****Mai skravletråden****

Hehe, så flott navnet falt i smak[emoji173]️
Greit å vente med å fortelle så ikke ventetiden blir så lang[emoji2]
Riktig. Til og med jeg syns ventetiden er lang og jeg får kose med valpene hele tiden. Unga får først nå på søndag være med bort å kose mer med de. De fikk se de kjapt noen minutter forrige helg da.
 
I natt sov jeg så jævlig godt. Det kan faktisk ikke beskrives annet enn det. Mannen snorka ikke heller. Han snorka når jeg satt nede hørte jeg. Så jeg grua meg til å legge meg. Men når jeg la meg var han helt rolig. Og jeg sovna fort. Og jeg sov så inni hampen godt ! Bare dumt unga måtte på skole i dag ! [emoji15][emoji21] For jeg trengte virkelig mer av den typen [emoji85][emoji23]

MEN beina er barbert. Føles smoooooth og herlig. Kjole er på. Mascara er på. Da kan man gå å småflørte med den hotte mekanikeren som skal under panseret på volvoen min [emoji56][emoji23] Hvertfall gi han nøkkelen med ett svært smil og gå over til ikea heter det vel [emoji23][emoji23][emoji23] Siden det er eneste i gåavstand. Men han er eyecandy gitt. Kjekt å se han hvert år [emoji85][emoji23]
 
Jeg har i tillegg to gutter med bursdag i juni[emoji38]
Jeg hsr heldigvis bare en mann med bursdag i juni. Og det er etter at skolen slutter så da er alt mye enklere
 
God mirgen alle sammen
Så digg å sove godt eb natt, ikke vært mye av de i det siste.
Sv i dag så er ikke ferdig før 17

Kengubarnet fæt besøk av to kompiser fra fotballlaget etter skolen, de skal visst henge i bassenget.
Så skal han egentlig på overnatting til en annen kompis i kveld
Stas med basseng da [emoji14]

Herlig å høre du også fikk søvn !
 
Aldri shoppet noe fra den butikken, ikke så jeg kan huske ihvertfall. Men fine klær var det og likte stilen:)
Floyd har masse fint de [emoji7] Elsker klærne deres. Og de superstretchy buksene er så digge ! [emoji847] Mest behagelige buksene jeg har gitt. Veldig enkle med retur også. Måtte sende tilbake da str ikke passa. Fikk ny mindre str tilsendt da :D Så floyd er min favorittbutikk [emoji7]
 
Sove godt [emoji4][emoji4]

Takk:) Amming ca kl 4. Så kom storebror inn rundt 6; "vil du leke med meg?" og jeg lovet at vi kunne leke etter bhg og da var det greit. Hun våknet ca 8. Rolig morgen, heldigvis:D

Og du fikk sove godt, forstår jeg? :)
 
Floyd har masse fint de [emoji7] Elsker klærne deres. Og de superstretchy buksene er så digge ! [emoji847] Mest behagelige buksene jeg har gitt. Veldig enkle med retur også. Måtte sende tilbake da str ikke passa. Fikk ny mindre str tilsendt da :D Så floyd er min favorittbutikk [emoji7]

Åh så fint da. Alltid greit med andres erfaringer:) Høres praktisk ut! Kjekt når det går den veien med str :D
 
Laget rispudding/risgrøt i slow cookeren i går. Var første gang jeg brukte den. Var litt usikker på symbolene foran så dette er testing:p Kanskje lage noe i dag også.
 
Back
Topp