MAI 2018

Så leit å høre ☹ kanskje en medisinfri sommerferie er tingen. Da klarer du å slappe av og kroppen har tid å hente seg inn. Stor klem til deg ❤
Takk for det. :HeartredNå synes jeg bar blødningene kan ta seg skikkelig opp her. Skjønner jo hva som skjer. Trenger ikke dra ut liksom.

medisinfri sommer gjør nok godt. så får vi starte med friskt mot igjen i juli/august tenker jeg.
 
Huff! Så trist å høre[emoji22] Sender deg en god klem[emoji173]️
Takk :Heartred Begynner jo å lure på om det er noe riv ruskende gale med oss. at det kan gå gale en gang er greit. En gang til etter det kaller klinikken skikkelig uflaks. Men nå med tredje gang på rad så kan det ikke være "bare uflaks" lenger. Det nekter jeg å tro på!
 
Da var uttak overstått. Ble fire egg ut. Vet ikke helt hva jeg syns om det, da det var 9 egg ut sistgang, og med tanke på at det er vanlig at noen faller fra.
 
Da var uttak overstått. Ble fire egg ut. Vet ikke helt hva jeg syns om det, da det var 9 egg ut sistgang, og med tanke på at det er vanlig at noen faller fra.
Håper gullegget er en av de:) krysser fingrene for deg:)
 
Da fikk vi beskjed. 8 av 10 er befruktet og har utviklet seg riktig siden igår. Vi får se om det blir innsetting imorgen eller på torsdag.

Ååå så bra!! [emoji2] Gratulerer med 8 fine befruktede egg [emoji173]️ Jeg venter fortsatt på svar på mine. Bare 45 - 60 lange minutter igjen [emoji51]
 
Vært på ul i dag 5+5.. Kunne ikke se noe annet enn en slimhinne på 12..så positivt var det ikke.. Venter på svar på HCG prøver i morgen eller senest fredag
 
Vært på ul i dag 5+5.. Kunne ikke se noe annet enn en slimhinne på 12..så positivt var det ikke.. Venter på svar på HCG prøver i morgen eller senest fredag

Uff [emoji17] Sender deg en klem [emoji173]️[emoji173]️
 
4 av 10 egg bekreftet befruktet, og med perfekt deling så langt [emoji173]️ Ingen av de 5 som ble forsøkt befruktet med vanlig IVF ble befruktet. Men 4 av de 5 som ble befruktet med ICSI ble vellykket! [emoji1374]

Innsett i morgen formiddag [emoji7][emoji173]️
 
4 av 10 egg bekreftet befruktet, og med perfekt deling så langt [emoji173]️ Ingen av de 5 som ble forsøkt befruktet med vanlig IVF ble befruktet. Men 4 av de 5 som ble befruktet med ICSI ble vellykket! [emoji1374]

Innsett i morgen formiddag [emoji7][emoji173]️
Gratulerer! Det blir en spennende dag imorgen
 
Denne ser negativ ut eller?
IMG_4505.JPG
 
Da var uttak overstått. Ble fire egg ut. Vet ikke helt hva jeg syns om det, da det var 9 egg ut sistgang, og med tanke på at det er vanlig at noen faller fra.

Like mange egg som meg! Men dessverre har jeg ikke noen positive resultater å formidle! Det ble satt inn to 2 dagers, og 2 ble forsøkt dyrket til blasto som brøt ned naturlig!

Lykketil til deg! Håper du lykkes!
 
Back
Topp