Min dagbok

Vært i begravelse i dag, det var en prøvelse for lille hormontrollet. Grandonkelen til mannen min som ble begravet i dag, så ikke kjempenære meg, men jeg syns begravelser er så innmari trist. Griner litt fortsatt, og utrolig sliten. Nå blir det nok snart senga!
 
Litt støl i dag ;-) På innsiden av låra og i skuldrene. Nyyydelig. Både mannen og jeg har fri i dag, så her har vi hatt en lang morgen i senga :) I kveld skal jeg på fest med jobben, og har selvfølgelig blitt utnevnt til sjåfør og cateringekspress ;-)
 
Ble så kaldt og guffent i dag, så fant fram varmelakenet til senga i dag. Ooooo, så digg! Mannen er på jobb, så har senga helt fot meg selv. Varmen på fult, vinduet på vidt gap. Snø i lufta og 1 grad ute. Livet er herlig! Fri i morra, så skal sove uten vekkerklokke til jeg våkner helt av meg selv :)
 
Fantastisk med en god natts søvn! Sovna omtrent med en gang jeg la meg, sov til halv sju før jeg måtte tisse, sovna igjen etter det, og våkna ikke før kl. 11. Helt fantastisk! :)
 
Hatt en del ligamentauau i kveld. "skviste" meg mellom en seng og veggen på jobb i dag, så fikk senga inn i magen -er visst blitt en del breiere enn jeg trodde. Så hatt litt Auau etter det. Hmf.
 
Sto i kø på babyshop i går. Foran meg var det et par som hadde med den lange lista over "alt" babyen trengte. De handla for over 30 000 kroner. Seng, stol, vogn, barnesete, sengetøy, vippestol osv... Herregud tenkte bare jeg. Skjønner jo at man trenger alle disse tingene, men å handle alt på babyshop? Det har ikke jeg råd til ^^
 
4 timer på IKEA i dag. Hoi, kjente det i bekkenet etterhvert ja! Kjøpt ny sofa og ny kommode. 2 timer brukte mannen og jeg på å skru sammen den kommoden. En del jobb, men superfornøyd!
Sofaen får vi ikke satt opp før 5. desember, for de hadde ikke trekket inne. Kjedelig å vente på, vil så gjerne få ferdig tv-stua! :)
 
Fysj, hakket før besvimelse i stad. Sto og hjalp mannen med å holde ei hylle han skrur sammen. Så ble det full susing i ørene, og alt ble bomull og stjerner. Rakk å komme meg ned på gulvet med hjelp av mannen, opp med beina og så gikk det heldigvis fort over igjen. Farris og kakaoboller fra IKEA blir dytta ned i gapet nå for å få opp blodsukker og trykket litt ^^
 
Klokka er 0325, jeg skal på jobb kl 0700... Ikke sovet noe så langt i natt, fikk feber for et par timer siden. Hoster og vondt i hodet. Blir nok ikke jobb på meg i morra, og det er så innmari kjedelig og jeg får så dårlig samvittighet for jeg vet hvor dritt det er våre en mindre på jobb i helgene. Fysj. Håper jeg snart kan sove litt, satser på bedre tider
 
Var oppe i natt pga. jeg hoster så innmari. Tenkte det var lurt med noe varmt å drikke. Ble varm melk med honning, det har jeg ikke drukket på maaange år. Funka det, sovna ganske fort etterpå :)
 
Hoi, i natt var jeg oppe både kl 2 og kl 5 for å spise. Våkna av høylytt rumling og hadde ikke noe annet valg enn å høre på lille ;-)
 
Nå har jeg vært hjemme fra jobb pga. halsinfeksjon med en ekstrem kjedelig hoste i ni dager. Sykemeldt resten av denne uka. På en måte deilig å være syk uten at det har noe med graviditeten å gjøre, men mange på jobb tror nok det er derfor. Orker ingenting, eneste jeg gjør er å hoste, hoste og hoste. For det meste tørrhoste, om morran er det litt mer slim og gugge som kommer opp. Er så tørr i halsen som en ørken, og desverre ikke noe hostedempende jeg kan ta som gravid... Håper det går over snart, jeg vil på jobb og jeg ønsker meg mer overskudd igjen!
 
Back
Topp