****Mai skravletråden****

Håper jeg også på, men vi får se.
Eneste planene jeg har er å kjøre eldste til speiderleir i morgen, frøkna i bursdag på lørdag og hente eldste og noen andre på søndag.

Muligens jeg må pakke litt, misstenker jeg må en tur til Trondheim i begynnelsen av neste uke
Du får sette av masse tid til deg selv da:) og få henta deg inn igjen :)
 
Puh. For en dag. Babyen krever ekstra mye om dagene og jeg vet ikke hva det er som skjer. Og jeg klarer ikke å tenke klart :p

Endelig sovnet hun for natten, hurra!

Godnatt, alle sammen:)
 
Noen som vet hvor jeg kan finne fine shortser (til meg)?

Dessverre... Men jeg har bare prøvd H&M butikk. Har vært fornøyd med bukser, overdeler, tights derfra, men shortsene passet bare ikke.

Jeg går med typens ola-shorts fra Dressman. Er kjøpt i fjor da, har ikke fått sjekket om de har de nå. Den rekker litt over knærne og har litt stretsj, så er veldig behagelig [emoji847]
 
Noen som vet når man blir kaldt høygravid? Blir ikke helt klok på det [emoji85]
40 dager før termin mener jeg termingruppa mi mente.
Familien hadde ikke hørt om slikt og mente høygravid var "fødeklar", 37 uker, altså ikke lenger prematur.
 
Absolutt :D Men de får ikke vite det på søndag altså. Er enda 5 uker til vi får valpen. Får ikke vite det før ei uke eller noe sånt før vi vet hvilken valp [emoji14] Mer stas når vi kan si at denne valpen skal bli med oss hjem. Og ser ut som denne valpen blir å hete Luna [emoji169] Om jeg får viljen min. Vi tok hypotetisk spm til unga. Og ene nevnte Luna også [emoji56] Hu andre syns det var pent også. For prinsessa i mørket i My little pony heter det sa jeg så fint [emoji56][emoji23][emoji23]

Hehe, så flott navnet falt i smak[emoji173]️
Greit å vente med å fortelle så ikke ventetiden blir så lang[emoji2]
 
Det er den travleste mnd i året

Så skulle min far som fyller 65 finne en dag å feire. For den dagen det er spiller min sønn konsert med kulturskolen. Stor konsert med mye øving som kræsjer med der meste annet i juni, inkl sommeravslutning både for speidern han går på og i bhg for lillesøster.

Jeg har i tillegg to gutter med bursdag i juni[emoji38]
 
God mirgen alle sammen
Så digg å sove godt eb natt, ikke vært mye av de i det siste.
Sv i dag så er ikke ferdig før 17

Kengubarnet fæt besøk av to kompiser fra fotballlaget etter skolen, de skal visst henge i bassenget.
Så skal han egentlig på overnatting til en annen kompis i kveld
 
Har i dag tømt grisene til unga. Itilfelle det var noen gamle 100 eller 200lapper oppi der. Greit å få det gjort.

Mannen er i byen.
Minste er hos venn.

Jeg og eldste laga sammen pastasalat og nå ser vi Pirates of caribbean :)

Takk for tips[emoji15] sparegris har jeg glemt....
 
Back
Topp