.. For å se at jeg får 2-3 nå. Burde vel få det nå 4+4?
 
TUL bestilt og skal inn den 27.03! Porsgrunn hadde ikke klart å sende henvisningen enda, så gyn satte opp en time på egen hånd. Hun ble så glad på mine vegne og sa jeg bare måtte komme før om det var noe jeg var usikker på :D
Hurra, TUL! Har fått time 30/ selv i Porsgrunn. De ble også glade da jeg meldte nyheten, hihi.

Ahhhh Porsgrunn altså. Hvorfor brukte jeg halve fredagen på å krangle med de? Jeg hadde uttak 1 dag etter deg Andunge og 2 dager etter deg Mator (troooor jeg), men skal da først ha ultralyd 8 dager etter Mator igjen som ligger bare 2 dager foran meg og 5 dager etter Andunge som ligger 1 dag foran? Gir jo ikke mening :p
 
Ja, tenkte å ta en ny i morgen tidlig eller mandag, digital altså.. For å se at jeg får 2-3 nå. Burde vel få det nå 4+4?
Med den sterke testen du hadde får du garantert 2-3 i dag :) men ikke heng deg opp i disse testene, du er gravid ❤ nyt❤
 
Ahhhh Porsgrunn altså. Hvorfor brukte jeg halve fredagen på å krangle med de? Jeg hadde uttak 1 dag etter deg Andunge og 2 dager etter deg Mator (troooor jeg), men skal da først ha ultralyd 8 dager etter Mator igjen som ligger bare 2 dager foran meg og 5 dager etter Andunge som ligger 1 dag foran? Gir jo ikke mening :p

Hæ? Det er jo litt rart? Kanskje de har fullbooket, eller noe?
 
Ja, tenkte å ta en ny i morgen tidlig eller mandag, digital altså.. For å se at jeg får 2-3 nå. Burde vel få det nå 4+4?

Jeg tror også kanskje jeg skal driste meg til en digital på mandag. Når den sier 2-3 så mener den 2-3 uker siden befrukting, ikke sant?
 
Ahhhh Porsgrunn altså. Hvorfor brukte jeg halve fredagen på å krangle med de? Jeg hadde uttak 1 dag etter deg Andunge og 2 dager etter deg Mator (troooor jeg), men skal da først ha ultralyd 8 dager etter Mator igjen som ligger bare 2 dager foran meg og 5 dager etter Andunge som ligger 1 dag foran? Gir jo ikke mening :p
Nå hadde ikke Porsgrunn klart å sende avgårde min henvisning enda da, så var derfor jeg fikk når jeg fikk. Porsgrunn ville jeg skulle ta fredagen den uka, altså 5 uker etter transfer, ikke uttak, men siden min gyn ikke hadde fått henvisningen, så satte hun den datoen for da hadde hun best kapasitet! Så her har ikke Porsgrunn egentlig lagt føringer på min gyn i det hele tatt :)
 
Jeg tror også kanskje jeg skal driste meg til en digital på mandag. Når den sier 2-3 så mener den 2-3 uker siden befrukting, ikke sant?
Ja! Og det er det jo til uka. Egentlig også nå men. Kan vær jeg tar den allerede i morgen, kjenner litt på press i magen i dag igjen, som ved tr, så klarer ikke slappe helt av :(
 
Med den sterke testen du hadde får du garantert 2-3 i dag :) men ikke heng deg opp i disse testene, du er gravid ❤ nyt❤
Har så mye press i magen i dag, likt som ved tr, så blir litt stressa av det altså.. Blæ :(
 
Back
Topp