MAI 2018

Ble negativt denne runden. Nå har jeg ingen flere på frys, så får høre fra St Olavs når de vil starte på runde to..
 
Uttak i morra tidlig på meg[emoji33] kjenner det hadde vært nok å gjøre dette bare én gang...håper de er rause med bedøvelsen denne gangen [emoji33]
 
Uttak i morra tidlig på meg[emoji33] kjenner det hadde vært nok å gjøre dette bare én gang...håper de er rause med bedøvelsen denne gangen [emoji33]

Hører til i tromsø , å eneste jeg merket noe til var den vaskinga. Ellers kjente jeg ingenting :) men prøver å tenke at fødselen er mye verre, så litt tåler jeg :p
 
All done[emoji6] en god opplevelse denne gangen, og 17 egg ut [emoji847]
 
da ser det ut som om det er over her.
Begynt å blø litt i dag og har egentlig skjønt det noen dager at det nærmet seg slutten så kom ikke som noen bombe, men er ikke mindre vondt for det om.
Vi kan herved krysse av for to tidlige SAer og en BO etter to fryseforsøk og et ferskforsøk i jakten på en lillebror eller lillesøster i løpet av de siste 7 månedene. Jeg er så sliten og lei og ikke minst fortvilet over dette her.
 
da ser det ut som om det er over her.
Begynt å blø litt i dag og har egentlig skjønt det noen dager at det nærmet seg slutten så kom ikke som noen bombe, men er ikke mindre vondt for det om.
Vi kan herved krysse av for to tidlige SAer og en BO etter to fryseforsøk og et ferskforsøk i jakten på en lillebror eller lillesøster i løpet av de siste 7 månedene. Jeg er så sliten og lei og ikke minst fortvilet over dette her.

Neeeei :( så lite man kan si til sånt for å gjøre det bedre, men jeg får sende avgårde en klem iallefall❤️ Men som pilotfrue sier, ikke gi opp håpet❤️
 
Neeeei :( så lite man kan si til sånt for å gjøre det bedre, men jeg får sende avgårde en klem iallefall❤️ Men som pilotfrue sier, ikke gi opp håpet❤️
Takk :Heartred Nei en skal jo egentlig ikke gi opp og jeg vet at det er mer enn nok andre som har det tyngre og som sliter mer enn oss. Men jeg er så innmari sliten nå. Hadde akkurat kommet meg ovenpå etter BOen og så ser det ut til å gå gale igjen. Mannen mener vi må ta en pause nå før jeg går helt i kjelleren, men mer venting og at ting bare drar mer ut føles ikke riktig det heller. Vet ikke. Vi får se.
 
da ser det ut som om det er over her.
Begynt å blø litt i dag og har egentlig skjønt det noen dager at det nærmet seg slutten så kom ikke som noen bombe, men er ikke mindre vondt for det om.
Vi kan herved krysse av for to tidlige SAer og en BO etter to fryseforsøk og et ferskforsøk i jakten på en lillebror eller lillesøster i løpet av de siste 7 månedene. Jeg er så sliten og lei og ikke minst fortvilet over dette her.

Så leit. Det må føles tungt ja! ❤️
 
Takk :Heartred Nei en skal jo egentlig ikke gi opp og jeg vet at det er mer enn nok andre som har det tyngre og som sliter mer enn oss. Men jeg er så innmari sliten nå. Hadde akkurat kommet meg ovenpå etter BOen og så ser det ut til å gå gale igjen. Mannen mener vi må ta en pause nå før jeg går helt i kjelleren, men mer venting og at ting bare drar mer ut føles ikke riktig det heller. Vet ikke. Vi får se.

Om man er sliten, tror jeg en sommerferie er tingen, bare for å pause kropp og hode litt :) lett å si.. jeg som gar brukt opp et forsøk med ett innsett.. :) men skal det selv, for dette gikk jo rett til toppen på meg :( brukte noen dager på å finne ut at det var best for meg, gubbeluren å ikke minst jenta mi på snart 14år som trenger meg også. Tanker og negativitet påvirker også alt sammen. Er jo bare 2 mnd til tenker jeg, hvor iallefall jeg skal gjøre litt andre ting.

Vi starter visstnok med hormoner i juli, å ikke denne mnd som jeg trodde :) man rotes så mye med av all medisin og tanker i hele prosessen at man ødelegger mer enn man egentlig ønsker tror jeg :( samtidig så ser jeg den at ønsket om barn er så sterkt at man vil bli gravid helst i går :) hvilket forsøk går du over på nå? ❤️
 
Da har det startet opp igjen med friskt blod og takvise smerter her..
Har vel på en måte vært roligere dette forsøket, men samtidig ventet på at det skal gå galt..
Sliten og lei, snart 7 år med prøving på søsken til berta vår og målet ser virkelig uåpnåelig ut
 
Back
Topp