Menneh... nå ble jeg litt i stuss her?

Hjemme etter noen dagers influensaaktig syke hos mor og far, men det jeg har tenkt har vært mensen, 3 dager med kraftige blødninger. Tatt masse paracet og Ibux pga feber og fordi jeg har følt meg CRAP, negativt cb-test i går. Tenkte jeg skulle ta en runde med donq quai nå og tok test bare for å utelukke komplett. Er altså da 15DPO hvis dette ikke var mensen..

Øverste er tatt 8DPO, siste nå.

20170628_202015.jpg
 
Sluttet også på Crinone etter en uke.. Så hvis dette viser seg å være positivt så er det et mirakel.
 
Menneh... nå ble jeg litt i stuss her?

Hjemme etter noen dagers influensaaktig syke hos mor og far, men det jeg har tenkt har vært mensen, 3 dager med kraftige blødninger. Tatt masse paracet og Ibux pga feber og fordi jeg har følt meg CRAP, negativt cb-test i går. Tenkte jeg skulle ta en runde med donq quai nå og tok test bare for å utelukke komplett. Er altså da 15DPO hvis dette ikke var mensen..

Øverste er tatt 8DPO, siste nå.

Vis vedlegget 228424
Sluttet også på Crinone etter en uke.. Så hvis dette viser seg å være positivt så er det et mirakel.

Oioi!! Så spennende! :D
Du trenger ikke Crinone altså, for kroppen fikser progresteron selv fra foliklene som ble tømt dannes til gule legemer og og produserer som bare det :)
 
Oioi!! Så spennende! :D
Du trenger ikke Crinone altså, for kroppen fikser progresteron selv fra foliklene som ble tømt dannes til gule legemer og og produserer som bare det :)
Har sendt mail klinikken og er bare.. heeelt perpleks her. Sjukt spent på hva test i morgen tidlig...!!

Og VELDIG bekymra for all ibuxen og paraceten jeg har tatt. Paracet skal visst være trygt men Ibux øker SA-faren.. ettersom jeg har lest.

Herregud! Tenk om jeg er gravid!?! For hvis det VAR mensen jeg hadde så kan vel ikke kroppen ha noe hcg i seg mer?

Veldig forvirra her..
 
Fin positiv test :happy: , trengte jo ikke tolkebrillene på en gang.....

Krysser fingrene for deg.
 
Hvordan går det med deg?
 
Hvordan går det med deg?

Takk som spør!

Fikk ikke legetime før neste uke siden det ikke var "hastetime".. Men har fått tatt blodprøve, og skal ta ny en på mandag for å se om det er noen stigning. Hadde hcg på 70 i dag iallfall.

Føler meg alene med det her altså! Kjipt å ikke kunne få ha tilgang på lege når man vil liksom. Men skal maile med Maigaard da. Forøvrig fortsatt i dårlig form etter forkjølelse, kjempevondt i hodet og hoster fremdeles, og orker ikke så mye. Men tenkte å gå meg en tur nå da. Kjøpe en graviditetstest til..
 
Takk som spør!

Fikk ikke legetime før neste uke siden det ikke var "hastetime".. Men har fått tatt blodprøve, og skal ta ny en på mandag for å se om det er noen stigning. Hadde hcg på 70 i dag iallfall.

Føler meg alene med det her altså! Kjipt å ikke kunne få ha tilgang på lege når man vil liksom. Men skal maile med Maigaard da. Forøvrig fortsatt i dårlig form etter forkjølelse, kjempevondt i hodet og hoster fremdeles, og orker ikke så mye. Men tenkte å gå meg en tur nå da. Kjøpe en graviditetstest til..

Det er grusomt å vente når det ikke er noe man får gjort fra eller til.
Håper dette går veien ✨
 
Det er grusomt å vente når det ikke er noe man får gjort fra eller til.
Håper dette går veien ✨
Ja, det er veldig vanskelig!

Også sitter jeg her med feber og skal prøve å forstå noe som helst av skattemeldinga som skal leveres om 11 timer. Jeg vet summen jeg har tjent på ENK og vet fradraget med forstår INGENTING av hvor jeg skal putte inn de tallene. Bare gråter. Huff. Nå er det ikke så lett å leve. :sad010
 
Nå er jeg fortvilet altså.. Fikk mail fra Maigaard og de synes at 70 i hcg var litt lavt. Og jeg får ikke tatt neste blodprøve før mandag og får ikke resultatet før tirsdag etter 12! Det er KJEMPELENGE til!

Også syns jeg det er litt rart at Maigaard er såpass negative, og forstår ikke helt hvorfor, har googlet litt og 70 er bare litt under gjennomsnittet for dagen det er tatt - (16DPO), og flere steder har jeg lest at denne dagen har kanskje 20% hatt så lave verdier men så går det galt.

