Min dagbok

Har hengt opp utelys på pottetreet mitt i kveld. Og satt fram to lykter på utetrappa. Endte opp med et heftig hosteanfall og påfølgende brekninger, men nå ser det ut til å roe seg ^^
 
25 timer og 54 minutter igjen til OUL! Gleder meg helt vilt. Jeg hadde egentlig ikke lyst til å vite kjønnet, syns det kunne være en spennende overraskelse, men mannen ville så gjerne vite det så kunne ikke ta fra han den gleden :) Så i morra håper jeg vi får se en sprell levende, nydelig mini :)
 
En sprellende, nydelig, tommelsugende liten gutt fikk vi se i dag :Heartblue:Heartblue:Heartblue
Termin 4. mai, ble satt fram 1 dag fra tidlig ul. Mange guttebabyer i mai ser jeg. Mannen er superfornøyd og går rundt som en stolt hane her, så herlig :)
 
Fortsatt hoste og forkjølelse her. Det er utrolig kjipt å gå i fire uker å hoste. Jaja, heldigvis mye fri i jula! Jobb i kveld og i morgen, så fri til lørdag kveld igjen. :)
 
Fortsatt hoste og forkjølelse her. Det er utrolig kjipt å gå i fire uker å hoste. Jaja, heldigvis mye fri i jula! Jobb i kveld og i morgen, så fri til lørdag kveld igjen. :)

Uff da god bedring
 
Gikk tur i skogen i dag. På myk skogsvei med delvis ulendt terreng. Tenkte at det må være fint for rygg og hoster. Men neida. Nå er venstre hofta så vind at gubben nå hjelpe meg opp av seng, sofa osv. Auau :-(
 
godt nyttår:)
 
Etter en uke fri gleda jeg meg så til å gå på jobb igjen i dag. Kort vakt og fikk en liste på jobb med fysisk enkle arbeidsoppgaver, ikke noe tungt stell osv. Da klokka ble tolv gikk det bare nedover. Bekkenet er innmari vondt :-( Nå sitter jeg ganske låst i sofaen, tårene renner og det er forferdelig vondt. Mannen tapper i badekaret til meg nå, håper det kan hjelpe litt. Syns det er innmari dumt å måtte bli sykemeldt nå, men uten mulighet for tilrettelegging på jobb ser jeg ingen annen løsning :-( Litt trist og lei i kveld merker jeg. Skal til jordmor på kontroll i morra sammen med mannen, håper hun har noen gode ideer, evt. gode refleksjoner rundt det å være sykemeldt.
 
Nå er jeg sykemeldt med bekkenløsning i en mnd, og antageligvis fram til permisjonen. Utrolig kjedelig,men skjønner jo at jeg ikke kan jobbe med sånne smerter som jeg hadde på mandag. Lurer nå mest på hva i alle verden jeg skal ta meg til de neste tre månedene? Noen som har noen gode forslag? I morra skal mannen og jeg prøve å forstå hvordan foreldrepengepermisjongreiene fungerer :p Begynner visst å haste litt med å levere inn papirene. Ønsker oss lykke til ;-)
 
det er masse å finne på:) sy og strikke til lille.og gjøre klart innkjøpene:) mye på netflix og;)
 
Sy skal jeg nok ikke prøve meg på, men strikke har jeg en plan om :) Har ikke netflix, kanskje jeg må få meg det ^^
Har vært på møte med sjefen i dag og funnet ut at hvis jeg sykemelder meg 80% i stedenfor 100% så kan de leie inn for meg uansett så kan jeg være til litt nytte på kontoret. Så i morra ringer jeg legen og får ordna det. Er så fint å få gjøre litt på jobb, selvom det kanskje bare er for noen få timer i uka :)
 
I dag hadde vi termin med bittelille. Veldig rart og fortsatt trist. Isteden er mini i magen klar for å møte oss i begynnelsen av mai.
 
kjenner følelsen,hadde det slik i november og får en ny dato i mars:/ men får glede oss over mai iallefall.værre om man enda gikk å prøvde
 
Morsomt å se fasongen på magen når jeg ligger i badekaret. Ser hvor mini bor her for å si det sånn. Magen flyter opp ;-)
 
hurra! har vært på jobb i dag, koste meg så! Nydelig å bare se folk, få tatt en prat, og selvfølgelig få brukt hodet litt :)
 
Skal svømme litt i dag med svigerinnene mine :) håper det kan gjøre godt for bekkenet mitt. Der vi skal har de også terapibasseng med over 30 grader :) Meeen, ikke lett å trimme dotten med mage i veien. Det ble i blinde gitt :p Så til alle dere som evt måtte støte på meg i bassenget i dag; beklager! ;-)
 
Back
Topp