****Mai skravletråden****

Elsker slow cookeren ::) men risgrøt har jeg ikke prøvd. Må.testes det og :)

Plutselig fant jeg info om innstillingene, det fant jeg ikke i går. Var veldig fjern i går, men risengrynsgrøt ville jeg ha, og det ble det, hurra:)

Hva slags type har du? Jeg har crock pot, 5 liter. Har laget en tråd om dette med slow cookere også, hvis du vil se på den. Ligger inne på matforumet. Dette er helt nytt for meg og spennende:)
 
Amme maxikjole ifra boob alså. Fy flate. Da har jeg plagg for sommeren. Må bare få tak o flere.
 
God mirgen alle sammen
Så digg å sove godt eb natt, ikke vært mye av de i det siste.
Sv i dag så er ikke ferdig før 17

Kengubarnet fæt besøk av to kompiser fra fotballlaget etter skolen, de skal visst henge i bassenget.
Så skal han egentlig på overnatting til en annen kompis i kveld

En god natts søvn slår aldri feil :)
 
Takk:) Amming ca kl 4. Så kom storebror inn rundt 6; "vil du leke med meg?" og jeg lovet at vi kunne leke etter bhg og da var det greit. Hun våknet ca 8. Rolig morgen, heldigvis:D

Og du fikk sove godt, forstår jeg? :)
Var litt tidlig for lek ja [emoji14] Hadde vært i halvørska de leken da Godt man kan ta det igjen etter bhg heller [emoji847]

Ja. Jeg har sovet som en stein. Var kjempegodt [emoji16]
 
I natt sov jeg så jævlig godt. Det kan faktisk ikke beskrives annet enn det. Mannen snorka ikke heller. Han snorka når jeg satt nede hørte jeg. Så jeg grua meg til å legge meg. Men når jeg la meg var han helt rolig. Og jeg sovna fort. Og jeg sov så inni hampen godt ! Bare dumt unga måtte på skole i dag ! [emoji15][emoji21] For jeg trengte virkelig mer av den typen [emoji85][emoji23]

MEN beina er barbert. Føles smoooooth og herlig. Kjole er på. Mascara er på. Da kan man gå å småflørte med den hotte mekanikeren som skal under panseret på volvoen min [emoji56][emoji23] Hvertfall gi han nøkkelen med ett svært smil og gå over til ikea heter det vel [emoji23][emoji23][emoji23] Siden det er eneste i gåavstand. Men han er eyecandy gitt. Kjekt å se han hvert år [emoji85][emoji23]

Pass på at du ikke sikler alt for mye nå da :hilarious:
 
Var litt tidlig for lek ja [emoji14] Hadde vært i halvørska de leken da Godt man kan ta det igjen etter bhg heller [emoji847]

Ja. Jeg har sovet som en stein. Var kjempegodt [emoji16]

Ja, tenker det er bedre for alle at vi venter med det :p

Så utrolig herlig! En natts søvn er verdt sin vekt i gull :p
 
Pass på at du ikke sikler alt for mye nå da :hilarious:
Fader ikke langt i fra med det smilet gitt [emoji85][emoji56] Også er det ekstra gøy når han husker meg igjen gitt. Og oppbretta ermer da så tatoveringene hans vises også og litt olje på ermene [emoji85] Siklesikle [emoji23][emoji23]
 
Ikea! Later som jeg vindusshopper. I hodet lager jeg i det minste en eviglang liste over hva jeg vil ha [emoji7][emoji23]
 
Kjøpte en liiiiiten bamsemus til 9 kr [emoji85][emoji23][emoji23][emoji23] Den skal valpen få gitt [emoji56][emoji23] Så nå venter jeg bare på bilen. Han sa en time, 1.5 time. Nærmer seg kraftig da.
 
Fader ikke langt i fra med det smilet gitt [emoji85][emoji56] Også er det ekstra gøy når han husker meg igjen gitt. Og oppbretta ermer da så tatoveringene hans vises også og litt olje på ermene [emoji85] Siklesikle [emoji23][emoji23]

Hohooo, ta meg nå liksom ^^
Kjekt med noe fint å se på altså :D
 
Kjøpte en liiiiiten bamsemus til 9 kr [emoji85][emoji23][emoji23][emoji23] Den skal valpen få gitt [emoji56][emoji23] Så nå venter jeg bare på bilen. Han sa en time, 1.5 time. Nærmer seg kraftig da.

Så søtt, da blir sikkert valpen glad :D
 
Hohooo, ta meg nå liksom ^^
Kjekt med noe fint å se på altså :D
[emoji85][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Men ja.

Når mannen sa jeg kunne ta bilen på service når det passa var det ÅJA selvsagt! [emoji85][emoji56][emoji23][emoji23] Tror han har forstått hvorfor da [emoji23][emoji23][emoji23] Men ja. Er jo bare eyecandy. En gang i året. Evnt om bilen er noe galt med utenom da [emoji14] Sist år måtte jeg se han to ganger så [emoji23][emoji23] OG han tok på seg jobben gratis for meg og kun tok betalt for delen da [emoji56]
 
Fikk bilen ren også jeg. Han har jammen vaska bilen min utvendig jo [emoji7][emoji7][emoji23] Enda mer elsk gitt haha
 
Back
Topp