For en berg og dalbane! Jeg er lei meg for at Maigaard sa at "jeg vil ikke være for optimistisk".. også med tanke på blødningen. Jeg vet ikke, men jeg ville bare SÅ mye mer gjerne hørt at "okei, da vet vi det, da er det bare å vente til mandag, det er vanskelig å si noe sikkert ennå". Det ødela så for meg at de ordla seg sånn de gjorde. :(

Nei, jeg vet jeg er negativ nå, men det er så sårbart alt sammen. Jeg ville liksom heller bare ha beholdt håpet og så fått en kræsjlanding på mandag enn å holde på sånn med opp og ned..

Tok en test da, og den ser iallfall fin ut, og den er sterkere enn når jeg tok samme merke på onsdag.. Så hvem vet. :(

(Og nå ser jeg jo at den fra onsdag ikke var positiv engang!! Da må det jo har skjedd en stigning fra onsdag til i dag? Og blodprøven var altså i går...)

2017-06-28 21.09.20.jpg 2017-06-30 17.35.03-1.jpg
 
Telefon fra Maigaard i dag etter at jeg sendte dem en frustrert mail i går.. Det var fint å få snakke litt! Føler meg helt koko, og det er utrolig vanskelig å gå rundt og rett og slett ikke VITE. I tillegg er jeg ikke frisk ennå fra forkjølelsen, så orker liksom bare å ligge i sofaen å lese også. Men heldigvis på bedringens vei nå da. Blir lenge til tirsdag for å vite mandagens hcg-svar..!
 
Oi, så spennende :) du er jo tydeligvis gravid :) 70 på 16 dpo hørtes da ikke så ille ut? Det er uansett stigningen som betyr noe. Og hvis testene dine blir sterkere så øker hcg :)
 
Oi, så spennende :) du er jo tydeligvis gravid :) 70 på 16 dpo hørtes da ikke så ille ut? Det er uansett stigningen som betyr noe. Og hvis testene dine blir sterkere så øker hcg :)

Takk! Ja nei, 70 er kanskje ikke så verst? Utrolig spent på mandagens resultater, jeg kan jo virkelig nesten ikke vente. De mente at den burde være på minst 300 da..

Hatt litt rare murringer og stikkinger i dag, som jeg ikke har hatt de siste 3 dagene (men som jeg hadde første par ukene etter innsett). Prøver å ikke google altfor mye..

Og tror at testen i dag er sterkere enn i går? Ikke at jeg helt skjønner hvilken av kryss-strekene som liksom er gravidstreken men..

2017-06-30 17.35.03-1.jpg
2017-07-01 12.13.35.jpg
 
Takk! Ja nei, 70 er kanskje ikke så verst? Utrolig spent på mandagens resultater, jeg kan jo virkelig nesten ikke vente. De mente at den burde være på minst 300 da..

Hatt litt rare murringer og stikkinger i dag, som jeg ikke har hatt de siste 3 dagene (men som jeg hadde første par ukene etter innsett). Prøver å ikke google altfor mye..

Og tror at testen i dag er sterkere enn i går? Ikke at jeg helt skjønner hvilken av kryss-strekene som liksom er gravidstreken men..

Vis vedlegget 228577 Vis vedlegget 228578
Den ser sterkere ut den, det er streken som er nedover i krysset som skal bli sterkere :)
 
Takk!

Fant denne linken nå, ved hcg på 16pdo:

"50 - 100 hCG at 16dpo -- Of 16 women, 25% continued on with their pregnancies."

Dette er jo til å bli tullerusk av!!

..også har jeg mensmurringer nå, så akkurat NÅ føles ikke dette helt levedyktig. :(
 
Jeg hadde hCG på 66 da jeg var 14 dpo. Det var nok litt lavt skjønte jeg, MEN det kunne også gå bra. Dessverre endte det i kjemisk/SA idag[emoji22]
 
Takk! Ja nei, 70 er kanskje ikke så verst? Utrolig spent på mandagens resultater, jeg kan jo virkelig nesten ikke vente. De mente at den burde være på minst 300 da..

Hatt litt rare murringer og stikkinger i dag, som jeg ikke har hatt de siste 3 dagene (men som jeg hadde første par ukene etter innsett). Prøver å ikke google altfor mye..

Og tror at testen i dag er sterkere enn i går? Ikke at jeg helt skjønner hvilken av kryss-strekene som liksom er gravidstreken men..

Vis vedlegget 228577 Vis vedlegget 228578

Kjempefin test! Du, det her går vegen! Tror du er kjempeheldig her og skårer mål på første forsøk!
Skjønner at du er spent og engstelig, ikke minst syk oppe i alt, men dette går nok bra!
 
Kjempefin test! Du, det her går vegen! Tror du er kjempeheldig her og skårer mål på første forsøk!
Skjønner at du er spent og engstelig, ikke minst syk oppe i alt, men dette går nok bra!

Takk!! Utrolig vanskelig å vite hva jeg skal føle her. Enten er paranoid eller naiv liksom...
 
Back
Topp