MAI 2018

Jeg hadde igjen masse lutinus fra første forsøk, og bestille derfor ikke ny pakke før nå på onsdag. Da jeg skulle hente idag, så viser det seg at de har problemer med å levere produktet, er tomt på lager. Jeg har igjen til 2 doser på søndag, men får ikke tak ny før tidligst mandag kveld (om sykehusapoteket har inne). Hvilke konsekvenser kan dette få? Bør jeg fordele de siste tablettene slik at jeg kan ta en dose på mandag også, før jeg får ny? Eller ødelegger jeg enda mer da? Skal gå på de fram til onsdag.
 
Jeg hadde igjen masse lutinus fra første forsøk, og bestille derfor ikke ny pakke før nå på onsdag. Da jeg skulle hente idag, så viser det seg at de har problemer med å levere produktet, er tomt på lager. Jeg har igjen til 2 doser på søndag, men får ikke tak ny før tidligst mandag kveld (om sykehusapoteket har inne). Hvilke konsekvenser kan dette få? Bør jeg fordele de siste tablettene slik at jeg kan ta en dose på mandag også, før jeg får ny? Eller ødelegger jeg enda mer da? Skal gå på de fram til onsdag.

Jeg ville ha fordelt siden det ikke hadde vært noe andre valg :) kroppen tar uansett bare opp en liten mengde av hver tabelett. Merket selv at nesten alt kom ut igjen.
 
På tross av to supersvake positive tester, testet jeg negativt i dag på testdato Så da blir det nok vin på meg også i kveld :( Rekker ikke nytt forsøk før sommeren, så det blir en del venting.
 
På tross av to supersvake positive tester, testet jeg negativt i dag på testdato Så da blir det nok vin på meg også i kveld :( Rekker ikke nytt forsøk før sommeren, så det blir en del venting.

Huff tok meg ei øl med sitronskive i går, å den smakte fortreffelig :) ikke turt å smake alkohol på hele første hormonkur å frem til testdagen.. nå skal det nytes:)
 
Jeg fikk ut 10 egg og av de ble 7 befruktet. Alle skal dyrkes til dag 5, men i dag på dag 3 er det bare ett som utvikler seg videre. Hva er oddsen for at er klart til innsett mandag liksom!? Jeg er så lei denne prosessen!
 
Uff ikke noe gøy. Men brun utflod er ikke så farlig. Det kan være gammelblod som kommer ut eller noe sånn. Er du på blodfortynnende? Det også forårsake lettere blødning. Krysser fingre at det går bra!

Nei går ikke på noe slik..
Får ringe legen å ta blodprøver på mandag
 
Jeg fikk ut 10 egg og av de ble 7 befruktet. Alle skal dyrkes til dag 5, men i dag på dag 3 er det bare ett som utvikler seg videre. Hva er oddsen for at er klart til innsett mandag liksom!? Jeg er så lei denne prosessen!

Syns du er flink❤️ Jeg var nært ved å gi opp bare av at det ikke gikk første gang, før jeg ble fortalt av dem at det var som regel bare en test den aller første gangen. Så da prøver vi videre. Ventinga er noe j**** drit.. :(
 
Jeg fikk ut 10 egg og av de ble 7 befruktet. Alle skal dyrkes til dag 5, men i dag på dag 3 er det bare ett som utvikler seg videre. Hva er oddsen for at er klart til innsett mandag liksom!? Jeg er så lei denne prosessen!

Så leit å høre! Får bare håpe det er gullegget som blir satt inn på mandag
 
Back
Topp