****Mai skravletråden****

[emoji85][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Men ja.

Når mannen sa jeg kunne ta bilen på service når det passa var det ÅJA selvsagt! [emoji85][emoji56][emoji23][emoji23] Tror han har forstått hvorfor da [emoji23][emoji23][emoji23] Men ja. Er jo bare eyecandy. En gang i året. Evnt om bilen er noe galt med utenom da [emoji14] Sist år måtte jeg se han to ganger så [emoji23][emoji23] OG han tok på seg jobben gratis for meg og kun tok betalt for delen da [emoji56]

Haha ^^ Kjekt når han ikke blir sjalu! :) Sånn har vi det her og. Jeg måtte jo bare fortelle mannen om den utrolig kjekke legen jeg var hos. Han bare lo ^^
 
Tenkte du på nett eller i butikk?

Kanskje Carlings har noe du liker. Årevis siden jeg har vært der selv, men husker de var flinke på bukser og passform ihvertfall :p
Tenkte egentlig nett
 
Jeg har lyst til å finne på noe! Men aner ikke hva! Jeg har mest lyst til å dra en tur til Sverige og kjøpe smågodt ^^
 
Fikk bilen ren også jeg. Han har jammen vaska bilen min utvendig jo [emoji7][emoji7][emoji23] Enda mer elsk gitt haha
Herlig da.
Sånn servicemann vil jeg også ha
 
Ser på sommerkotelettene i kjøleskapet. Googler etter inspirasjon. Fant flere oppskrifter, og unnskyld meg, men her er det ikke mye høy å spore og jeg er heller ikke interessert i å grise til vaffeljernet mitt! Bare meg som liker de gode gamle tradisjonsoppskriftene? Da kan jeg heller gjøre en kreativ vri:)
 
Ser på sommerkotelettene i kjøleskapet. Googler etter inspirasjon. Fant flere oppskrifter, og unnskyld meg, men her er det ikke mye høy å spore og jeg er heller ikke interessert i å grise til vaffeljernet mitt! Bare meg som liker de gode gamle tradisjonsoppskriftene? Da kan jeg heller gjøre en kreativ vri:)
Steke dem lett i pannen, legge i en ildfast form med noen tynne epleskiver og gulost oppå og inn i ovnen i en 20 minutter på 200 grader.
Steke sopp og aspargesbønner i litt smør, krydre litt med salt, pepper og paprikapulver og servere ved siden av sammen med en toro peppersaus

Da holder hvertfall vaffeljernet seg rent :p

Personlig så har jeg noen urtemarinerte lammekoteletter i kjøleskapet jeg skal grille senere i dag sammen med diverse rest2 grønnsaker som som snart må brukes opp
 
Jeg BURDE barbere beina. Jeg må få det gjort. I dag eller i morgen.

Bilen skal på service i morgen. Og han som skal ta servicen er så fiiiiin. Jeg vil jo se litt fin ut gitt [emoji85][emoji23] Litt se, men ikke røre. [emoji56]

Haha[emoji23] må ta leggene selv[emoji13]
 
Steke dem lett i pannen, legge i en ildfast form med noen tynne epleskiver og gulost oppå og inn i ovnen i en 20 minutter på 200 grader.
Steke sopp og aspargesbønner i litt smør, krydre litt med salt, pepper og paprikapulver og servere ved siden av sammen med en toro peppersaus

Da holder hvertfall vaffeljernet seg rent :p

Personlig så har jeg noen urtemarinerte lammekoteletter i kjøleskapet jeg skal grille senere i dag sammen med diverse rest2 grønnsaker som som snart må brukes opp

Takk for oppskrift, det virker smakfullt. Hvor henter du inspirasjon fra?

Ja; alt for å slippe koteletter i vaffeljernet:D

Så herlig sommermat, vi kjøpte grill nylig og der er det mange muligheter! Kun grillet hamburgere og pølser til nå, så har mye å utforske:)
 
Kan noen fortelle meg hvorfor jeg fremdeles er oppegående?

3 timer med søvn i natt som i tillegg var veldig oppstykket.
Som selvfølgelig ikke hjalp på migrenen, snarere tvert i mot, hurra, er på 6. dagen på rad nå.
Lang dag på jobb i går, lang og slitsom dag i dag hvor jeg på en eller annen merkelig måte klarte å prestere veldig bra.

Pass på så du ikke går på en smell!![emoji173]️
Selv Duracell-kaninen trenger en pause innimellom[emoji85][emoji173]️
 
Ja. Det er det jo. Aldri vært så tidlig før.

Redd det blir for kaldt for dem ute. Så forberedt på at de må ha nettene inne en del i juni derom tempel blir mer som normalt. Jeg flytter dem.vanlogbsi ikke ut før st hans. Og hsr somregel knapt nok blomster og ikke særlig med tomater på dem da
Så håper at mere blir modent i år og tar lærdom i forhold til å så neste år.

Greit å ta dem inn ved kaldere netter ja[emoji4]
 
Takk for oppskrift, det virker smakfullt. Hvor henter du inspirasjon fra?

Ja; alt for å slippe koteletter i vaffeljernet:D

Så herlig sommermat, vi kjøpte grill nylig og der er det mange muligheter! Kun grillet hamburgere og pølser til nå, så har mye å utforske:)
Sommerkotteletter er jo fint å grille

Med valgfritt tilbehør. Jeg griller gjerne potet i terninger .blomkål og brokkoli og evt sopp pg paprika. Alt i aluminiumsfolie men i ulike sånn at blomkål og brokkoli ikke ligger så lenge på/på høy varme. Mellomste liker bedre ris og salat til.
 
Back
Topp